memebuy23buy

BMW i4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JPM50
    replied
    Lievä face lift on näkäjään tehty i4:een. Muutoksia etu- ja takavaloissa, maskissa sekä ratissa ja penkeissä. Lisäksi tullut uusia värejä valikoimaan. Varustepaketit ovat myös muuttuneet jonkin verran.

Tekniikkaan ei juuri mitään uutta, tai en sitten huomannut.

Leave a comment:

• Aksuuu
    replied
    Originally posted by Juh4 View Post
    Vähintäänkin mielenkiintoista tuo etupään kolina. Luulisi, että jossain kohtaan tästä tulisi ihan tiedote BMW:n toimesta. Tätä vaivaa nimittäin on monella!
    Oon ajatellu et se kolina on normaalia F11 nimittäin kolisi ihan samanlailla. Mukulakivitietä ajaes on aika pahankuulosta.

Leave a comment:

• Juh4
    replied
    Vähintäänkin mielenkiintoista tuo etupään kolina. Luulisi, että jossain kohtaan tästä tulisi ihan tiedote BMW:n toimesta. Tätä vaivaa nimittäin on monella!

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Originally posted by Lane View Post

Etuiskareita epäilevät minun autossa, väljää ei kuulemma ole missään. Jussin jälkeen menee pajalle. Auto valmistunut 4/2023, ajettu 15tkm.
    Ok. Laitapa raporttia tänne sitten kun työ on tehty.

Leave a comment:

• Lane
    replied
    Originally posted by petnen View Post
    Onko tietoa mistä etupään kolina tulee? Tietyissä tilanteissa etupäästä kuuluu samanlainen ääni kuin olisi koiranluut rikki.
    koiranluiden vaihto ei auttanut asiaa.
    Tämä kolina vika on useissa i4 bemareissa.
    Etuiskareita epäilevät minun autossa, väljää ei kuulemma ole missään. Jussin jälkeen menee pajalle. Auto valmistunut 4/2023, ajettu 15tkm.

Leave a comment:

• petnen
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post

Jossain on siis hiukan väljää. Minulla 23 tkm, mutta vielä ei kolise.

Eikös takuu ole voimassa vielä..?
    takuuseen tuomoset menee, mutta kun syytä ei tiedetä.

Leave a comment:

• JPM50
    replied

Miksi se ei kuulunu uutena, 40tkm jälkeen alkoi kuulumaan.
    Jossain on siis hiukan väljää. Minulla 23 tkm, mutta vielä ei kolise.

Eikös takuu ole voimassa vielä..?

Leave a comment:

• petnen
    replied
    Originally posted by torso1 View Post

Johtuisiko alustageometriasta..välttämättä mikään tukivarsi yms. ei ole väljä vaan johtuu jossain tilanteissa ihan suunnittelusta.

Miksi se ei kuulunu uutena, 40tkm jälkeen alkoi kuulumaan.

Leave a comment:

• torso1
    replied
    Onko tietoa mistä etupään kolina tulee? Tietyissä tilanteissa etupäästä kuuluu samanlainen ääni kuin olisi koiranluut rikki.
    Johtuisiko alustageometriasta..välttämättä mikään tukivarsi yms. ei ole väljä vaan johtuu jossain tilanteissa ihan suunnittelusta.

Leave a comment:

• petnen
    replied

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Originally posted by Elvis View Post
    Juu. Minulla pysähtyi kun seinään pikkuvaudissa ja lopetti kulkemisen . Hinattiin korjaamolle. Tutkivat alkuviikosta.
    No voi harmi. Toivottavasti saavat autosi pian kuntoon.

Leave a comment:

• Elvis
    replied
    Juu. Minulla pysähtyi kun seinään pikkuvaudissa ja lopetti kulkemisen . Hinattiin korjaamolle. Tutkivat alkuviikosta.

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Originally posted by Elvis View Post
    Tökkäs sitten matkanteko. Vakava vaihteisto ongelma. Onkos tästä mitään lankaa missään ?
    Täällä on aiemmin keskusteltu vastaavasta herjasta. Omaan autooni tuli vastaava herja noin vuosi sitten. Vikailmoitus tuli näyttöön, kun siirsin jyrkässä ylämäessä autoa metrin verran. Virrat pois, uudelleen käynnistys ja ilmoitus oli kadonnut. Soitin kuitenkin Hedinille, joka neuvoi tuomaan auton "varovasti ajaen" huoltoon. Mitään vikaa ei tarkastuksessa kuitenkaan löytynyt, paitsi se vikailmoitus muistista. Olivat olleet tehtaaseen yhteydessä, ja sieltä neuvottiin nollaamaan auto. Loppupäätelmä oli, että vikailmoitus oli "virheellinen". Auto toimi silloin ja toimii edelleen aivan normaalisti.

Leave a comment:

• Elvis
    replied
    Tökkäs sitten matkanteko. Vakava vaihteisto ongelma. Onkos tästä mitään lankaa missään ?

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post

Kokeilitko poistaa aplikaation ja sitten asentaa uudelleen ja kirjautua sisään..? Joskus aplikaation pönttöilyt loppuvat vain tuolla tavoin.
    Tätä en kokeillut. Olkoon ilmoitus siellä, eipä tuo haittaa kun muutenkin harvemmin tuota aplikaatiota käytän.

Leave a comment:

Working...
X