Originally posted by wuiZ
View Post
BMW i4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Enkö vaan osaa käyttää vai eikö bmw app näytä auton ulko ja/taitai sisälämpötila? Olis jotenkin loogista että voisi katsoa onko tarvetta klimatisoida autoa ennen lähtöä vai ei.
Leave a comment:
-
Vastaan itselleni jos jollain tulee vastaan samanlaista ongelmaa..Originally posted by Pemu View PostOnko apuja tähän? Mobiilisovelluksen autonpaikannus näyttää auton sijainnin oikein mutta auton oma navigoinnin sijainti on ihan pielessä. I4 M50
Asensin kartat uudelleen niin taas navigointi toimii ja auton sijainti oikealla paikalla.
Leave a comment:
-
Onko apuja tähän? Mobiilisovelluksen autonpaikannus näyttää auton sijainnin oikein mutta auton oma navigoinnin sijainti on ihan pielessä.
Leave a comment:
-
Ero ovissa on iso myös verrattuna ainakin F22:een ja E92:een. Auton käytön kannaltahan tuolla ei ole merkitystä, kuulostaa vain halvalta.Originally posted by Hampsu View PostEnpä nyt tiedä onko hyvä verrata karmitonta ovia karmillisiin.Last edited by FlyingFinn; 16-09-2024, 12:08.
Leave a comment:
-
Kiitos kaikille vastauksista. Kyllä se M sport pitäisi olla ja tosiaan tuon suht pienen hintaeron takia kannattaa se m50 modelo ruksia nelikkona. Juuri tuosta penkin säädöstä (sähkö vs. Sähkötön) kaveri antoi palautetta, että hänen sähkötön penkki on huonosti säädettävissä.
Enpä nyt tiedä onko hyvä verrata karmitonta ovia karmillisiin.Originally posted by makebm5 View Post
Eipä noita tule paiskottua tietenkään mutta ero esimerkiksi G30:een verrattuna on iso tai jopa vanhaan E89:iin.
Edi: Menee korjaukseen kun ei Ladan ovet kuuluneetkaan tähän kun ei oltu ruksittu osto vaiheessa varustelistaan.
Leave a comment:
-
Niin ja kyllähän se sähkömoottorin reagointi ja ohjaaminen on fossiilia tarkempaa kun pito irtoaa ja järjestelmä puuttuu peliin. Lukko olisi silti hyvä olla taka-akselilla vaikka tuo oma i4M50 jonkinlainen neliveto onkin. Etenkin niissä tilanteissa kun kytkee avustimet pois. Mikäli saisi jälkiasennusvarusteena kuten joskus muihin on saanut niin ostaisin kyllä.Originally posted by JH. View Post
Kyllä se käsittääkseni ihan avoin on. Mutuiluna sanoisin, että sähkövoimalinjan kanssa jarrujen käyttö on saumattomampaa ja siitä syntyy parempi tuntuma. Mitään sellaista pätkimisefektiä ei huomaa.
Leave a comment:
-
Kyllä se käsittääkseni ihan avoin on. Mutuiluna sanoisin, että sähkövoimalinjan kanssa jarrujen käyttö on saumattomampaa ja siitä syntyy parempi tuntuma. Mitään sellaista pätkimisefektiä ei huomaa.Originally posted by FlyingFinn View Post
Eikö tuossa ole normaali avoin tasauspyörästö? Kysyin joskus aikoja sitten jotain saman tyylistä ja joku linkkasi kuvan tuosta.
Omat lukottomatkin Bemarit ovat kyllä piirtäneet viivaa kahdella pyörällä kunhan perä on säädöissä. Eihän se tietenkään sama asia ole kuin lukollinen.
Leave a comment:
-
Eipä noita tule paiskottua tietenkään mutta ero esimerkiksi G30:een verrattuna on iso tai jopa vanhaan E89:iin.Originally posted by FlyingFinn View Post
Kyllä on, kuulostaa Ladalta mutta tämä sentään ei ole itseäni häirinnyt. Eikä kannata paiskoa niitä ovia, menevät herkästi kiinni.
Edi: Menee korjaukseen kun ei Ladan ovet kuuluneetkaan tähän kun ei oltu ruksittu osto vaiheessa varustelistaan.Last edited by makebm5; 12-09-2024, 17:47.
Leave a comment:
-
Kyllä on, kuulostaa Ladalta mutta tämä sentään ei ole itseäni häirinnyt. Eikä kannata paiskoa niitä ovia, menevät herkästi kiinni.Originally posted by makebm5 View PostSellaisen huomasin että molemmat etuovet kolahtaa kun ne laittaa kiinni. Takaovet menee selvästi pehmeämmin kiinni. Onko huomiota muilla tälläisesta?
Leave a comment:
-
Eikö tuossa ole normaali avoin tasauspyörästö? Kysyin joskus aikoja sitten jotain saman tyylistä ja joku linkkasi kuvan tuosta.Originally posted by JH. View PostOn kyllä 2-vetoiseksi mielestäni aivan erinomainen pito. Johtuu siitä, että sähkövoimalinjan kanssa tää vetää oikeasti aina kahdella pyörällä.
Omat lukottomatkin Bemarit ovat kyllä piirtäneet viivaa kahdella pyörällä kunhan perä on säädöissä. Eihän se tietenkään sama asia ole kuin lukollinen.
Leave a comment:
-
Ei saa ja toteutus on todella idioottimainen. Ulkona voi olla 35 astetta ja jos laittaa auton viilenemään niin se saattaa viilentyä alle pyyntilämpötilan jolloin käynnistyy lämmitys ja silloin lämpenee myös ratti kesäkuumalla. Penkit taas ei lämpene millään jos ei laita lämmitystä täysille. Tai siis jos viileänä syysaamuna haluaisi että penkki lämpenee vähän vaikka alimmalla teholla niin se ei onnistu koska auto ei lämmitä penkkejä jos ei ole sen mielestä riittävän kylmä. Vaikka olisikin riittävän kylmä niin se penkin lämmitys pitää olla manuaalisesti kytkettynä ennen auton parkkeeraamista mikä taas syö etäkäytön ideaa kun sitä ei pysty etänä käyttämään tai tekemään oletusasetusta kuinka haluaisi sitä lämmittää. Ajossakaan sitä penkin lämmitystä ei pysty käyttämään edes manuaalisesti alemmilla tehoilla jos ulkoilma ei ole tarpeeksi kylmä vaan se on pakko laittaa täysille ja sitten pois kun kuumenee liikaa. Ratti lämpenee aina kun etälämmitys käynnistyy, halusit tai et. Lämpenee myös aivan liian kuumaksi. Ainakin itselleni olisi tärkeämpää lämmittää penkit. Ratti voisi hyvin olla vaikka jääkylmä, se lämpenee hetkessä kun painaa napista lämmön päälle. Olin lukevinani että nämä älyttömyydet olisi poistunut 8.5 versiosta eli ovat huomanneet virheensä mutta päivitystä ei tule niille asiakkaille joilta on kertaalleen saatu raha pois. Melko lyhytnäköistä touhua. Luottavat aivan liikaa merkkiuskollisuuteen. Eikä tällä firmalla ole siihen varaa huomioiden viimeaikaiset tapahtumat yrityksen taloudessa. Nykyisin on tapana myydä keskeneräistä skeidaa mitä sitten päivitetään ajan mittaan ja tulee jopa kuntoon mutta kun ei edes päivitetä niin tuskin olen ainut asiakas joka äänestää jaloillaan.Originally posted by PNM2 View Post
Saako ratinlämmittimen valittua jäämään pois päältä esilämmityksen yhteydessä? Jokainen kerta esilämmityksen jälkeen tämän joutuu painamaan välittömästi pois päältä, koska ratti on kuuma. Toistaiseksi tää on ollut mulle täysin turha varuste, koska esilämmitys toimii niin hyvin. Eri asia, jos ratinlämmityksen voimakkuutta saisi säädettyä jostain tai sen saisi hybridien tapaan jätettyä kokonaan pois päältä.Last edited by FlyingFinn; 12-09-2024, 13:42.
Leave a comment:
-
Makuasioita toki mutta nyt se ratti on mun käteen tulikuuma lämmityksen jälkeen ja tosiaan ensimmäisenä autoon istuttua ratinlämmitin tökätään pois päältä. Mulla ei ollut 530e:ssa ratti koskaan kylmä esilämmityksen jälkeen eli ratinlämmitys oli aina kytketty pois päältä. Tämä on selkeä puute sähköauton softassa hybridin softaan verrattuna.Originally posted by Tomi T View Post
Rattihan olisi jääkylmä esilämmityksen jälkeen kunnon pakkasilla jos siinä ei olisi lämmitystä. Ei se kabiinin ilma sitä kovin nopeasti lämmitä.
Ei saa pois ei.
Ratinlämmityksen toiminta on mulle esilämmitettäessä peräluuukun päälle kertyvän jääpatjan lisäksi ainoa autossa ärsyttävä ominaisuus.Last edited by PNM2; 12-09-2024, 10:13.
Leave a comment:
-
Rattihan olisi jääkylmä esilämmityksen jälkeen kunnon pakkasilla jos siinä ei olisi lämmitystä. Ei se kabiinin ilma sitä kovin nopeasti lämmitä.Originally posted by PNM2 View Post
Saako ratinlämmittimen valittua jäämään pois päältä esilämmityksen yhteydessä? Jokainen kerta esilämmityksen jälkeen tämän joutuu painamaan välittömästi pois päältä, koska ratti on kuuma. Toistaiseksi tää on ollut mulle täysin turha varuste, koska esilämmitys toimii niin hyvin. Eri asia, jos ratinlämmityksen voimakkuutta saisi säädettyä jostain tai sen saisi hybridien tapaan jätettyä kokonaan pois päältä.
Ei saa pois ei.
Leave a comment:
Leave a comment: