Jos löydät niin laita m60 5v zf310/320z se on kestävä ja minusta hyvä vaihtaa kunhan vain on ehjä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
X
-
Vanokseton m62 jolla ajettu n.300tkm, jako pielessä muutaman asteen. Onko todennäköistä että ketju venynyt ja jakopää vaihtokunnossa? Laaharit on ehjät.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostVanokseton m62 jolla ajettu n.300tkm, jako pielessä muutaman asteen. Onko todennäköistä että ketju venynyt ja jakopää vaihtokunnossa? Laaharit on ehjät.
Jos laahaimet (myös u-laahain) todellakin on aivan ehjät niin voisit mahdollisesti vaihtaa pelkän ketjun.
Jos taas haluat pelata riskipeliä, säädät vain nokat kohdalleen ja ajat.
Tarvikkeena osat on halpoja, esim ebayssa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Onko käytännön merkitystä laittaako koneeseen kaksikärkiset tai nelikärkiset sytytystulpat? M62b44 moottorina.Last edited by KimmoK; 11-07-2019, 10:44.
Comment
-
-
Originally posted by KimmoK View PostOnko käytännön merkitystä laittaako koneeseen kaksikärkiset tai nelikärkiset sytytystulpat? M62b44 moottorina.
Tehdas on sinne laittanut alkujaan kaksikärkiset niin pitäisi ainakin vakiossa pelata kuten kuuluu.Last edited by Muurahainen; 11-07-2019, 11:43.
Comment
-
-
Suosittelen ngk kaks kärkisiä bosch tulppia en voi suositella kellekkäänE34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Ahdettu m60b40 ja polttoaineena e85. Riittääkö tuo alkuperäinen jakopäästä lähtevä huohotus ulkoisella kerääjäsäiliöllä, vai tekeekö suoraan venttiilikoppiin lähdöt tuon alkuperäisen lisäksi?E87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
-
m62b35 09/1996 pitäs saaha sähköt ja imusarja pois, kannentiivisteitten vaihto. miten ihmeessä ne sähköt voi saada purettua siitä moottorin päältä pois kun kuskin puolelta menee johto johonkin moottorin alapuolelle siitä laatikon päästä missä on ne johot kerällä. suuttimien töpsölit sai kyllä irti ilman ongelmia. vänkärin puolella kans tympiästi meni sinne alas etupuolelle jotku johot.
EDIT: ilmeisesti laturille menee. pitää huomenna purkaa flekti ja laturi pois jos sitten sais sähköt nostettua sivuun.Last edited by kimmopauliina; 28-07-2019, 22:00.
Comment
-
-
Originally posted by kimmopauliina View Postm62b35 09/1996 pitäs saaha sähköt ja imusarja pois, kannentiivisteitten vaihto. miten ihmeessä ne sähköt voi saada purettua siitä moottorin päältä pois kun kuskin puolelta menee johto johonkin moottorin alapuolelle siitä laatikon päästä missä on ne johot kerällä. suuttimien töpsölit sai kyllä irti ilman ongelmia. vänkärin puolella kans tympiästi meni sinne alas etupuolelle jotku johot.
EDIT: ilmeisesti laturille menee. pitää huomenna purkaa flekti ja laturi pois jos sitten sais sähköt nostettua sivuun.
Comment
-
-
Originally posted by KimmoK View PostSivuleikkureilla ne kaksi johtoa poikki ja tinaa sitte kasausvaiheessa takaisin, säästää paljon hermoja.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostKaksi typerintä asiaa mihin autoissa törmää ja samassa lauseessa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Voihan siihen tehdä asiallisen liittimen ettei tarvi kolvata.
Terveisiä vaan kaikille ketkä haluaa irrottaa sen piuhan "asiallisesti"E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
No mitkä piuhat sinne menee, että ei venttiilikoppia/kansia saisi pois?
e39 tais mennä sinne "syvemälle" koneen edestä laturille, sekä startille heräte ja ö-tasoanturin johdot. Nuohan saa kaikki irti ja johtosarjan saa sitten käännettyä koneen toiselle puolelle (olettaen että muut liittimet auki). :thinkEVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment