Ei taida M60 tai M62 laturin kanssa ropaaminen olla koskaan mukavaa, mutta ehkä yksi vaihtoehto voisi olla modata M62 öljynpaluu putkea, se kiertää tuolta tukijalan takaa kun se M60 vakio taitaa sukeltaa siitä laturin vierestä ja tukijalan edestä.
En kyllä tiedä, ahdas rotankolo se on jokatapauksessa jos jostain syystä pitää saada se plussajohto irti.
alkuperäinen kukaties kuinka korppu jostain varastojen perältä maksais joo vaa alle 50e, mutta
ennemmin korjaisin nyt vuodon niin, ettei sitä voi uusiksi edes tulla.
sitä letkua on siinä tosiaan tuo pari senttiä.
mutta on sitte just sillä suunnalla, missä näistä atf:fätkin vuotaa aiheuttaen kumeille kaikkea
kivaa.
mun pääpointti tässä on silti yhä se, että saisin yhden esteen laturilta pois.
googlasin "letkun" osanumerolla, ja törmäsin e34.su-foorumilta postaukseen, jossa joku reilusti
postaillut oli harakan varpaillaan sitä mieltä, että tukkoon vaan koko turhuus.
ja jumiessaan M62:setkin siitä hänen mukaansa kärsii kylmissä starteissa, eli joudun vielä vähän
pidemmälle tätä arpomaan:think.
Käsittääkseni tuolla on kaksi toimintoa. Suodatinkotelon tyhjennys ja ylipaineventtiilin paluu.
jooh tota vähän pelkäsinkin:(, mutta eikös joissain bemarin öljypumpuissa ole itsessään tuo ylipaineventtiili?
ei o yli viiteen vuoteen ollu itsellä tollasta pumppua käsissä, ni en ny muista, onko siellä edes reikää pumpussa,
mikä ylipaineita vois päästää - tod.näk. ei:/.
sen letkun nysän tihkuminenkin myös puoltaa, että sieltä useammin kuin vain filtteriä vaihtaessa öljyä liikkuis,
mutta toisaalta, en o ikinä mistään lukenu/kuullu, et kenelläkää olis ko. suodatinkotelo "hajonnu", eli ypventtiili
juminut auki, mikä ei sinänsä tarkoita mitään. jos oikein jossittelemaan alkaisin, ni ollu ehkä joku m20 tai m30
öljypumppu, missä ylipainevena juminu, jos jossain.
kokemuksia "letkun" nr.12 poistosta tukkimalla, vaikka sopivan kokoisilla öljypohjan tulpilla?
menee niin ärsyttävästi laturin takaa, että ei tuon vois sanoa olevan kuin tiellä sillä suunnalla.
jopa niin, että laiskanakin tyhjentelisin suodatinkoteloa öljynvaihtojen yhdeydessä mieluummin,
kuin uusisin tuon, joka jo näyttää vähän tihkuvan siitä n.parin sentin letkun pätkästä putkien välissä:think.
Käsittääkseni tuolla on kaksi toimintoa. Suodatinkotelon tyhjennys ja ylipaineventtiilin paluu.
kokemuksia "letkun" nr.12 poistosta tukkimalla, vaikka sopivan kokoisilla öljypohjan tulpilla?
menee niin ärsyttävästi laturin takaa, että ei tuon vois sanoa olevan kuin tiellä sillä suunnalla.
jopa niin, että laiskanakin tyhjentelisin suodatinkoteloa öljynvaihtojen yhdeydessä mieluummin,
kuin uusisin tuon, joka jo näyttää vähän tihkuvan siitä n.parin sentin letkun pätkästä putkien välissä:think.
Mietin vähän samaa, toisaalta jos tekee koko bankin pakosarjat yhtä puuta niin se voi kyllä tehdä pakosarjojen ja moottorin asennuksesta "mielenkiintoisen" kopasta riippuen.
E39 ja E34 koppaan laittanu kiinan 4-2-1 pakosarjoja joissa on ~5mm erilliset laipat per pytty, kierojahan ne on kun mikä mutta sentään asennus onnistuu jotenkuten moottori paikallaan.
Turbo pakosarjat pitää kyllä olla yhtä puuta tai ainakin v band liitoksilla että ei vuoda.
Vaparissa meneekin varmasti muhvi liitokset. Aika usein pitää kone nostaa pois jos haluaa varsinkin kuskin puolen pakosarjan pois ellei ole joku tukki tyylinen pakosarja.
Miten teillä on noi irtolaipalliset pakosarjat toimineet kun ne on kerran ajossa paukuttanut punaiseksi ja yrittää sen jälkeen irroittaa ja asentaa takaisin?
Itse tein viimeksi 20mm paksut cnc jyrsityt laipat ja ei tarvinut jännittää että vetelee laipat mihinkään suuntaan.
Mietin vähän samaa, toisaalta jos tekee koko bankin pakosarjat yhtä puuta niin se voi kyllä tehdä pakosarjojen ja moottorin asennuksesta "mielenkiintoisen" kopasta riippuen.
E39 ja E34 koppaan laittanu kiinan 4-2-1 pakosarjoja joissa on ~5mm erilliset laipat per pytty, kierojahan ne on kun mikä mutta sentään asennus onnistuu jotenkuten moottori paikallaan.
Miten teillä on noi irtolaipalliset pakosarjat toimineet kun ne on kerran ajossa paukuttanut punaiseksi ja yrittää sen jälkeen irroittaa ja asentaa takaisin?
Itse tein viimeksi 20mm paksut cnc jyrsityt laipat ja ei tarvinut jännittää että vetelee laipat mihinkään suuntaan.
Leave a comment: