Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Onkos porukka tehnyt tuohon vakio M50B25 imusarjaa jonkunnäköisiä painelähtöjä lisää? Jos,niin millainen toteutus ja niin että myös kestää eikä repeä helvettiin? Vai jaettu vaan tk moottorin nipalta johonkin erilliseen telakkaan mistä sitten useampi lähtö?
-
-
Originally posted by Remotion View PostEikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
Osanumero: 11341738488
Tosta 14€ kpl: https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-z3...?q=11341738488
En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.
Ja NonVanos jousista ollut puhe, linkkasit sitten vanos jouset..Last edited by ^Tonix^; 30-08-2023, 21:20.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View PostEikö ihmiset enää osaa käyttää realoemiä yms.
En ota takuuta että etsimäsi osa mutta tossahan noi työkalut on millä voit itse itseä.
edit: käsittääkseni siis tuplajousista kirjoitti yllä viimeisimpänä.Last edited by aae30; 30-08-2023, 20:02.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mettis View PostNoita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.
Leave a comment:
-
-
Noita nonvanoksen jousia etsinyt, ei tunnu keltään löytyvän..eikä viitsi tuota yhtä kokonaista mottia purkaa jousien tähden.
Hakusessa 550-650hv moottorista kuitenkin, niin ei viitsi kahteen kertaa tehdä.
Leave a comment:
-
-
Toisaalta jos se ei mikään älytön tehopeli oo, niin ne vakio kamat toimii ihan loistavasti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mettis View PostOlen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?
Leave a comment:
-
-
Olen kasaamassa asconan keulille ahdettua m50:stä tuon vaparin tilalle ja nyt pitäisi päättää mitkä venttiilinjouset laitan kanteen..kansi on vanos versio johon tulee saksmannin kesyimmät vanos nokat.tuplajousia etsiskelin mutta ei löytynyt, laitanko vaan läjään vakio vanos tynnyrijousilla vai noilla vakio kartiojousilla?
Leave a comment:
-
-
Jos tarkotat niitä pisteitä siinä rattaassa ja kehässä, niin eiköhän ne siksi ole, ettei kukaan laita sitä kehää väärinpäin eli ne pisteet silleen että on nähtävissä samalta puolelta molemmat.
Tarkkaan hiottuja osia, siksi pitää olla samoinpäin kuin on tekovaiheessa päätetty
Leave a comment:
-
-
Moro! M52 öljypumppu, onko ehdoton että rattaan ja rungon piste merkit osuu kohalleen, moottori kasattu jo ja nyt tuli mieleen moinen asia.. pystyy vielä nyt helposti korjaamaan asian ennen ekoja startteja.
Leave a comment:
-
-
Sama täällä ev14 suuttimet m52 kiskossa ja piti tehdä uudet lovet orkkis kilpseille
Leave a comment:
-
-
Ite jouduin ainakin tekemään ev14 1000cc suuttimiin uudet urat lukitusklipseille. Rautasahanterällä saa näppärästi moiset tehtyä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostOnkohan klipsit oikein?
Mulla istu ainakin 1200cc ev14 m50 kiskoon aivan normaalisesti. Lieneekö niitäkin sitten erilaisia?
Ja onhan kaikissa ev14 suuttimissa sama runko eli ei pitäis olla eroja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by cook View PostMulla on vastaavat suuttimet ja en huomannut mitn ongelmia niiden kanssa🤔 toki ostin uudet klipsutkin, vaikka niillä tuskin on niin isoa merkitystä. Oliko käytetty tai uusi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonski__ View PostTuli ostettuu EV14 1100cc suuttimet, ei oikee taho istuu m50 kiskoo kunnolla. Vissiin yleinen ongelma mitä netistä lueskelin mutta ratkasuu en tähän oikeen löytänyt. Klipsu pomppaa aina pois kun yrittää laittaa sen paikoilleen. Voiko ajaa ilman klipsuja jos sais kiskon kannakkeen duunattuu niin että painaa snadisti alas suuttimia vasten? Vinkkejä kaivataan!
Mulla on vastaavat suuttimet ja en huomannut mitn ongelmia niiden kanssa🤔 toki ostin uudet klipsutkin, vaikka niillä tuskin on niin isoa merkitystä. Oliko käytetty tai uusi
Leave a comment:
-
Leave a comment: