Originally posted by Jarjestaja
View Post
E65 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Miten se onnistuu... autocomilla?Originally posted by Rale View PostAkkuun. Jos ostaa saman kokoisen, niin pitää kertoa vain vaihto uuteen. Jos vaihtaa eri kokoiseen, silloin pitää koodata kyseinen akku koko autolle.
Leave a comment:
-
Akkuun. Jos ostaa saman kokoisen, niin pitää kertoa vain vaihto uuteen. Jos vaihtaa eri kokoiseen, silloin pitää koodata kyseinen akku koko autolle.Originally posted by Jarjestaja View PostOnko kukaan asentuna erillistä vahvistinta Logik7:lliseen...
Miten?
:think
Ja akun vaihdosta... Nyt 100a oem akku, pitäisi akku vaihtaa uuteen niin onko se aina jotenkin koodattava:think
Leave a comment:
-
Onko kukaan asentuna erillistä vahvistinta Logik7:lliseen...
Miten?
:think
Ja akun vaihdosta... Nyt 100a oem akku, pitäisi akku vaihtaa uuteen niin onko se aina jotenkin koodattava:think
Leave a comment:
-
takaluukussa oleva vahvistin ei toimi. Syystä tai toisesta.Originally posted by xpro View PostMistä lähteä vikaa etsimään kun takaovien kaiuttimet ja penkin alus subit mykkänä? Etukaijuttimista ja hattuhyllyn kajareista kyllä kuuluu. Niin ja ihan perus hifit ettei ole logig7
Lue vikakoodit ; jos ei vikakoodeja niin voi olla yksinkertaisesti vaan akku huonona/ akun vaihtoa ei ole kerrottu autolle.
Leave a comment:
-
Mistä lähteä vikaa etsimään kun takaovien kaiuttimet ja penkin alus subit mykkänä? Etukaijuttimista ja hattuhyllyn kajareista kyllä kuuluu. Niin ja ihan perus hifit ettei ole logig7
Leave a comment:
-
Morjens. Tuli tuossa ostettua tuommoinen 735 e65 ja pientä laittoa löytyy joten kysytäänpäs viisamilta. Ensinnäkin antaa jatkuvana dynamic drive failurea. Vakaajan pumpulta löytyi kaksi ohutta letkua katkeneena ja niiden korjauksella ei vaikutusta ja vikakoodeja ei anna ainakaan autocomilla kun luettiin. Pumpun moottori pyörii sekä kalibrointi tehty eikä vaikutusta. Autoon laitettu jotkut lowtekin melko paljon madaltavat jouset jos sillä merkitystä. Mistähän kannattaa vikaa rueta metsastämään.. ja lisäksi antoi 2 vikakoodia jotain muuttuvasta imusarjasta. Poistettiin koodit mutta pienen ajon jälkeen tuli heti takaisin. Missähän tässä voisi vika olla ja mitä tehtävissä?
Leave a comment:
-
Vaihdoin polttimon juuri ja rupesin vain ihmettelemään, että meneekö tuonne D1S ihan heittämällä vaikka orggis on D2S?
Ballastihan on kiinni lampun kannassa...Taitaa sekin jossain välissä posahtaa, niin olisi kätevää vaihtaa koko höskä samalla. Liitin ainakin äkkiseltään näyttäisi sopivalta.
PS: Motonetin jamppa ei saa kuulemma vaihtaa xenonia, kun pitäisi olla sähkärin koulutus
Leave a comment:
-
Ahaa, täytyypä aamulla kokeilla kun pelkästään kylmänä tuota tekeeOriginally posted by mr81 View PostSe potikka mistä säädät puhaltimen nopeutta "liikahtaa" ja tiputtaa automaatin pois. Kiertele edes takasin ja laita automaatille.
Painelee sormella siitä potikan ympäriltä panelia niin saattaa tipahtaa pois
Sitten toinen raivostuttava vika, iDrive pylpyrä pyörii välillä kuin mielipuoli itsekseen. Onko tuohon mitään neuvoa? Auttaako sitä purkaa ja puhdistaa tms...
Leave a comment:
-
Se potikka mistä säädät puhaltimen nopeutta "liikahtaa" ja tiputtaa automaatin pois. Kiertele edes takasin ja laita automaatille.Originally posted by Arppa View PostIlmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :think
Painelee sormella siitä potikan ympäriltä panelia niin saattaa tipahtaa pois
Leave a comment:
-
Säätöpotikassa vikaa? Eikös se ollut näissä ihan tyyppiongelmana tai ainakin E60 muistaakseni.Originally posted by Arppa View PostIlmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :think
Leave a comment:
-
Ilmastointiasiaa... Tuo sigun kulkine pudottaa pois Auto-asennon päältä kuljettajan puolella. Tämä tapahtuu muutaman kerran 10min sisään käynnistyksestä vaikka painaa takaisin päälle. Ei ennen reilumpia pakkasia tehnyt noin :think
Leave a comment:
-
Tuossapa se ongelma juuri piileekin...ei tarvita kuin se yksi ääliö joka tulee sisälle kurat valuen niin jo on sen näköistä että olisi sikolätissä käyty.Originally posted by Supa View PostKaupungissa ei ainakaan ole mitään tarvetta kumimatoille. Eikö ihmiset yhtään putsaa kenkiä vaikka kopsauttamalla yhteen ennenkuin autoon menee?
Ja kyllä vaan kuraa ja varsinkin kosteutta täällä maaseudulla sen verran on liikkeellä aina märkään aikaan että sitä sisällekin kulkeutuu jopa omissa jaloissa sen verran että saisi olla kankaisia kerran viikossa pesemässä ja/tai kuivaamassa...no thanks. Siksi kumimatot. Asfalttiviidakossa toki tilanne voi olla toinenkin....
Leave a comment:
-
Kaupungissa ei ainakaan ole mitään tarvetta kumimatoille. Eikö ihmiset yhtään putsaa kenkiä vaikka kopsauttamalla yhteen ennenkuin autoon menee?
Leave a comment:
-
No jos sisältä sisälle aina pukukengillä ajelee niin varmaankin, mutta kurasemmissa ja kosteissa olosuhteissa ei noilla kangasmatoilla tee mitään...on vaan aina koko auto ihan kosteana sisältä. Pahimmillaan alkaa homehtumankin.Originally posted by harriba View PostItse hain E39:siin Ikeasta aidot itämaiset villamatot orkkismattojen päälle. Kumikaukalot kuuluu johonkin lantikkaan tms. traktoriin. Hyvin ne on kuraa kestäneet, onkohan kolmessa vuodessa pariin kertaan pesukoneessa pesty.
Kyllä suomen olosuhteissa kumimatto on ainoa oikea valinta jos ei nyt tosiaan pelkästään tallissa autoon kulje tai päällystetyiltä pihoilta.
Leave a comment:
Leave a comment: