Itselleni vastaten,
- Uraherkkyys: kantavampi huonompi, nopeusluokalla ei yhtä suurta merkitystä, mutta alempi nopeusluokka (pehmeämpi seos) hiukan parempi
- Kulutuskestävyys: kantavuudella ei merkitystä, korkeampi nopeusluokka parempi?
- Vierintävastus: kantavampi parempi, nopeusluokalla ei yhtä suurta merkitystä, mutta korkeampi nopeusluokka hiukan parempi
- Melu: kantavampi parempi, alempi nopeusluokka hiukan parempi
- Ai niin ja flatspot -ilmiö: kantavampi ja korkeampi nopeusluokka parempi
Toki renkaan merkillä ja mallilla on varmasti paljon suurempi merkitys, mutta jos samasta rengasmerkistä ja mallista valitsee niin menisköhän se suurinpiirtein noin? Saa kyseenalaistaa
- Uraherkkyys: kantavampi huonompi, nopeusluokalla ei yhtä suurta merkitystä, mutta alempi nopeusluokka (pehmeämpi seos) hiukan parempi
- Kulutuskestävyys: kantavuudella ei merkitystä, korkeampi nopeusluokka parempi?
- Vierintävastus: kantavampi parempi, nopeusluokalla ei yhtä suurta merkitystä, mutta korkeampi nopeusluokka hiukan parempi
- Melu: kantavampi parempi, alempi nopeusluokka hiukan parempi
- Ai niin ja flatspot -ilmiö: kantavampi ja korkeampi nopeusluokka parempi
Toki renkaan merkillä ja mallilla on varmasti paljon suurempi merkitys, mutta jos samasta rengasmerkistä ja mallista valitsee niin menisköhän se suurinpiirtein noin? Saa kyseenalaistaa
Tampereeltakin kun lähtee kohti Jyväskylää, niin johan on ihmeellinen kiesi ja renkaat alla, jos siinä Aitolahden seutuvilla ei vetele mihinkään.
Comment