Originally posted by mika68
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by biglimited View PostTerve taas! Millasta jarrupäivitystä ootte zetoihin tehneet? Jarrut kyllä toimii ja ottaa kiinni hyvin, tunne polkimessa vaan on turhan pehmeä/terävyys puuttuu...Deutchland uber alles!
Comment
-
-
Originally posted by biglimited View PostMulle tuli kans teräsletkut eteen. e36 m3 315mm jarrut hommasin mutta ei mennykkää bolt-on prkle! Levy jää n 5mm liian sisään eli m3:sta vaatii lisää alapään osia.. Luoja tietää kuinka pitkälle pitäis vaihtaa jotta sopis? Koko etuakseliko lopulta
Eli orggiskoon zimmermanit sekä ebc vihreet sit lopulta tulee
Eläpä hätäile! Mullahan oli E36 M3 etusatulat mitkä oli bolt on E36/z3 napaan M3 levyn kanssa. Sehän satula on siitä kiinnityskohdasta melko paksu. Eli siitä kohti oli työstetty juurikin n. 5mm pois tavaraa ja silti jäi paljon tavaraa satulaan eli kiinnitys ei käytännössä heikentynyt
Tuossapa näkyykin miten toteutettu.
Comment
-
-
-
Originally posted by mika68 View PostOnko muilla zetan pienoismalleja? Itse löysin z3 coupen 1/18 pienoismallin pienoismalliharrastajan avustuksella Englannista. Mielestäni kohtalaisen tarkka malli 2.8 coupesta
Olen kans miettinyt pienoismallin ostamista mutta mistä löytäisi juuri oikeat värit? Eli musta ulkomaali ja "walnut" penkit?Last edited by Z3C; 08-04-2011, 12:57.O_7777
Comment
-
-
Kävin tossa vilkaisemassa yhtä facelift-roadsteria. Pisti silmään, miten konehuone, konepellin ja takakannen sisäosat, sekä takakontin sisäosan laidat olivat mustat vaikka itse auto oli sininen. Topasblau-tarra jökötti kivasti iskarin tolpassa, joka oli pohjamaalinmusta . Onko tuolle muuta selitystä kuin että on mällätty kunnolla molemmin puolin? Nettiauton, mobilen, ja foorumin showroomin kaikissa kieseissä ainakin näyttäisi kyseiset paikat olevan samassa maalissa kuin ulkokuorikin.Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Comment
-
-
Originally posted by Z3C View PostOnko kellään kokemuksia diagnostiikkatyökaluista? Millaisen setin suosittelette hankittavaksi M54B30 koneella varustettuun z:aan? INPA+sopiva kaapeli / Carsoft / muu?
Mikä antaa eniten mahdollisuuksia parhaalla hinnalla?Last edited by mika68; 20-09-2012, 09:00.
Comment
-
-
Originally posted by Justabanana View PostKävin tossa vilkaisemassa yhtä facelift-roadsteria. Pisti silmään, miten konehuone, konepellin ja takakannen sisäosat, sekä takakontin sisäosan laidat olivat mustat vaikka itse auto oli sininen. Topasblau-tarra jökötti kivasti iskarin tolpassa, joka oli pohjamaalinmusta . Onko tuolle muuta selitystä kuin että on mällätty kunnolla molemmin puolin? Nettiauton, mobilen, ja foorumin showroomin kaikissa kieseissä ainakin näyttäisi kyseiset paikat olevan samassa maalissa kuin ulkokuorikin.Deutchland uber alles!
Comment
-
-
Originally posted by Justabanana View PostKävin tossa vilkaisemassa yhtä facelift-roadsteria. Pisti silmään, miten konehuone, konepellin ja takakannen sisäosat, sekä takakontin sisäosan laidat olivat mustat vaikka itse auto oli sininen. Topasblau-tarra jökötti kivasti iskarin tolpassa, joka oli pohjamaalinmusta . Onko tuolle muuta selitystä kuin että on mällätty kunnolla molemmin puolin? Nettiauton, mobilen, ja foorumin showroomin kaikissa kieseissä ainakin näyttäisi kyseiset paikat olevan samassa maalissa kuin ulkokuorikin.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by biglimited View PostKyllä saa olla halpa jos meinaat kolaripelin ostaa :think Ei kai vaan ole sellanen 3.0i stadin seudulta...?
Perus läpikäynnin perusteella en hirveästi naristavaa siitä yksilöstä keksinyt. Hinta on aika suolainen, mutta eipä nuo kolmelitraiset taida ihan ilmasia olla muutenkaan. Voe konkurssi sentäs...
EDIT: Olen käyttänyt työpäivää hyödyllisesti ja kaivellut mobilesta ja muualta kuvia sinisistä roadstereista. Vastaavan värisissä näkyy mustia konehuoneita silloin tällöin. Joko niitä on kolaroitu ahkerasti, tai sitten hommalle on joku muu syy.Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostItselläni Inpa&Carsoft. Kummallakaan ei kovin laajasti pääse zetan sielunelämään sisälle. Itse olen pääasiassa käyttänyt abs:in ja airbag:in tutkimiseen:think
Kysyin tänään carsoft:lta tarjousta niiden viimeisimmästä 9.0 softaversiosta. Hintaa kertyi 550 taalaa ja se oli se halvempi eli premium versio. Siihen sitten vielä alvi päälle.
Toinen kauppaa taas näytti myyvän version 6.5 alle satasella! En sit tiedä mistä moinen ero voi johtua...
Perkele kun ei itse ymmärrä näistä diagnostiikka jutuista yhtään mitään. Ostaa sitten mitä tahansa, aina on sellainen olo että tulee sika säkissä...Last edited by Z3C; 13-04-2011, 20:36.O_7777
Comment
-
Comment