Olipa vissiin viimenen kerta kun käytän huoltsikalla päästömittauksessa..Siellä sanovat että katalysaattorit on rikki kun molemmat HC arvot oli perseellään. 
Eilen kävin leimalle kokeilemassa niin enää nuo arvot ei oo huonot kun tyhjäkäynnillä..
Eli kysyisin että mistä lähteä ettimään vikoja kun mitään muuta päästöissä ei vikana ole kun nuo HC arvot heittää päälle 300 tyhjäkäynnillä?
Ilmeisesti se rikkailla käy, eli pitäskö se käyttää säädättämässä vai mistä se vois mättää?
Imuvuodot on ihmetelty jo ..
					Eilen kävin leimalle kokeilemassa niin enää nuo arvot ei oo huonot kun tyhjäkäynnillä..
Eli kysyisin että mistä lähteä ettimään vikoja kun mitään muuta päästöissä ei vikana ole kun nuo HC arvot heittää päälle 300 tyhjäkäynnillä?
Ilmeisesti se rikkailla käy, eli pitäskö se käyttää säädättämässä vai mistä se vois mättää?
Imuvuodot on ihmetelty jo ..
 
							
						 Niin helpolla pääsis, kun edes sanois korjaamolle mitä tarkistaa jos ei itse viitsi. Onneks ei oo omasta lompakosta pois. Eniten vituttaa se kun sanoo mitä tarkistaa, ja viikon päästä tulee posti ettei vieläkään auto korjaantunut parkkipaikalla seistessä JA MITÄ NYT TEHDÄ?!?!?!??!
 Niin helpolla pääsis, kun edes sanois korjaamolle mitä tarkistaa jos ei itse viitsi. Onneks ei oo omasta lompakosta pois. Eniten vituttaa se kun sanoo mitä tarkistaa, ja viikon päästä tulee posti ettei vieläkään auto korjaantunut parkkipaikalla seistessä JA MITÄ NYT TEHDÄ?!?!?!??!
 Inssillä oli muuten suunnattomia ongelmia saada mitattua tota Simmonssin tuplarööriä kun ei siihen imuriin mahtunut. Työns sitten tikun toiseen rööriin...
 Inssillä oli muuten suunnattomia ongelmia saada mitattua tota Simmonssin tuplarööriä kun ei siihen imuriin mahtunut. Työns sitten tikun toiseen rööriin...
							
						
Comment