Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW i4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SMM50
    replied
    Olen ajanut kesäkuusta I4M50:llä. Muuten hiljaisessa autossa tuulen suhinat ilmeisesti peileistä ovat häiritsevän kovat (ellei musa peitä niitä). Onko muilla foorumilaisilla kokemuksia tästä onko normaalia vai huoltotiketti?

Leave a comment:

• makebm5
    replied
    Itse en ole ajatellut että yhdessäkään autossa olisi iskarien "sihinä" kuulunut sisälle varsinkaan jos ikkunat on kiinni.

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Originally posted by Tomi T View Post

Kuuluu asiaan, tällainen ääni kuuluu kokolailla kaikista autoista, joissa on iskunvaimentimet.
    Kiitos vastauksesta! Tämä nykyinen on niin hiljainen, että tuo kiinnitti huomiota. Ennen moottori ja pakoäänet peittivät iskareiden sihinät

Leave a comment:

• makelja
    replied
    ........
    Last edited by makelja; 07-09-2024, 06:19.

Leave a comment:

• makebm5
    replied
    Miten kokemuksia 18" vai 19" rengaskoko. Melu /mukavuus/ ajettavuus eroaako paljon?

Leave a comment:

• Tomi T
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Kun ajan autollani hitaasti hidastetöyssyihin, niin keulasta kuuluu sihahtava ääni. Ilmajousethan ovat takana. Iskaritko ne siellä ääntelee ja kuuluuko sihahtelva ääni asiaan..?
    Kuuluu asiaan, tällainen ääni kuuluu kokolailla kaikista autoista, joissa on iskunvaimentimet.

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Kun ajan autollani hitaasti hidastetöyssyihin, niin keulasta kuuluu sihahtava ääni. Ilmajousethan ovat takana. Iskaritko ne siellä ääntelee ja kuuluuko sihahtelva ääni asiaan..?

Leave a comment:

• makebm5
    replied
    530e vaihtui i4 M50 eilen. Näköjään keskustelun perusteella ihan hyvä että jatkotakuu voimassa12/25 asti.

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post

Ja ilmajousihan siellä vuoti. Osassa on iskari samassa eli marmorilla pelkkä osa on pari tonnia eikä ollut kuulemma ensimmäinen eikä viimeinen, johon näitä vaihdetaan. Ensimmäinen osa kesti reilun vuoden ja 20000 km.

No, onneks nämä menevät muiden piikkiin ja samalla säädettiin kulmat ja vaihdettiin pyyhkijänsulat.

Auto oli Hedinin ajanvaraussäätöjen vuoksi kolme päivää pajalla ja sijaisautona ollut 330e xDrive oli kyllä muinaismuisto, johon ei halua enää palata.
    No huh, eipä pitkään kestänyt iskari! Täytyypä ostaa lisätakuuta ainakin yhden vuoden verran tuohon omaan autoon.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Eikös kaikissa i4:ssa ole takana ilmajouset? Oon nyt tossa tasaisella parkkiksella huomannut aina autolle tullessa, että näyttää vasen takapyörä olevan todella lähellä kaarta ja selkeästi matalammalla kuin oikealta puolelta. Pari F11:ä omistaneena ajatus siirtyi heti ilmapussin vuotoon. Täytynee vielä auto Hedinille tsekattavaksi tai ainakin kysellä mielipidettä sieltä.
    Ja ilmajousihan siellä vuoti. Osassa on iskari samassa eli marmorilla pelkkä osa on pari tonnia eikä ollut kuulemma ensimmäinen eikä viimeinen, johon näitä vaihdetaan. Ensimmäinen osa kesti reilun vuoden ja 20000 km.

No, onneks nämä menevät muiden piikkiin ja samalla säädettiin kulmat ja vaihdettiin pyyhkijänsulat.

Auto oli Hedinin ajanvaraussäätöjen vuoksi kolme päivää pajalla ja sijaisautona ollut 330e xDrive oli kyllä muinaismuisto, johon ei halua enää palata.

Leave a comment:

• makelja
    replied
    ......
    Last edited by makelja; 07-09-2024, 06:20.

Leave a comment:

• bittivirhe
    replied
    Seuraava outous i4:ssä - ratissa tuntuu toisinaan "pykäliä", kuin hammaspyörä olisi liian lähellä hammastankoa. Saman reissun aikana tunne tulee ja menee, ei ole ainakaan vielä keksitty mikä tuohon vaikuttaa.

Leave a comment:

• Aksuuu
    replied
    Originally posted by peter View Post
    Omastani loppui myös lopultakin kolinat etuiskarin vaihdon jälkeen. Näitä tuntuisi olevan siis muillakin. Oma iskari oli sivuttaissuunnassa selkeästi väljä
    Vien kans omani lomareissun jälkeen tarkastukseen, täytyy vaatia kunnon syyni iskarille

Leave a comment:

• peter
    replied
    Omastani loppui myös lopultakin kolinat etuiskarin vaihdon jälkeen. Näitä tuntuisi olevan siis muillakin. Oma iskari oli sivuttaissuunnassa selkeästi väljä

Leave a comment:

• 315i
    replied
    Mulla kanssa iskari eteen vaihdettu, ja eilen itse asiassa olin kuulevinaan tuota mmmm ääntä, mut attelin, että kuulen omiani. Täytyypä käydä koeajolla tänään. Kilsoja nyt i4 reilu 70 tonnia.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎