Onkos porukka tehnyt tuohon vakio M50B25 imusarjaa jonkunnäköisiä painelähtöjä lisää? Jos,niin millainen toteutus ja niin että myös kestää eikä repeä helvettiin? Vai jaettu vaan tk moottorin nipalta johonkin erilliseen telakkaan mistä sitten useampi lähtö?
En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.
Eiköhän tohon rahaan laita vielä vähän lisää ja ostaa vaikkapa supertechit tai vastaavat.
Ja NonVanos jousista ollut puhe, linkkasit sitten vanos jouset..
Noita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.
Eikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
Osanumero: 11341738488
Noita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.
Olen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?
Ota vakio tuplajouset nonvanoksesta. M50tu:n 6mm venttiilille löytyy täältä markkinapaikalta crmo retskut, tai sitten hommaat M60:stä retskut niin saat 6mm venttiilinvarteen nonvanoksen tuplajouset. Jos M50tu:ssa on vielä 35mm hydekupit niin niiden sisään ne tuplajouset mahtuu, M54:ssä on pienemmät niin siihen joutui vaihtaan nokkalaaksot ja nostajat. Tosin katselin että M50 tu ja nv hydekupit on eri osanumerolla (tosi pikainen realoemitsekkaus, voin olla väärässäkin), mutta jos ne on samat sisähalkasijaltaan niin kyl niiden pitäs toimia
Olen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?
Jos tarkotat niitä pisteitä siinä rattaassa ja kehässä, niin eiköhän ne siksi ole, ettei kukaan laita sitä kehää väärinpäin eli ne pisteet silleen että on nähtävissä samalta puolelta molemmat.
Tarkkaan hiottuja osia, siksi pitää olla samoinpäin kuin on tekovaiheessa päätetty
Moro! M52 öljypumppu, onko ehdoton että rattaan ja rungon piste merkit osuu kohalleen, moottori kasattu jo ja nyt tuli mieleen moinen asia.. pystyy vielä nyt helposti korjaamaan asian ennen ekoja startteja.
Leave a comment: