E65 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jarjestaja
    replied
    Originally posted by Rale View Post
    Akkuun. Jos ostaa saman kokoisen, niin pitää kertoa vain vaihto uuteen. Jos vaihtaa eri kokoiseen, silloin pitää koodata kyseinen akku koko autolle.
    Miten se onnistuu... autocomilla?

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Originally posted by Jarjestaja View Post
    Onko kukaan asentuna erillistä vahvistinta Logik7:lliseen...
    Miten?
    :think


    Ja akun vaihdosta... Nyt 100a oem akku, pitäisi akku vaihtaa uuteen niin onko se aina jotenkin koodattava:think
    Akkuun. Jos ostaa saman kokoisen, niin pitää kertoa vain vaihto uuteen. Jos vaihtaa eri kokoiseen, silloin pitää koodata kyseinen akku koko autolle.

    Leave a comment:


  • Jarjestaja
    replied
    Onko kukaan asentuna erillistä vahvistinta Logik7:lliseen...
    Miten?
    :think


    Ja akun vaihdosta... Nyt 100a oem akku, pitäisi akku vaihtaa uuteen niin onko se aina jotenkin koodattava:think

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Originally posted by xpro View Post
    Mistä lähteä vikaa etsimään kun takaovien kaiuttimet ja penkin alus subit mykkänä? Etukaijuttimista ja hattuhyllyn kajareista kyllä kuuluu. Niin ja ihan perus hifit ettei ole logig7
    takaluukussa oleva vahvistin ei toimi. Syystä tai toisesta.

    Lue vikakoodit ; jos ei vikakoodeja niin voi olla yksinkertaisesti vaan akku huonona/ akun vaihtoa ei ole kerrottu autolle.

    Leave a comment:


  • xpro
    replied
    Mistä lähteä vikaa etsimään kun takaovien kaiuttimet ja penkin alus subit mykkänä? Etukaijuttimista ja hattuhyllyn kajareista kyllä kuuluu. Niin ja ihan perus hifit ettei ole logig7

    Leave a comment:


  • xpro
    replied
    Morjens. Tuli tuossa ostettua tuommoinen 735 e65 ja pientä laittoa löytyy joten kysytäänpäs viisamilta. Ensinnäkin antaa jatkuvana dynamic drive failurea. Vakaajan pumpulta löytyi kaksi ohutta letkua katkeneena ja niiden korjauksella ei vaikutusta ja vikakoodeja ei anna ainakaan autocomilla kun luettiin. Pumpun moottori pyörii sekä kalibrointi tehty eikä vaikutusta. Autoon laitettu jotkut lowtekin melko paljon madaltavat jouset jos sillä merkitystä. Mistähän kannattaa vikaa rueta metsastämään.. ja lisäksi antoi 2 vikakoodia jotain muuttuvasta imusarjasta. Poistettiin koodit mutta pienen ajon jälkeen tuli heti takaisin. Missähän tässä voisi vika olla ja mitä tehtävissä?

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Vaihdoin polttimon juuri ja rupesin vain ihmettelemään, että meneekö tuonne D1S ihan heittämällä vaikka orggis on D2S?
    Ballastihan on kiinni lampun kannassa...Taitaa sekin jossain välissä posahtaa, niin olisi kätevää vaihtaa koko höskä samalla. Liitin ainakin äkkiseltään näyttäisi sopivalta.

    PS: Motonetin jamppa ei saa kuulemma vaihtaa xenonia, kun pitäisi olla sähkärin koulutus

    Leave a comment:


  • Arppa
    replied
    Originally posted by mr81 View Post
    Se potikka mistä säädät puhaltimen nopeutta "liikahtaa" ja tiputtaa automaatin pois. Kiertele edes takasin ja laita automaatille.

    Painelee sormella siitä potikan ympäriltä panelia niin saattaa tipahtaa pois
    Ahaa, täytyypä aamulla kokeilla kun pelkästään kylmänä tuota tekee

    Sitten toinen raivostuttava vika, iDrive pylpyrä pyörii välillä kuin mielipuoli itsekseen. Onko tuohon mitään neuvoa? Auttaako sitä purkaa ja puhdistaa tms...

    Leave a comment:


  • mr81
    replied
    Originally posted by Arppa View Post
    Ilmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :think
    Se potikka mistä säädät puhaltimen nopeutta "liikahtaa" ja tiputtaa automaatin pois. Kiertele edes takasin ja laita automaatille.

    Painelee sormella siitä potikan ympäriltä panelia niin saattaa tipahtaa pois

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Arppa View Post
    Ilmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :think
    Säätöpotikassa vikaa? Eikös se ollut näissä ihan tyyppiongelmana tai ainakin E60 muistaakseni.

    Leave a comment:


  • Arppa
    replied
    Ilmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :think

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Kaupungissa ei ainakaan ole mitään tarvetta kumimatoille. Eikö ihmiset yhtään putsaa kenkiä vaikka kopsauttamalla yhteen ennenkuin autoon menee?
    Tuossapa se ongelma juuri piileekin...ei tarvita kuin se yksi ääliö joka tulee sisälle kurat valuen niin jo on sen näköistä että olisi sikolätissä käyty.

    Ja kyllä vaan kuraa ja varsinkin kosteutta täällä maaseudulla sen verran on liikkeellä aina märkään aikaan että sitä sisällekin kulkeutuu jopa omissa jaloissa sen verran että saisi olla kankaisia kerran viikossa pesemässä ja/tai kuivaamassa...no thanks. Siksi kumimatot. Asfalttiviidakossa toki tilanne voi olla toinenkin....

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Kaupungissa ei ainakaan ole mitään tarvetta kumimatoille. Eikö ihmiset yhtään putsaa kenkiä vaikka kopsauttamalla yhteen ennenkuin autoon menee?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by harriba View Post
    Itse hain E39:siin Ikeasta aidot itämaiset villamatot orkkismattojen päälle. Kumikaukalot kuuluu johonkin lantikkaan tms. traktoriin. Hyvin ne on kuraa kestäneet, onkohan kolmessa vuodessa pariin kertaan pesukoneessa pesty.
    No jos sisältä sisälle aina pukukengillä ajelee niin varmaankin, mutta kurasemmissa ja kosteissa olosuhteissa ei noilla kangasmatoilla tee mitään...on vaan aina koko auto ihan kosteana sisältä. Pahimmillaan alkaa homehtumankin.

    Kyllä suomen olosuhteissa kumimatto on ainoa oikea valinta jos ei nyt tosiaan pelkästään tallissa autoon kulje tai päällystetyiltä pihoilta.

    Leave a comment:


  • harriba
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Tuota luokkaa nuo matot ovat järjestään. Tosin äffäläisten velourmattojen hinta alkaa kivuta 150 euroon
    Itse hain E39:siin Ikeasta aidot itämaiset villamatot orkkismattojen päälle. Kumikaukalot kuuluu johonkin lantikkaan tms. traktoriin. Hyvin ne on kuraa kestäneet, onkohan kolmessa vuodessa pariin kertaan pesukoneessa pesty.

    Leave a comment:

Working...
X