Originally posted by lammenmosku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos budjetilla pitäs rakentaa, niin laittasin ite Maxxecu Streetin, riittävästi ominaisuuksia 6syl koneelle, ja hintaki ihan kuosissa, tuki ja takuuasiat toimii hienosti.
Sitten hifistelyn puolesta Race / Pro lompakon mukaan.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by peltju36 View PostIte jus arvon Maxxecu Sportin ja Race:n välillä. Sportissa todella hyvät ominaisuudet ja riittäis omiin tämän hetken suunnitelmiin. Mutta sitten taas Race on vain n 250e kalliimpi ja sieltä sais ihan kivoja lisätoimintoja jos/kun hommat lähtee lapasesta
Se valinnan vaikeus :thinkJEEE JEE!
Comment
-
-
Originally posted by peltju36 View PostIte jus arvon Maxxecu Sportin ja Race:n välillä. Sportissa todella hyvät ominaisuudet ja riittäis omiin tämän hetken suunnitelmiin. Mutta sitten taas Race on vain n 250e kalliimpi ja sieltä sais ihan kivoja lisätoimintoja jos/kun hommat lähtee lapasesta
Se valinnan vaikeus :thinkE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Keme View PostJuu, Racessa on kaksi digi-inputtia enemmän kuin Sportissa. Analogeja saman verran.
Eli pelkkää IO:ta 20kpl enemmän, ja monipuolisempia toiminnaltaan.Last edited by Supra^; 20-09-2019, 16:08.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostNe digitulot (4kpl) on Racessa ohjelmoitavissa VR-tuloiksi, ei onnistu Streetin 2 tulossa ollenkaan. Lisäksi 8 EGT-anturipaikkaa vs sportin 0, 2x nakuantureille paikka vs sportin 0, suutinlähtöjä (voi ohjata muutakin) 8kpl vs sportin 6, sytytyslähtöjä (voi ohjata muutakin) 8kpl vs sportin 6kpl, normi maadoittavia lähtöjä 2kpl enemmän kuin Sportissa, ja 2kpl 2A lähtöjä joita sportissa 0.
Eli pelkkää IO:ta 20kpl enemmän, ja monipuolisempia toiminnaltaan.
Kyllähän toi Race kuulostaa aika loistavalta valinnalta.
Comment
-
-
Originally posted by L P View PostMoro! Onkos täällä porukalla kokemuksia, että miten vakio/tarvike-kansipahvi kestää ahtoja? Itsellä toista kertaa käytössä oleva Cometicci vuotaa alle barin ahdoilla ja ajattelin kokeilla seuraavaksi halvempaa vaihtoehtoa. Kansipultit on ARP:n.
Itsellä oli m42 turbossa myös alkuun peltipahvi jota ei saanut pitäväksi millään, vaihto vakiopahviin arpeilla ja kaikki ok.Projekti1: -89 e30 318iST Brillantrot m42b20 turbo Time Attack
Projekti2: -90 VW Trasporter T3 Timorbeige "Römpäkkö" Campervan
Projekti3: -97 e36 316i Alpinweiß III M42b20 vapari
Projekti4: -89 e30 "yks vielä" (m42 luultavasti)
Käyttis:Transporter T5 2.5tdi
Comment
-
-
Ei ne peltitiivisteetkään taida oikein useampaa asennuskertaa kestää, vaikka vetäis coppersprayn päälle. Mäkin olen kokeillut toisen kerran asennusta ja uusiksihan se homma meni. Uus peltitiiviste kyllä piti sen jälkeen. Elringillä on ainakin tuon 1.8T:n peltitiivisteessä jotain tiivistysainetta strategisissa paikoissa. Nyt mennään 1,6bar ja hyvin pitää, vaikkei välissä mitään tasopintoja oikaistukaan. Arp pinnapultit paikalla 125Nm momentissa.
Comment
-
-
Originally posted by L P View PostMoro! Onkos täällä porukalla kokemuksia, että miten vakio/tarvike-kansipahvi kestää ahtoja? Itsellä toista kertaa käytössä oleva Cometicci vuotaa alle barin ahdoilla ja ajattelin kokeilla seuraavaksi halvempaa vaihtoehtoa. Kansipultit on ARP:n.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment