Originally posted by makebm5
View Post
BMW i4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Millaisia kulutus lukemia olette saaneet? 18" rengastuksella "todellinen" nopeus 103km/h niin kuivalla kelillä 20kWh/100km ja sama matka märkä tien pinta niin 25kWh luokkaan. Ulko lämpötila muutaman asteen + puolella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JH. View PostMulla on tehnyt aina noin. Se tsekkaa paljon virtaa on käytettävissä, jotta se osaa aloittaa latauksen oikeaan aikaan. Varsin hyvä toiminto olla.
Leave a comment:
-
-
Mulla on tehnyt aina noin. Se tsekkaa paljon virtaa on käytettävissä, jotta se osaa aloittaa latauksen oikeaan aikaan. Varsin hyvä toiminto olla.
Leave a comment:
-
-
Vaikka ajastaa AC-latauksen (ja lähtöaikaa), niin silti pirssi alkaa lataamaan heti kun kytkee piuhan kiinni, ja lataa muutaman minuutin ennen kun ilmoittaa että ladataanpas kuitenkin vasta ajastetulla aikavälillä.
Mielestäni ei alkujaan näin tehnyt vaan noudatti annettu aikaikkunaa heti..
muilla havaintoja tästä käyttäytymisestä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PNM2 View Post
Onhan tämä konfiguraattorissa mutta tuskin kovin montaa ostetaan, kun lähtöhinta on alle kaks tonnia M50:sta vähemmän ja toki silloin ilman M-sportia ja 17-tuuman vanteilla. En näe oikein järkeä moisessa hankinnassa.
(siis kun LCI:stä nyt puhutaan)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PNM2 View Post
Onhan tämä konfiguraattorissa mutta tuskin kovin montaa ostetaan, kun lähtöhinta on alle kaks tonnia M50:sta vähemmän ja toki silloin ilman M-sportia ja 17-tuuman vanteilla. En näe oikein järkeä moisessa hankinnassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lepis0 View PostLöytyikö tähän ongelmaan ratkaisua? Oma 4/22 valmistunut i4 e40 tekee tuota samaa. Olen yrittänyt ottaa kaikkia avustuksia pois päältä mutta eipä millään näytä olevan mitää merkistystä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostSeuraava outous i4:ssä - ratissa tuntuu toisinaan "pykäliä", kuin hammaspyörä olisi liian lähellä hammastankoa. Saman reissun aikana tunne tulee ja menee, ei ole ainakaan vielä keksitty mikä tuohon vaikuttaa.
Sen olen huomannut, että aina uuden ajon alussa mitään pykäliä ei tunnu mutta jos ajelee pidemmän matkan, ehkä noin 15-20 km, niin sen jälkeen ne alkavat tuntua. Pykäliä on vain siinä kohtaa kun renkaat on ihan suorassa ja niitä on ehkä 5 kpl (pari pykälää suuntaansa ja yksi keskellä).
Häiritsevintä siinä on se, että keskimmäinen pykälä on jotenkin ihan keskellä niin, että pykälän vasemmalla puolella tuntuu että ohjaa liikaa vasemmalle ja oikealla puolella taas tuntuu että ohjaa liikaa oikealle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by isolohko View Posti4 xdrive40, onkos näitä Suomeen jo tullut?
Leave a comment:
-
-
Itsellä pelkkä pelkkä takavetoinen, ja on parempi talvella kuin edellinen 330e.
Omaan ajoprofiiliin mahdollisimman pitkä range oli osasyy siihen, etten nelivetoa ottanut. Niin ja muutamissa testeissä on sanottu(makuasioita), että takaveto kevyempänä on parempi ajaa. Noh tuskin jos maantietä ajaa, ei suurta eroa ole.
Itselle ei nykyisellä, eikä edellisellä koskaan ole helteelä käynyt niin, että ekaksi jäähdyttää ja sitten lämmittää, kuulostaa melko oudolta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bittivirhe View Post
Toisinaan hyvin vaikea ymmärtää insinöörien järjenjuoksua (onko sitä?) - Samsungin appi ei kerro edes pakastimen lämpötilaa, joka ainakin minulle on se tärkein asia pakastimen tapauksessa. Apista näkee kyllä pakastimen sarjanumerom, mallin, kontrolleriversion, firmware-version yms. mutta ketä nyt lämpötila kiinnostaisi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View Post
Ei näytä BMW-app lämpötiloja.
Leave a comment:
-
Leave a comment: