Tänään happanee leima(xenon) ja ajovalonpesurit ei toimi kuin inpasta pakko-ohjaamalla testiä. Eli pumppu, sulake, rele ja kaikki ehjiä mutta viiksestä nykimällä ei anna käskyä pestä kuin tuulilasia. Mikä moduuli ohjaa ajovalonpesureita? E46 330dA touring 10/2004
Ajovalot on päällä(ei automaatilla) ja sytkävirrat vähintään.
Voi myös vastata korikohtasen puolella jos tulee jotain oftopic ajatusta. Autossa kun on kytketty jotkut enkelit jälkuasenteisesti ja joku ahtopainemittari joka ryöstää sähköt mistä lie kun ajovalot lähtee tulille.
Ei vaikuta leiman saamiseen tuo, xenoneilla on oltava pesurit mutta ei tarvitse välttämättä toimia
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Tänään happanee leima(xenon) ja ajovalonpesurit ei toimi kuin inpasta pakko-ohjaamalla testiä. Eli pumppu, sulake, rele ja kaikki ehjiä mutta viiksestä nykimällä ei anna käskyä pestä kuin tuulilasia. Mikä moduuli ohjaa ajovalonpesureita? E46 330dA touring 10/2004
Ajovalot on päällä(ei automaatilla) ja sytkävirrat vähintään.
Voi myös vastata korikohtasen puolella jos tulee jotain oftopic ajatusta. Autossa kun on kytketty jotkut enkelit jälkuasenteisesti ja joku ahtopainemittari joka ryöstää sähköt mistä lie kun ajovalot lähtee tulille.
Kuulostaisi siltä, että korimoduli ei anna aktivointikäskyä releelle. Joko se ei tunnista valojen olevan päällä tai muuten logiikka hukassa.
Itse olen omista valopesurit joka tapauksessa disabloinut irrottamalla sulakkeen, eikä katsastuksessa ole asiaan puututtu.
The headlight washer is controlled by the general module V of the central body electronics. The pump is powered by an external relay.
When the light is switched on (terminal 58) the headlight washer function is activated together with the windscreen washer function. One cleaning operation consists of two spray cycles.
After initial activation, the headlight washer function is carried out only after every 5th windscreen wash and a lockout time of 3 minutes.
The repeat inhibit and timer are reset by switching off terminal R.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Makej, siellä oli 2 parametriä mittaristolla mitkä piti muuttaa... Ulkomuistista ne oli DZM jotain tai sinnepäin. Noilla korjautuu kiekkamittari kun muutat noiden arvot.
Tänään happanee leima(xenon) ja ajovalonpesurit ei toimi kuin inpasta pakko-ohjaamalla testiä. Eli pumppu, sulake, rele ja kaikki ehjiä mutta viiksestä nykimällä ei anna käskyä pestä kuin tuulilasia. Mikä moduuli ohjaa ajovalonpesureita? E46 330dA touring 10/2004
Ajovalot on päällä(ei automaatilla) ja sytkävirrat vähintään.
Voi myös vastata korikohtasen puolella jos tulee jotain oftopic ajatusta. Autossa kun on kytketty jotkut enkelit jälkuasenteisesti ja joku ahtopainemittari joka ryöstää sähköt mistä lie kun ajovalot lähtee tulille.
Juu ei ne leimalla siihen puutu, sen kun ei kuulukkaan joka ikkunan pesulla pestä ajovaloja, vaan joka 10 kerta tms. joten sullakin se saattaa pelata ihan oikein, et vain tiedä sitä.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Elikkäs kaikki alkoi siitä että pyyhkijät ei toimi kuin täysillä ja keskupaneeli ei toimi. Autoon vaihdettiin gm moduuli ja nyt sitä yritetetään koodata autoon, mutta homma kaatuu aina samaan erroriin. Eli ilmeisesti kyseessä on lisälämmitimen ohjausmoduuli? e39 ei ole VO joten miten saisin sen webaston poistettua varustelistalta? Vai onko muita vinkkejä
Elikkäs kaikki alkoi siitä että pyyhkijät ei toimi kuin täysillä ja keskupaneeli ei toimi. Autoon vaihdettiin gm moduuli ja nyt sitä yritetetään koodata autoon, mutta homma kaatuu aina samaan erroriin. Eli ilmeisesti kyseessä on lisälämmitimen ohjausmoduuli? e39 ei ole VO joten miten saisin sen webaston poistettua varustelistalta? Vai onko muita vinkkejä
Yritetäänkö tässä koodata kaikkia auton moduleita ja Weba ei vastaa? Miksi ei koodata pelkästään korimodulia?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Elikkäs kaikki alkoi siitä että pyyhkijät ei toimi kuin täysillä ja keskupaneeli ei toimi. Autoon vaihdettiin gm moduuli ja nyt sitä yritetetään koodata autoon, mutta homma kaatuu aina samaan erroriin. Eli ilmeisesti kyseessä on lisälämmitimen ohjausmoduuli? e39 ei ole VO joten miten saisin sen webaston poistettua varustelistalta? Vai onko muita vinkkejä
Kuten Clavurion sanoi, niin koodaa pelkästää se GM. Ei mitään hyötyä koodata koko autoa, lähinnä voi aiheuttaa jotain yllätyksiä kun aikaisempia koodauksia voi kadota autosta.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Oliko niin, että NCS Expertillä ei pystynyt koodaamaan f-sarjan autoja vaan vaatii eri softan? Onko foorumilla topiccia f-sarjan koodauksista? En ainakaan sellaista löytänyt.
Kuten Clavurion sanoi, niin koodaa pelkästää se GM. Ei mitään hyötyä koodata koko autoa, lähinnä voi aiheuttaa jotain yllätyksiä kun aikaisempia koodauksia voi kadota autosta.
Viime koodaus kerrasta hieman aikaa joten menee kaikki taas uudelleen opetteluksi. Jos joku voisi neuvoa miten koodaan uuden korimoduulin step by step niin olisin kiitollinen
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Menee vähän offtopiciksi, mutta onko E-Sys kuinka iso ja raskas ohjelma? Voiko tämän asentaa samaan koneeseen missä on ennestään Inpa?
Kyseessä ei ole mitenkään massiivinen ohjelma, joten voi hyvin asentaa esim. INPA:n kanssa samalle koneelle. Asennus taisi vaatia noin 45 Gt kiintolevytilaa.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
En löytänyt ainakaan searchilla apua tähän ongelmaan.
Eli kyseessä E61 -06 ja autossa alunperin on ollut automaattinen perän korkeuden säätö, nyt sinne on laitettu joka nurkkaan tarvike ilmapussit ja kompura yms.
Ja auto tietenkin valittaa alkuperäisestä järjestelmästä, joten millä ilveellä sen valituksen saisi pois? Tai oikeastaan koko moduulin hävitettyä??
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
En löytänyt ainakaan searchilla apua tähän ongelmaan.
Eli kyseessä E61 -06 ja autossa alunperin on ollut automaattinen perän korkeuden säätö, nyt sinne on laitettu joka nurkkaan tarvike ilmapussit ja kompura yms.
Ja auto tietenkin valittaa alkuperäisestä järjestelmästä, joten millä ilveellä sen valituksen saisi pois? Tai oikeastaan koko moduulin hävitettyä??
Siis todellako koko systeemi olisi vaihdettu johonkin jälkiasennushässäkkään, ei pelkästään kompura ja ilmajouset?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment