Ite liimasin tollasen metallisen letkulähdön ja 1/4 putki kierteitä tein 3kpl imusarjaan lisänipoille. Toi imusarjan muovi tuntu olevan tosi kestävää kierteyttää jos haluaa lisänippoja askarrella,tuskin tarvii liimaa edes. Samalla meni kaasuläppään Alumiinikäyrä johon letkulähtö tk venttiilille. Mutta joo niinku tuossa todettiin se muovinen kestää ihan hyvin siellä.
Ite liimasin tollasen metallisen letkulähdön ja 1/4 putki kierteitä tein 3kpl imusarjaan lisänipoille. Toi imusarjan muovi tuntu olevan tosi kestävää kierteyttää jos haluaa lisänippoja askarrella,tuskin tarvii liimaa edes. Samalla meni kaasuläppään Alumiinikäyrä johon letkulähtö tk venttiilille. Mutta joo niinku tuossa todettiin se muovinen kestää ihan hyvin siellä.
E46 328i:n vanha massalevy-asetelma kombo ei tykännyt 400Nm väännöstä. Laitoin tilaukseen nyt Sachs 883082001243 asetelman ja 881864999523 massalevyn. Ongelmaksi nyt tuli, että massalevyssä kestää EBAY kauppiaan mukaan 2-3vkoa ja se tietenkin pitäisi saada heti. Olisko jotain muuta hyvää ja kohtuuhintaista levyä (alle 350euroa) vastaavalla speksillä? Tai vinkkiä mistä tuon levyn saisi nopeammin kuin 3vkoa?
VP-motorsport lupailee ainakin netissä näköjään 5päivän toimitusta.
Mielipiteitä tarvitaan ahtimesta
kone: M50B30 E85 + 2ximunokka
Autossa Holset HX40 super 16-pesällä.
Ahtimen herääminen kestää liian kauan ja asialle olisi tarkoitus tehdä jotain
Onko porukalla kokemusta miten pakopesän pienennys 14-kokoon vaikuttaa asiaan. -tämä olisi halvin vaihtoehto, mutta auttaako se tarpeeksi, vai vaihdanko suoraan HX35 -kokoluokkaan.
-Työkoneen ahtimet saavat väistyä ja katsotaan paremmin heräävää muutenkin tilalle
.
nyt 1.2bar =621hp 785Nm
+500hp alue 4500-7000rpm joten laaja vääntöalue, vääntöpiikin ollessa muistaakseni 5500rpm paikkeilla
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Mielipiteitä tarvitaan ahtimesta
kone: M50B30 E85 + 2ximunokka
Autossa Holset HX40 super 16-pesällä.
Ahtimen herääminen kestää liian kauan ja asialle olisi tarkoitus tehdä jotain
Onko porukalla kokemusta miten pakopesän pienennys 14-kokoon vaikuttaa asiaan. -tämä olisi halvin vaihtoehto, mutta auttaako se tarpeeksi, vai vaihdanko suoraan HX35 -kokoluokkaan.
-Työkoneen ahtimet saavat väistyä ja katsotaan paremmin heräävää muutenkin tilalle
.
nyt 1.2bar =621hp 785Nm
+500hp alue 4500-7000rpm joten laaja vääntöalue, vääntöpiikin ollessa muistaakseni 5500rpm paikkeilla
Ihan mielenkiinnosta, missä kohtaa on 0,5 bar kun isolla vaihteella lähtee vedättämään?
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Mitäs nyt tarkoitat viiveellä? Tuohan heräilee varsin hyvin
Parhaan heräävyyden ahtimia lienevät ne joita ostaessa laitetaan käsi suhteellisen syvälle taskuun.
Mutta yhdellä ahtimella sarjatuotantoauton (puolet vähemmän tehoa) heräävyys lienee tekemätön paikka. Ehkä jollain ihmeellisellä vnt turbolla
Comment