Kaveri mittasi että e39 m5 kytkinlevyssä on sama boori ja niissä vakiona 240mm levy joten sitä kautta löytyy helposti levy kun tuli varmuus. Ostin vahingossa e46 m3 sintterilevyn ja siinä oli millin leveämpi boori niin levy olisi kolissut akselissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostKaveri mittasi että e39 m5 kytkinlevyssä on sama boori ja niissä vakiona 240mm levy joten sitä kautta löytyy helposti levy kun tuli varmuus. Ostin vahingossa e46 m3 sintterilevyn ja siinä oli millin leveämpi boori niin levy olisi kolissut akselissa.
Comment
-
-
Saffa italialainen levyAutopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Daylight View PostKysymys koskien omaa e39.
Livedataa seurattaessa takerruin erääseen kohtaan :
TOTAL AIR CONSUMPTION HLM
Min: 0 Max:20. Arvot näytti !22.75
540i vm. 1998BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostJos se näytti tuota tyhjäkäynnillä, niin ilmamassamittari vaikuttaisi mittaavan enemmän, kuin ilmaa oikeasti menee. Nuo arvot on INPA:ssa muutenkin perseellään, jos vertaa laskemalla saatuun lukemaan, mutta esim. M5:ssa tyhjäkäynnillä tuon pitäisi olla jotain 18, niin 540i:ssä vastaavasti vähemmän. Kannattaa kokeilla toisella MAF:lla, jos saat mistään lainaan. Jos on seoksiin liittyviä vikakoodeja, niin vaihtaisin uuden.
Kaippa sen uuden maffin voisi Saksasta tilata ja vaihtaa. Tuskin huono sijoitus vanhaan autoon, kun vaan 150e maksaa.///M3
Comment
-
-
Originally posted by Daylight View PostJuu, tyhjäkäynnillä näyttää tuolta. Eikä vikakoodejakaan löydy.
Kaippa sen uuden maffin voisi Saksasta tilata ja vaihtaa. Tuskin huono sijoitus vanhaan autoon, kun vaan 150e maksaa.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Oos kellään käytössä tommosta adapterilevyä m60 perässä ja m50/m57 laatikkoa..lähinnä kiinnostais että onko tuo ihan kestävä ja järkevä ratkasu?
Suunnittelin että laittas m57 laatikon tuon adapterilevyn kans,eikös tuon pitäs olla aika luja laatikko,mikähän nuissa on boori kytkinakselilla?
Nuita laatikoita löytys hyvin,mut nuo m60 manuaalit on vähän tiukemmassa..
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View PostOos kellään käytössä tommosta adapterilevyä m60 perässä ja m50/m57 laatikkoa..lähinnä kiinnostais että onko tuo ihan kestävä ja järkevä ratkasu?
Suunnittelin että laittas m57 laatikon tuon adapterilevyn kans,eikös tuon pitäs olla aika luja laatikko,mikähän nuissa on boori kytkinakselilla?
Nuita laatikoita löytys hyvin,mut nuo m60 manuaalit on vähän tiukemmassa..e28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
Comment
-
-
Originally posted by leksii View PostVironpojat noita vissiin enemmän käyttää eikä ainakaan yhdeltä tutulta oo huonoa kuullu ku joskus omaan v8 miettisin tollasta ratkasua, siihen sit vaan tarvii kaveriks sen vauhtiksen jota käytetään ton adapterin kanssa
Riippuen tieten palkonkohan tuo adapteri paksuus on paljonko tuo lootaa ulos..
Tuon tyylistä pakettia on puolassa tarjolla..
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View PostNo se on kyl tosi..mut 328 zf varmaan parempi ja kestäväki pitäs olla..
Ja kestää kylläE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Vielä kerran ihmettelen ääneen.. M60B30 manuaali ja on/off-kaasu vituttaa edelleen. Eli kierrosaluetta 700-1500 ei saa vapaalla mitenkään, ei polkimesta eikä läpästä. Tämä tekee ajosta aika nykivää ja moottorijarrutus ei toimi niinkuin pitäis eli kulutuskin kasvaa.
Lambdat ja kaasuläpän asentoanturi vaihdettu, kokeiltu toisella maffilla mutta näillä ei asiaan vaikutusta. Ei vikakoodeja. Automaatin DME paikallaan, tätä itse epäilen (osa)syyksi.
Mitä tässä lähtee kokeilemaan? Eihän tämä ajoa estä mutta mielenkiinnosta haluttas tämäkin keissi saada ratkastua.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostVielä kerran ihmettelen ääneen.. M60B30 manuaali ja on/off-kaasu vituttaa edelleen. Eli kierrosaluetta 700-1500 ei saa vapaalla mitenkään, ei polkimesta eikä läpästä. Tämä tekee ajosta aika nykivää ja moottorijarrutus ei toimi niinkuin pitäis eli kulutuskin kasvaa.
Lambdat ja kaasuläpän asentoanturi vaihdettu, kokeiltu toisella maffilla mutta näillä ei asiaan vaikutusta. Ei vikakoodeja. Automaatin DME paikallaan, tätä itse epäilen (osa)syyksi.
Mitä tässä lähtee kokeilemaan? Eihän tämä ajoa estä mutta mielenkiinnosta haluttas tämäkin keissi saada ratkastua.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Osaisko joku vielä heittää että miksi e30 etupalkin alle tarvii korokkeet,onko voimansiirron linjauksen takia vai se että saa konepellin kiinni,vai kummankin?
Nuitahan on sekä 10 /20mm ja varmaan siitä väliltäki,mitkähän sinne pitää heittää,epytecin korvilla ja pitäs osata vielä nuiden palikoiden korkeus päättää...
Comment
-
Comment