Sotketaan taas tätä,
Paljossako porukalla on ollu rajotin M20 turbo koneissa? Vakioventtiilikoneistolla siis. Onko jossain joku legendaarinen raja missä keinut alkaa katkeilemaan kokoajan
Ja toisena asiana varsinkin tyhjäkäynnillä tuntuu että bensa haisee järjettömästi putken päästä vaikka ei ole rikkaalla mutta palamatonta on putkessa kun HC arvot on koholla. Onko nuissa 630cc dekoissa tosiaan niin paska sumu että johtuis niistä? Ennakoita ja seoksia oon koittanu näpeltää, tasasin käynti on 13.0-13.3 seoksella mutta päästöarvot ln sillo iha järjettömät..
Paljossako porukalla on ollu rajotin M20 turbo koneissa? Vakioventtiilikoneistolla siis. Onko jossain joku legendaarinen raja missä keinut alkaa katkeilemaan kokoajan
Ja toisena asiana varsinkin tyhjäkäynnillä tuntuu että bensa haisee järjettömästi putken päästä vaikka ei ole rikkaalla mutta palamatonta on putkessa kun HC arvot on koholla. Onko nuissa 630cc dekoissa tosiaan niin paska sumu että johtuis niistä? Ennakoita ja seoksia oon koittanu näpeltää, tasasin käynti on 13.0-13.3 seoksella mutta päästöarvot ln sillo iha järjettömät..
Comment