Päivitystä.
Oman seiskan keulaan vaihdettiin alatukivarret (ne takimmaiset), tämä vei "vain" 300€ + työ. Valitettavasti samalla pajalla huhtikuussa vaihdetut etukallistuksenvaimentimen tukikumit olivat väärää kokoa (Powerflexit), 3-4mm rako oli nähtävillä ja sehän olisi pitänyt heti ilmoittaa minulle, eikä vain pultata kiinni ja luovuttaa autoa. No, nyt on alkup. Meyle-kumit paikallaan ja kolinat ja keulan hakemiset urissa lakkasivat. Auto on ns. kiva ajaa.
- Voiko pelkän etukallistuksenvaimentimen korin tukikumien huomattava väljyys aiheuttaa pahaa urissa hakemista?
Totta kai menetetyt eurot, aika ja vaiva harmittavat kovasti, mutta vielä enemmän mahdollisuus, että täysin käyttökelpoiset tukivarret menivät nyt romulavalle. Juuei, Powerflexejä ei välttämättä enää vaihdeta, kun niillä on kolisteltu 4kk (alkoi vaivaamaan joku 2kk sitten enemmän).
Oman seiskan keulaan vaihdettiin alatukivarret (ne takimmaiset), tämä vei "vain" 300€ + työ. Valitettavasti samalla pajalla huhtikuussa vaihdetut etukallistuksenvaimentimen tukikumit olivat väärää kokoa (Powerflexit), 3-4mm rako oli nähtävillä ja sehän olisi pitänyt heti ilmoittaa minulle, eikä vain pultata kiinni ja luovuttaa autoa. No, nyt on alkup. Meyle-kumit paikallaan ja kolinat ja keulan hakemiset urissa lakkasivat. Auto on ns. kiva ajaa.
- Voiko pelkän etukallistuksenvaimentimen korin tukikumien huomattava väljyys aiheuttaa pahaa urissa hakemista?
Totta kai menetetyt eurot, aika ja vaiva harmittavat kovasti, mutta vielä enemmän mahdollisuus, että täysin käyttökelpoiset tukivarret menivät nyt romulavalle. Juuei, Powerflexejä ei välttämättä enää vaihdeta, kun niillä on kolisteltu 4kk (alkoi vaivaamaan joku 2kk sitten enemmän).
Comment