memebuy23buy

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristian malmisuo
    replied
    Laitoin eilen viestiä heille tuosta osasta ja vastasivat näin
    ”Normaalisti polttoaine tulee ja menee tuosta samasta kohdasta. Tuolla adapterilla tulpataan näistä orkkis paluu ja johdatetaan paine sen sijaan uudelle paineensäätimelle.​”
    eli vähän on liian paljon modaamista.

    Leave a comment:


  • ekkoo1
    replied
    Originally posted by Kristian malmisuo View Post
    Ei myy
    Eikö jostain tämmösestä saa modattua?

    Leave a comment:


  • Kristian malmisuo
    replied
    Ei myy

    Leave a comment:


  • ekkoo1
    replied
    Originally posted by Kristian malmisuo View Post
    Onko kotimaassa myynnissä orkkis polttoainekiskon paineensäätimen tilalle ns ”tulppaa”? Erillinen säädettävä polttoaineen paineensäädin tulossa ja orkkiksen tilalle pitäs taikoo jotain, vai pitääkö hitsailla umpeen?
    Tarvikemotti?

    Leave a comment:


  • Kristian malmisuo
    replied
    Onko kotimaassa myynnissä orkkis polttoainekiskon paineensäätimen tilalle ns ”tulppaa”? Erillinen säädettävä polttoaineen paineensäädin tulossa ja orkkiksen tilalle pitäs taikoo jotain, vai pitääkö hitsailla umpeen?

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Onko muilla ollu tällasta vikaa että pitkän vedon jälkeen yks sylinteri pimenee ja sit noin 1-2km rauhallisen ajon jälkeen toimii taas hyvin?

    edit: vika selviskin jo, ahdot karkaa ja naku tunnistus tiputtaa syl.6 ennakkoa niin paljon ettei siellä pala hetkeen
    Last edited by naikou; 13-06-2024, 18:32.

    Leave a comment:


  • EmH
    replied
    Minäkin olen laittanut aina athenan kanssa copper gaskettia. Yhden massaosan käytin 3 kertaa, eikä mitään ongelmia. Olisi mennyt vieläkin, mutta laitoin nyt uuden.

    Leave a comment:


  • Meldoz
    replied
    Itellä ollut Copper gasketit kolmatta vuotta nykyisessä tekniikassa eikä ole näkyviä ongelmia ollu. Ensimmäisessä tekniikassa ne kerkesi olla vuoden enneku purin mäntien takia, ei sillonkaa näkynyt mitää ongelmia käyttää.

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Kansi ja lohko koneistettu. Joskus tuli laitettua normi tiivisteliimalla tosiaan kanavien ympärystät kun oli korro iskenyt mutta nyt lähinnä mietin jotaki spray tavaraa, mls tiivisteiden kans tullu laitettua vht copper gaskettia yms vastaavia mutta jäi mietityttämään tuleeko ton athenan massa osan kanssa ongelmia kun tuntuis olevan valmiiksi joku kemia pinnassa

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    En kyllä äkkiä keksi mitä haittaa liimasta olisi?
    sivele sormella VÄHÄN ettei pursua minne sattuu, ja ehkäpä pelkästään vesi- ja öljykanavien ympärille?

    Leave a comment:


  • Juho_
    replied
    Koneistetut pinnat lohko + kansi vai jompi kumpi, tai molemmat käytön jälkee ja ehkä roloc laikal tms puhdistettu?

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Mielipiteitä kaivataan, athenan nahka liiman kanssa vai ilman? Muutama vuosi sitten athenan tiiviste hikoili jäähäriä koko kesän pakopuolelta ilman liimaa, viime kesänä uusi tiiviste pysyi kuivana ilman liimaa kunnes liekkirengas pullahti välistä Nyt uusi massaosa ja renkaat ja harmittaa jos taas jää hikoilemaan

    Leave a comment:


  • jonski__
    replied
    Oisko täällä kokemusta mitkä takomännät ja veivit ois kestävät ja hyvät M50B28 turbo käyttöön?

    Leave a comment:


  • evilracer
    replied
    Amppilaiset on 4032-seosta, laajenevat vähemmän kuin esim. Wisecot jotka 2618:a.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by EmH View Post

    Aivan. Ajattelin että renkaiden katkosvälys, kun edellissä lauseessa oli puhetta renkaista. Männän ja sylinterin välyksestä en osaa varmaksi sanoa. Mulla on dp männät (84,5mm) ja niille lohko porattiin valmistajan ilmoittamien arvojen mukaan. Muistelisin että sille välykselle oli 3 arvoa käyttötarkoituksen mukaan ja niistä valittiin se keskimmäinen. Se oli ehkä 0,05mm.
    0,05 oon tehny kahteen moottoriin. Valmistajan ohjeeseen luottaisin.

    Takomäntiä on kahdesta eri materiaalista ja se toinen vaatii isomman välyksen.

    Leave a comment:

Working...
X