Originally posted by FlyingFinn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
X
-
Eikös kaikissa i4:ssa ole takana ilmajouset? Oon nyt tossa tasaisella parkkiksella huomannut aina autolle tullessa, että näyttää vasen takapyörä olevan todella lähellä kaarta ja selkeästi matalammalla kuin oikealta puolelta. Pari F11:ä omistaneena ajatus siirtyi heti ilmapussin vuotoon. Täytynee vielä auto Hedinille tsekattavaksi tai ainakin kysellä mielipidettä sieltä.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostEikös kaikissa i4:ssa ole takana ilmajouset? Oon nyt tossa tasaisella parkkiksella huomannut aina autolle tullessa, että näyttää vasen takapyörä olevan todella lähellä kaarta ja selkeästi matalammalla kuin oikealta puolelta. Pari F11:ä omistaneena ajatus siirtyi heti ilmapussin vuotoon. Täytynee vielä auto Hedinille tsekattavaksi tai ainakin kysellä mielipidettä sieltä.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View Post
Ei ole kaikissa.
Ja tosiaan jos vajoaa, niin kyllähän siellä tolppa vuotaa mitä todennäköisimmin.Last edited by Tomi T; 30-05-2024, 20:52.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Perkele. Kävin eilen Hedinillä ja kertoivat, ettei olisi ensimmäinen, josta pussi hajoaa. No, osia ei Suomessa eikä Ruotsissa eikä suostunut tilaamaan osaa varmuudeksi vaan pitää ensin käydä pikahuollon kautta tsekkaamassa, vuotaako pussi. Osa on täysin erilainen kuin esim F11:ssa, eli iskari on samassa ja osan hinta on 2000€ ja vaihtotyökin toki isompi kuin pelkkä pussi.
No, pakko lusia pikahuolto, joka ei ole mun kokemuksella koskaan toiminut. Luulisi, että moisen osan voisi tilata varastoon, kun tiedetään, että niitä kuitenkin tullaan vaihtamaan, vaikka mulla ei vikaa olisikaan. Nyt sitten tilaaminen viivästyy. Kustannuksia ei tietysti tule mutta mieluummin lähtisin juhannuksena pitkin Suomea ehjällä pussilla, kun ei sitten koskaan tiedä, hajoaako se niin paljon, ettei kompura jaksa pitää perää ylhäällä.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View Post
Kokeilitko poistaa aplikaation ja sitten asentaa uudelleen ja kirjautua sisään..? Joskus aplikaation pönttöilyt loppuvat vain tuolla tavoin.
Comment
-
-
Originally posted by Elvis View PostTökkäs sitten matkanteko. Vakava vaihteisto ongelma. Onkos tästä mitään lankaa missään ?
i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by petnen View PostOnko tietoa mistä etupään kolina tulee? Tietyissä tilanteissa etupäästä kuuluu samanlainen ääni kuin olisi koiranluut rikki.
koiranluiden vaihto ei auttanut asiaa.
Tämä kolina vika on useissa i4 bemareissa.
Comment
-
Comment