M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Onko porukka testannut toimiiko orkkis bensakisko ja paineensäädin isommilla tehoilla vai alkaako ahdistaa. Itsellä 450 walbro tankissa ja 980cc suuttimet tulossa. Aftermarket kiskokin olisi tuossa, mutta huomasin että kiinnikkeet on väärässä kohtaa imusarjaan nähden, rupeanko sovittamaan sitä vai kokeillako vakiokiskolla :think Ja tosiaan M52TU kyseessä.
-
E46 omat kutoset on m52 ja m54 koneita.Originally posted by cGv79 View PostVähän ehkä vääräpaikka kysellä mutta en viitsi tyhmälle kysymykselle tehä uutta topicia.
Elikkäs mulla on E46 316ti joka tapansa mukaan käy aika raakasti öljyä ja siihen oon 6 konetta etsinyt ja miettinyt. No nyt tuli tarjolle M50B20 moottori ja laatikko mutta ne on E34 kopasta niin mitä muuta tarvitsen tähän swappiin kun en etsinnöistä huolimatta löytänyt aihetta asiasta? Ja toisaalta tää sivuttaa tätä topicia että eihän se 150hp riitä mihinkään joten kyllähän siihen pitää solmu saada pakosarjan jatkeeksi.
E34 m50b20 on selvästi vanhempi moottori, isoin ero taitaa olla sähköissä.
Helpoin ois kyllä ettiä joku kutonen jota on käytetty e46 korissa, niin swappi on paljon helpompi tehdä
Leave a comment:
-
Vähän ehkä vääräpaikka kysellä mutta en viitsi tyhmälle kysymykselle tehä uutta topicia.
Elikkäs mulla on E46 316ti joka tapansa mukaan käy aika raakasti öljyä ja siihen oon 6 konetta etsinyt ja miettinyt. No nyt tuli tarjolle M50B20 moottori ja laatikko mutta ne on E34 kopasta niin mitä muuta tarvitsen tähän swappiin kun en etsinnöistä huolimatta löytänyt aihetta asiasta? Ja toisaalta tää sivuttaa tätä topicia että eihän se 150hp riitä mihinkään joten kyllähän siihen pitää solmu saada pakosarjan jatkeeksi.
Leave a comment:
-
Kysy Ms-koneistuspalvelur, siellä kävin oman m50 speeduinon kanssa.
Originally posted by Urpo_rotta View PostMissähän tuon säädättäs m50 turbo speeduino ohjauksella.
Aika moni ei ota työn alle speeduinoa/ megaa. Toisilla on 2-3kk jono ja osaan ei oo luottoo.
Sanotaan vaikka että 350km Tampereelta sais olla.
Leave a comment:
-
W-Dyno Hattulassa sääsi mun megan pari vuotta sitten ja oli pätevän oloinen kaveri.
Leave a comment:
-
Sitä ei oo tullu kysyttyäOriginally posted by naikou View PostOnko kansiset kysytty?
Leave a comment:
-
On, ei ota speeduinoo tai megaa säätöönOriginally posted by Maikkeli View PostOnko dynolab kysytty :think
Leave a comment:
Leave a comment: