Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MR_piikki
    replied
    Onkos porukka tehnyt tuohon vakio M50B25 imusarjaa jonkunnäköisiä painelähtöjä lisää? Jos,niin millainen toteutus ja niin että myös kestää eikä repeä helvettiin? Vai jaettu vaan tk moottorin nipalta johonkin erilliseen telakkaan mistä sitten useampi lähtö?

    Leave a comment:


  • ^Tonix^
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Eikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
    Osanumero: 11341738488



    Tosta 14€ kpl: https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-z3...?q=11341738488

    En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.
    Eiköhän tohon rahaan laita vielä vähän lisää ja ostaa vaikkapa supertechit tai vastaavat.
    Ja NonVanos jousista ollut puhe, linkkasit sitten vanos jouset..
    Last edited by ^Tonix^; 30-08-2023, 21:20.

    Leave a comment:


  • aae30
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Eikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
    Osanumero: 11341738488



    Tosta 14€ kpl: https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-z3...?q=11341738488

    En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.
    no mitäpä lottoot onko uusia ostamassa? 2*14*24...

    edit: käsittääkseni siis tuplajousista kirjoitti yllä viimeisimpänä.
    Last edited by aae30; 30-08-2023, 20:02.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by mettis View Post
    Noita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
    Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.
    Eikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
    Osanumero: 11341738488



    Tosta 14€ kpl: https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-z3...?q=11341738488

    En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.

    Leave a comment:


  • mettis
    replied
    Noita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
    Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Toisaalta jos se ei mikään älytön tehopeli oo, niin ne vakio kamat toimii ihan loistavasti.

    Leave a comment:


  • Oksanen
    replied
    Originally posted by mettis View Post
    Olen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?
    Ota vakio tuplajouset nonvanoksesta. M50tu:n 6mm venttiilille löytyy täältä markkinapaikalta crmo retskut, tai sitten hommaat M60:stä retskut niin saat 6mm venttiilinvarteen nonvanoksen tuplajouset. Jos M50tu:ssa on vielä 35mm hydekupit niin niiden sisään ne tuplajouset mahtuu, M54:ssä on pienemmät niin siihen joutui vaihtaan nokkalaaksot ja nostajat. Tosin katselin että M50 tu ja nv hydekupit on eri osanumerolla (tosi pikainen realoemitsekkaus, voin olla väärässäkin), mutta jos ne on samat sisähalkasijaltaan niin kyl niiden pitäs toimia

    Leave a comment:


  • mettis
    replied
    Olen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Jos tarkotat niitä pisteitä siinä rattaassa ja kehässä, niin eiköhän ne siksi ole, ettei kukaan laita sitä kehää väärinpäin eli ne pisteet silleen että on nähtävissä samalta puolelta molemmat.

    Tarkkaan hiottuja osia, siksi pitää olla samoinpäin kuin on tekovaiheessa päätetty

    Leave a comment:


  • Kristian malmisuo
    replied
    Moro! M52 öljypumppu, onko ehdoton että rattaan ja rungon piste merkit osuu kohalleen, moottori kasattu jo ja nyt tuli mieleen moinen asia.. pystyy vielä nyt helposti korjaamaan asian ennen ekoja startteja.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Sama täällä ev14 suuttimet m52 kiskossa ja piti tehdä uudet lovet orkkis kilpseille

    Leave a comment:


  • Lähtis
    replied
    Ite jouduin ainakin tekemään ev14 1000cc suuttimiin uudet urat lukitusklipseille. Rautasahanterällä saa näppärästi moiset tehtyä

    Leave a comment:


  • jonski__
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Onkohan klipsit oikein?
    Mulla istu ainakin 1200cc ev14 m50 kiskoon aivan normaalisesti. Lieneekö niitäkin sitten erilaisia?
    Vakio orkkis klipsuilla koitin:think
    Ja onhan kaikissa ev14 suuttimissa sama runko eli ei pitäis olla eroja

    Leave a comment:


  • jonski__
    replied
    Originally posted by cook View Post
    Mulla on vastaavat suuttimet ja en huomannut mitn ongelmia niiden kanssa🤔 toki ostin uudet klipsutkin, vaikka niillä tuskin on niin isoa merkitystä. Oliko käytetty tai uusi
    iha uutena ostettu finjectorilta ja mainitsin asiasta että tulee vakio kiskoon kiinni, vois koittaa uusilla klipsuilla

    Leave a comment:


  • cook
    replied
    Originally posted by jonski__ View Post
    Tuli ostettuu EV14 1100cc suuttimet, ei oikee taho istuu m50 kiskoo kunnolla. Vissiin yleinen ongelma mitä netistä lueskelin mutta ratkasuu en tähän oikeen löytänyt. Klipsu pomppaa aina pois kun yrittää laittaa sen paikoilleen. Voiko ajaa ilman klipsuja jos sais kiskon kannakkeen duunattuu niin että painaa snadisti alas suuttimia vasten? Vinkkejä kaivataan!

    Mulla on vastaavat suuttimet ja en huomannut mitn ongelmia niiden kanssa🤔 toki ostin uudet klipsutkin, vaikka niillä tuskin on niin isoa merkitystä. Oliko käytetty tai uusi

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎