En ole läheltä nähnyt ja fiksua kuvaakaan en löytänyt noista eflexi-sarjan suuttimiin tulevista liittimistä. Mutta jonkun asennusvideon perusteella liitin näyttää aika saman kokoiselle kuin normaali suuttimen liitin.
Ei tuossa hirveesti joutuisi leikkaamaan. Kun nappaa ne vakiot suuttimen liittimet irti niistä "johtokoteloista" ja työntää eflexi-sarjan suuttimien liittimet vakion aukkoihin/aukoista. Tuurillaan saattaa sopia uudet liittimet siihen koteloon ihan siltään. Tai sitten joutuu hieman niitä aukkoja muokkamaan, että liitin mahtuu läpi. Jos on väljä, tai liitin jää selvästi irti kotelosta, niin ei sekään haittaa. Mullakin taitaa takimmainen olla irti toisen puolen kotelosta.
Muistaakseni noissa koteloissa on vielä jonkin verran tilaa, niin sinne saisi tehtyä nätisti eflexi-sarjan naittamisen auton johtosarjaan.
Suuttimet saattaa loppua kesken täyskaasulla jos pelkällä e85:llä ajaa. Kun aattelee että viina tarvii sen 20-30% lisää kakkua. Niin vaihtaa jotkut sopivat n. 250cc suuttimet tai nostaa bensanpaineen 5bar.
Muistaakseni finjektorilta ostin m62tu suodattimeen sopivan säädettävän bensanpaineen säätimen. Sillä saa vaikka tuohon 5bar säädettyä. Vielä jos haluaa hifistellä ja alkuperäinen bensapumppu vaihtamatta, niin samalla kätöstelee jonkun etanolin kestävän walbron, tms. tankkiin. Niin ei huolta senkään suhteen. Taitaa kyllä vakiopumppukin kestää viinaa jollainlailla, mutta tuppaahan noita hajoamaan ihan bensallakin ikääntyessään.
Ei tuossa hirveesti joutuisi leikkaamaan. Kun nappaa ne vakiot suuttimen liittimet irti niistä "johtokoteloista" ja työntää eflexi-sarjan suuttimien liittimet vakion aukkoihin/aukoista. Tuurillaan saattaa sopia uudet liittimet siihen koteloon ihan siltään. Tai sitten joutuu hieman niitä aukkoja muokkamaan, että liitin mahtuu läpi. Jos on väljä, tai liitin jää selvästi irti kotelosta, niin ei sekään haittaa. Mullakin taitaa takimmainen olla irti toisen puolen kotelosta.
Muistaakseni noissa koteloissa on vielä jonkin verran tilaa, niin sinne saisi tehtyä nätisti eflexi-sarjan naittamisen auton johtosarjaan.
Suuttimet saattaa loppua kesken täyskaasulla jos pelkällä e85:llä ajaa. Kun aattelee että viina tarvii sen 20-30% lisää kakkua. Niin vaihtaa jotkut sopivat n. 250cc suuttimet tai nostaa bensanpaineen 5bar.
Muistaakseni finjektorilta ostin m62tu suodattimeen sopivan säädettävän bensanpaineen säätimen. Sillä saa vaikka tuohon 5bar säädettyä. Vielä jos haluaa hifistellä ja alkuperäinen bensapumppu vaihtamatta, niin samalla kätöstelee jonkun etanolin kestävän walbron, tms. tankkiin. Niin ei huolta senkään suhteen. Taitaa kyllä vakiopumppukin kestää viinaa jollainlailla, mutta tuppaahan noita hajoamaan ihan bensallakin ikääntyessään.
Comment