Originally posted by pommari
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Maalaustopic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mr.Speed
-
Originally posted by Mr.Speed View PostKuinka märän? En ole kokeillut. Ainakin jos epoksipohjan antaa kunnolla kuivahtaa niin luulisin kitin pysyvän ilman komplikaatiota :think
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by pommari View PostIlmailin hiukan huonosti itseäni Tarkoitin siis, että voiko tämän epoksin päälle kitata tyyliin muutaman tunnin haihdutuksen jälkeen, ilman pohjan karhentamista.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostEn ole kokeillut, mutta en usko että joutuu karhentamaan. Itse olen kitannut ensin, sitten epoksi ja siihen suoraan päälle hinkkaväri. Jos on pellissä vaikka pari klommoa, jotka tietää, niin eihän se suuri vaiva ole jos siitä kohdaltaan hieman hiomapaperilla pyyhkäisee, jos tilanne siltä näyttää.
Pikkuklommojen kanssa ei tietysti ole ongelmia, mutta isojen oikomisten ja toisaalta koko kopan hiekkapuhallusten kanssa on mukava, jos saa vedettyä epoksin ennen kittailua.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostHuolimaton/laiska maalari.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Täälläkin on hyviä kokemuksia trotonin epoksista. Ei valittamista
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Onko kukaan maalannut lasia lakan ja maalin sekoituksella? Eteisen ovessa on röpelö pintaiset lasit joita pitäisi tummentaa ja joiden kalvotus ei onnistu niin tuli mieleen onnistuisiko tummennus lakalla. Pysyykö lakka lasissa kiinni ja sekoittuuko maali lakan kanssa kunnolla? Jos on antaa vinkkejä niin mielelläni niitä kuulisin vai kannattaako unohtaa koko homma?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostMaalari kehui vetäneensä pintoihin lakkaa lähes kilon enemmän mitä normaalisti tarvitaan
Neuvoja mistä keskustella maalarin kanssa?
Voiko nuo pinnat korjata jos vetää lisää lakkaa päälle, vai meneekö väristä asti uusiksi? Tosiaan ihan mattapintaa on tuolta helmoista ja kylkilistojen alapuolelta...Last edited by KanaDimmy; 06-07-2015, 03:55.e34 525ia -93
Comment
-
-
Originally posted by KanaDimmy View PostMä veikkaan että vika juurikin tässä. Eikai sen kans mitään kummenpia tarvi alkaa keskustelemaan, jälki päin persettä niin eikun uudestaan vaan
Ei se lisä lakka ainakaan sitä pintaa tasoita. Vesihionta, kerros uutta väriä ja tällä kertaa sitä lakkaa oikea määrä eikä kiloa liikaa. Harsottaa ja varovasti märkää kerrosta sitten päälle, tarvittaessa ohentaa lakkaa niin saa vedellä useempaan kertaan
Tai jos siinä on tosiaan paksu lakkakerros niin eikun vesihionta ja kiillotus ni on tasainen ja kiiltävä.
Mutta tuonkin saa kyllä maalari itse tehdä.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by pommari View PostTrotonin 10:1 -epoksista vielä: onko kellään käsitystä millaisen ajan sisällä sen päälle voi vetää hinkkaa tai basea ilman karhentelua? Aiemmin käyttämissäni epoksiprimereissa on aikaikkuna ollut 3-7 päivän luokkaa, mutta trotonin tds:ssä ei ole asiasta mitään mainintaa.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostItse oon antanut tuon trotonin epoksin kuivata noin vuorokauden, kun tallissa ollut +20 asteen vakiolämpö. Sitten vaan seuraavaa tavaraa päälle. En tiiä mitä viisaammat on mieltä, mutta itse pidän tuota vuorokauden haihdutusaikaa miniminä jos ei ole uunimahdollisuutta, muuten kait voi olla useamman päin kuivumassa :think
Comment
-
Comment