Päivitys myös kulutus ja rangetilanteeseen.
Kesäkuun kulutus 17 pintaan ja toukokuussa noin 18. 80% range vähän yli 300 km. Ajot enimmäkseen kaupunki ja taajama-ajoa.
Auto siis edrive40 Pirellin 19" renkailla ja adaptiivinen alusta.
rive40. Onkohan tyypillisiä lukemia?
Pidemmät siivut vielä ajamatta, mutta kesällä varmaan tulee testattua.
Kuulostaa normaalilta. Mulla muuten samat speksit muttei adapt.alustaa.
Toukokuu 16,4 ()
Kesäkuu 16,9
Päivitys myös kulutus ja rangetilanteeseen.
Kesäkuun kulutus 17 pintaan ja toukokuussa noin 18. 80% range vähän yli 300 km. Ajot enimmäkseen kaupunki ja taajama-ajoa.
Auto siis edrive40 Pirellin 19" renkailla ja adaptiivinen alusta.
rive40. Onkohan tyypillisiä lukemia?
Pidemmät siivut vielä ajamatta, mutta kesällä varmaan tulee testattua.
Hyvä kuulla, että onnistuu suht helposti. Minkä näköisellä työkalulla olette sen saaneet irti? Yläreunan sauma näyttää todella kapealta. Metallinen vai muovinen?
Sellaisella ohuella vähän voiveitsen näköisellä muovisella tikulla kampesin. Ensimmäiset klipsut tosiaan kun saa auki niin loput lähtee tosi helposti. Varmaan joku 20min meni irroitukseen mutta jos se nyt pitäisi tehdä uudelleen niin veikkaisin että olisi alle 5min.
Hyvä kuulla, että onnistuu suht helposti. Minkä näköisellä työkalulla olette sen saaneet irti? Yläreunan sauma näyttää todella kapealta. Metallinen vai muovinen?
Tuli iteki haettua maski kun täältä selvisi että ei tartte puskuria irroittaa. Oli paljon helpompi homma ku ajattelin.
Nyt vaan pitäisi jostain löytää kauppa mikä myisi pienen palan kiiltävää mustaa autokalvoa että saa tutkankin mustaksi. Sen verta rajun hintainen se tutkan kuori että kalvo saa luvan kelvata.
Näppärästi lähti noilla ohjeilla maski irti, tosin kyllä siinä meni puoli tuntia turatessa. Takaisin laittaessa tuskaa aiheutti kameran ujuttaminen paikalleen uuteen maskiin, kun sen johdot on niin onnettoman lyhyet. Peilinkuoret oli huomattavasti nopeampi vaihtaa.
Verhoilunirroitustyökaluilla lähtee helpoiten. Työntää vain noiden kiinnityssakaroiden kohdalta niin napsahtavat yksi kerrallaan irti ja samalla saa aina rakoa avattua eteenpäin. Ei vaadi juurikaan voimaa, tulee aika nätisti. Yläreunassa kannattaa suojata maalia teipillä, jos joutuu taiteilemaan, ettei tule jälkiä. Kannakkeita yhteensä parisenkymmentä ja alhaalta kun aloittaa niin lähtee helpoiten. Tässä omasta kuva maski irti, niin näkyy noi kiinnityskohdat.
Itsellänikin uusi maski odottelee varastossa sopivaa luppoaikaa vaihtoa varten. Miten poistit vanhan maskin? Youtubesta löytyy ohjeita aika laidasta laitaan, joku ottaa ensin puskurin irti, toinen vain repaisee voimalla koko maskin irti ja kolmas työntää verhoilunpurkutikkuja maskin ja konepellin väliin. Mitähän noista kannattaisi kokeilla?
Varastossa lojuu myös uudet mustat peilinkuoret, kun ne harmaat M50 mallin kuoret ei istu silmään. Ja vielä pitäisi irroitella ne keulan harmaat jarrujen ilmanottoaukkojen pystykehykset maalausta varten, niitä kun ei tunnu löytyvän kuin alkuperäisinä hulppeaan 160€ parihintaan.
Verhoilunirroitustyökaluilla lähtee helpoiten. Työntää vain noiden kiinnityssakaroiden kohdalta niin napsahtavat yksi kerrallaan irti ja samalla saa aina rakoa avattua eteenpäin. Ei vaadi juurikaan voimaa, tulee aika nätisti. Yläreunassa kannattaa suojata maalia teipillä, jos joutuu taiteilemaan, ettei tule jälkiä. Kannakkeita yhteensä parisenkymmentä ja alhaalta kun aloittaa niin lähtee helpoiten. Tässä omasta kuva maski irti, niin näkyy noi kiinnityskohdat.
Itse tuli kuukausi sitten vaihdettua 2024 vuoden i4 M50:een tuon facelift LCI-mallin uudempi kokomusta keulamaski. Irroitus hoituu todella helposti ilman puskurin poistoa, aikaa meni tutkien yms. irroituksineen yhteensä noin vartti. Uusi meni paikalleen viidessä minuutissa. Helppo ja iso muutos ulkonäköön. Ostin Schmiedmannilta BMW:n originaalimaskin, hinta noin 200 ja siinä tulee keulan M-logo valmiina paikallaan. Vahva suositus!
Itsellänikin uusi maski odottelee varastossa sopivaa luppoaikaa vaihtoa varten. Miten poistit vanhan maskin? Youtubesta löytyy ohjeita aika laidasta laitaan, joku ottaa ensin puskurin irti, toinen vain repaisee voimalla koko maskin irti ja kolmas työntää verhoilunpurkutikkuja maskin ja konepellin väliin. Mitähän noista kannattaisi kokeilla?
Varastossa lojuu myös uudet mustat peilinkuoret, kun ne harmaat M50 mallin kuoret ei istu silmään. Ja vielä pitäisi irroitella ne keulan harmaat jarrujen ilmanottoaukkojen pystykehykset maalausta varten, niitä kun ei tunnu löytyvän kuin alkuperäisinä hulppeaan 160€ parihintaan.
Tuli mieleen turhamainen ulkonäkökysymys.
Kirkkaat munuaisten kehykset hieman häiritsevät. Onko joku vaihtanut, teipannut tai maalannut niitä mustaksi?
Irrotus näyttää melko haasteelliselta, ilman puskurin irrotusta. Teippaus ei myöskään ole halpaa lystiä.
Itse tuli kuukausi sitten vaihdettua 2024 vuoden i4 M50:een tuon facelift LCI-mallin uudempi kokomusta keulamaski. Irroitus hoituu todella helposti ilman puskurin poistoa, aikaa meni tutkien yms. irroituksineen yhteensä noin vartti. Uusi meni paikalleen viidessä minuutissa. Helppo ja iso muutos ulkonäköön. Ostin Schmiedmannilta BMW:n originaalimaskin, hinta noin 200 ja siinä tulee keulan M-logo valmiina paikallaan. Vahva suositus!
Tarvikkeena maksaa reilun satasen ja irrotukseen ilman puskurin poistamista löytynee YouTubesta useita videoita.
Jep, tuota vaihtoehtoa selvittelin. Löytyi vain muutama video. Yläosan irrotus on hankalaa, koska on täysin kiinteä. Ei saa sormia mihinkään väliin. Lisäksi anturit voivat tuoda lisäharmeja.
Tuli mieleen turhamainen ulkonäkökysymys.
Kirkkaat munuaisten kehykset hieman häiritsevät. Onko joku vaihtanut, teipannut tai maalannut niitä mustaksi?
Irrotus näyttää melko haasteelliselta, ilman puskurin irrotusta. Teippaus ei myöskään ole halpaa lystiä.
Tarvikkeena maksaa reilun satasen ja irrotukseen ilman puskurin poistamista löytynee YouTubesta useita videoita.
Tämä nyt ei liity munuaisiin, mutta omassa E39 on ikkunoiden listat teipattu kromisiksi joskus yli 15 vuotta sitten ja on kyllä pysynyt hyvin. En tiedä miten.
Leave a comment: