Viinalla joo. Tässähän olis jo paremmat jos saa oikealla porauksella.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Originally posted by Bm-w View PostKoska moni sanoo että puristussuhde olisi sen 9 tai alle turbo käyttöön hyvä. Ampilta aikanaan kysyin mäntiä näille spekseille ja he suosittelivat näitä.ÂÂ ÂÂ
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Freak View PostEikös m52tu:ssa ollut myös korkeampi lohko matalempien kannentiivisteiden vastapainoksi? Mäntien puristuskorkeudet ovat kuitenkin samaan luokkaa vanhempien mallien kanssa. Mutta miksi yleensäkään 8,5:1 puristukset? Petroolillako meinasit ajaa..?
Leave a comment:
-
-
Koska moni sanoo että puristussuhde olisi sen 9 tai alle turbo käyttöön hyvä. Ampilta aikanaan kysyin mäntiä näille spekseille ja he suosittelivat näitä. Â
Leave a comment:
-
-
Eikös m52tu:ssa ollut myös korkeampi lohko matalempien kannentiivisteiden vastapainoksi? Mäntien puristuskorkeudet ovat kuitenkin samaan luokkaa vanhempien mallien kanssa. Mutta miksi yleensäkään 8,5:1 puristukset? Petroolillako meinasit ajaa..?
Leave a comment:
-
-
Niin joo tuota en ajatellutkaan että olisiko sen vakion mukaan laskettu. Onhan tuo 7.75 jo aika alhanen. Täytyy melkeinpä kysyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bm-w View PostMihin muuttuu puristus kun laitetaan näiden mäntien kanssa 2mm athena? M50b25 lohko, 135mm veivit, jne. Pitäs olla aika perus varma setuppi?
https://www.amp44.com/index.php?rout...&search=442001
Â
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _ville View PostRunkopukkien pultit uusiksi vai voiko vanhoja käyttää irroitukseen jälkeen uudelleen? Virallisen ohjeen mukaanhan nuo pitäisi vaihtaa, mutta äkkiseltään momentti vaikuttaa niin pieneltä, ettei pultti pääse venymään...
Leave a comment:
-
-
Runkopukkien pultit uusiksi vai voiko vanhoja käyttää irroitukseen jälkeen uudelleen? Virallisen ohjeen mukaanhan nuo pitäisi vaihtaa, mutta äkkiseltään momentti vaikuttaa niin pieneltä, ettei pultti pääse venymään...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _ville View Post
Tämä on juurikin tilanne. Tahtoisin uskoa, että nuo vakio kanget kestäisivät järkevillä säädöillä. Ei toki tässä konkurssissa tunnu kanget kauheasti tunnu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View PostJärkevä vääntökäppyrä katuajoon onkin sellanen että maksimit saavutetaan jo jossain 3000rpm, vakio alakerranromppeet ei kauaa kestä
Leave a comment:
-
-
Mistä olette tehneet/ostaneet pidemmät pultit/pinnapultit imusarjalle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Freak View Post
Ei onnistu. Vanos-koneessa on 140mm kanget ja non-vanos 135mm kanget. Vanos-koneen kanget kuitenkin kestävät nekin, jos tavoitteena on 400 hepan verran tehoa edes kohtuu järkevällä vääntökäyrällä. Toki, tässä kirjoittajan tapauksessa lohko vaatisi muutenkin porauksen ja takomännät taitaa saada halvemmalla kuin orggis ylikokomännät.
Leave a comment:
-
-
Järkevä vääntökäppyrä katuajoon onkin sellanen että maksimit saavutetaan jo jossain 3000rpm, vakio alakerranromppeet ei kauaa kestä
Leave a comment:
-
Leave a comment: