Samaa kertoi myyjä minulle, kun vajaa kaksi kuukautta sitten laitoin tilaukseen G22 M440i:n Ainakaan tilausvaiheessa ei mainittu muusta rajoituksesta, kuin ainostaan peräkontin sähköinen sulkeminen. Mm. H/K poppivehkeet, laser valot, aktiivi vakkarin sain tilaukseen ongelmitta. Toivottavasti mitään rajoitteita ei myöskään ilmaannu valmistumisajankohtaa odotellessa. Tämän hetken arvion mukaan auton luovutus pitäisi tapahtua toukokuussa.
Otitko 5AU Driving Assistant Professional vai 5DF aktiivivakkarin erikseen? Jos jälkimmäinen, niin varmaan kannattaa kysyä onko lumi maassa ennen auton tuloa
Otitko 5AU Driving Assistant Professional vai 5DF aktiivivakkarin erikseen? Jos jälkimmäinen, niin varmaan kannattaa kysyä onko lumi maassa ennen auton tuloa
Otin sen Innovation -pakettiin mukana tulevan (eli Driving Assistant Professional)
Jos maahantuojan mukaan valmius adaptiiviseen vakkariin kuuluu vakiovarusteluun, niin toistaiseksi uskon siihen. Tutkalla voi olla muutakin käyttöä, i4 säätää regenin voimakkuutta etäisyyden perusteella. Kunnes toisin ilmoitetaan niin kyllä se tutka kaikissa on valmiina.
Jos taas ei ole niin maahantuoja ei pidä ilmoitetusta varustelusta kiinni.:think
Muutenkaan piiripula ei toistaiseksi ole vaikuttanut bemarin sähköautojen varusteluihin. Missään ei ole ollut juttua, että ei saisi edes tilattua aktiivivakkaria. iDrive kontrollerin kirjoitusominaisuus lähti pois, siinä se.
Olen ymmärtänyt, että valmiudella tarkoitetaan kaapelointien ja liittimien valmiutta. Eli itse laitteen voi sitten tarvikseen erikseen ostaa ja kaapeloinnit valmiina
Olen ymmärtänyt, että valmiudella tarkoitetaan kaapelointien ja liittimien valmiutta. Eli itse laitteen voi sitten tarvikseen erikseen ostaa ja kaapeloinnit valmiina
Connected drive sovelluskaupasta voi ostaa. Menee sitten päälle ominaisuus. Vaatii tuon varustekoodin autoon tietty.
Ratin nappuloita joutuu sitten myös toki ostamaan lisää tai vaihtamaan koko ratin jos joutuu tuon aktiivivakkarin jälkikäteen hommaamaan...että ei se nyt ihan pelkkä sovellusosto ole.
Ratin nappuloita joutuu sitten myös toki ostamaan lisää tai vaihtamaan koko ratin jos joutuu tuon aktiivivakkarin jälkikäteen hommaamaan...että ei se nyt ihan pelkkä sovellusosto ole.
Nappulat on ratissa ihan tehtaalta asti jos tuo valmius autossa. Etäisyyssäätönapeista puuttuu taustavalo tai niissä ei ole ollenkaan kuvaa. En nyt muista kumpiko.
Kysyin myyjältä mahdollisista varusteiden muutoksista. Vakuuttavasti sanoi ettei koske sähköautoja (ainakaan vielä) ja polttomoottoriautoista tiesi suoraan sanoa tuon idriven kirjoitusominaisuuden pois jäämisen.
Kysyin myyjältä mahdollisista varusteiden muutoksista. Vakuuttavasti sanoi ettei koske sähköautoja (ainakaan vielä) ja polttomoottoriautoista tiesi suoraan sanoa tuon idriven kirjoitusominaisuuden pois jäämisen.
Controllerin kirjoitusominaisuuden poisto koskee myös G26BEV mallia.
Soittelivat bemarilta alkuviikosta ja tarjosivat 2h koeajoa. Löin lukkoon.
No niin - pari tuntia ajeltu i4 M50:stä sekalaisilla teillä erilaisilla asetuksilla.
Ei voi sanoa muuta kuin että hieno peli kaikkinensa - istuu käteen heti ensi metreistä alkaen.
Ei pahaa sanottavaa miltään osa-alueelta. Hyvä kokonaisuus ja sopii sekä sporttiseen että comfort ajeluun.
Hyvin "repii" Sport Boost asennossa.
Onneks olkoon niille jotka ovat ajoissa tilanneet ja saavat kohta puolin ajokkinsa alleen.
Tilat tietysti saattaa joillakin rajoittaa ostamista mikä on ymmärrettävää.
Mutta yksi juttu paistoi pahasti silmään: molemmat ajovaloumpiot olivat ihan sumeet ja vettä/kosteutta umpioden sisäpuolella. Ei normaalia minusta ainakaan. Eikä kirkastuneet yhtään tuon 2h ajon aikana.
Edestä:
Vasen:
Oikea:
Ja kysymys: miten ja missä lataustilanteessa toi AC rajoitus toimii? Type 2 latauksessa myöskin?
Minulla 20 vuotiaassa E39 ei ollut tippaakaan kosteutta sisällä...eikä tässä uudemmassakaan kohta 12vee tule kuin hieman toisen reunaan painepesun jälkeen.
Nuo täytyy olla valmistusvialliset...tuohan on jo turvallisuusriskikin kun ei takuulla noilla valoilla näe pimeässä yhtään mitään.
Comment