Originally posted by Pazi88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Originally posted by poke View PostDieselin kaksoismassavauhtiksen esim M54:een?
Itse esim laitoin m47 koneisen X3:n paineasetelman ja kytkinlevyn omaan autoon 37DZ:n kanssa. Tuo paineasetelma on melko jytky verrattuna m52tu:n omaan, ja huhujen mukaan pitää yli 600Nm:
Leave a comment:
-
-
Vakio kaksoismassoihin voi laittaa myös diisselin kaksoismassa, millä saa pitoa eri malliin.
Leave a comment:
-
-
Kunnossa oleva suht tuore vakio kaksoismassapyörä kestää 500nm tai jopa enemmän, sitä en tiedä kuinka kauan tai riippuu kai vähän käyttäjästäkin vakio kytkimeen sintterilevy nii eipä luistele
Leave a comment:
-
-
Kai tähän ketjuun voi laittaa kytkin juttujakin?
Pitäisi löytää talvipulkkaan joku budjetti kytkin m50 ja gs6-37dz laatikon väliin. Mulla on jo sre 618 asetelma ja luulin että pystysin käyttämään m20 vauhtipyörää, mutta tuota vauhtista ei ilmeisesti pysty tuon laatikon kanssa käyttämään? Onko tähän olemassa mitään edullista Bolt on pakettia mikä kestäisi vaikka 500nm? Vai teetänkö vaan uuden vauhtipyörän tuolle 618 asetelmalle.
Leave a comment:
-
-
Mulla.
Edit. Puhelinnumero poistettu.
Jos jollain tarve kiristimen paikan mittatiedoille niin privalla tavoittaaLast edited by Urpo_rotta; 29-05-2023, 20:08.
Leave a comment:
-
-
Laita nyt ainaki semmonen ettei ketjusta tai nokista roiskuva öljy lennä ikinä suoraan sinne huohottimeen
Leave a comment:
-
-
Tuli tehtyä reikä venakopan etuosaan huohottimelle, an10. Minkälainen loiske levy olisi hyvä eteen? Ideoita?kuvia?
Leave a comment:
-
-
Nostat puristusta niin sylinteripainekäyrä on piikkimäisempi ja täten rasittaa moottoria sekä mekaanisesti että myös olosuhteet jossa hallitsematonta palamista esiintyy ovat lisääntyneen lämpötilan takia todennäköisemmät.
Minun käsittääkseni kova sylinteripaine nostaa vääntöä kuten sanoit.
Yksi syy matalaan puristukseen koville tehoille on se että sylinteriin mahtuu enemmän seosta koska sen tilavuus kasvaa koko ajan kun puristussuhde laskee.
Leave a comment:
-
-
Toi sylinteripaine asia kiinnostais, onko se kuinka eri sanotaan nyt vaikka 800nm 1.8 bar 9:1 puristukset vs 800nm 1.5bar 12:1 puristukset. Netistä ei oikeen löydy mitään dataa omilla googlailu taidoilla ja entiedä mistä tällästä kyselis vai osaako joku tähän sanoa jotain. Ite oon jotain ymmärtäny, että sylinteripaine liittyis vahvasti moottorista saatavaan vääntöön. Moni vaan haluaa e85 käyvän moottorin rakentaa suht matalilla puristuksilla varsinkin jos halutaan voimaa paljon tai esim drift käyttöön. niin kiinnostaa tietää, mikä se syy on?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMinun moottori oli lopulta ~12.5 puristeinen. Kannentiiviste petti ehkä kymmenen dynovedon jälkeen.
Ahdot karkas 1.8bar boostcuttiin, ja aavistuksen pääs laihalle, sillon lensi tiiviste pihalle kutospytyn päädystä.
Toki laihalle meno on aina paha.
....
Se on tuo e85 siitä ihana, että se kun alkaa esisyttymään niin romua tulee varoittamatta lähes heti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostTilasin non vanos kanteen 35mm INA:n paininkupit/nostajat
INA 420004310 osanumerolla
Ostopaikkana Motointegrator ja hintaa posteineen 140€
Yksikköhinta siis 5,24€ kpl plus postit
Toivotaan että on oikea ja toimiva tuote
Jääköön tämä tähän muistilapuksi jos joku muukin haluaa tilata tuolla numerolla.
Editoin viestiä sitten jos osa on väärä tai joku muu mättää
Leave a comment:
-
Leave a comment: