M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Runkolaakeri välykset 0.04-0.045 välillä. Onko ok vai liian tiukat ahdetussa katuautossa?
-
Mikäs kytkin sit kannattais laittaa jos käyttää tollasta 10 boorista laatikkoa vakio m52tu kaksoismassalla, joku m47/57:skan perästä oleva ? Esim e39 530d
Edit: ei taida käydä tota 10 boorista kytkinakselia on kahta eri paksuutta, nää pikku getragit on sitä pienempää.Last edited by mige95; 04-07-2023, 23:52.
Leave a comment:
-
Onnistuukohan tämä yhdistelmä tehdä jos laittaa dieselistä koko kytkinpaketin, vauhtipyörineen päivineen, m57 vauhtipyörä menee ilmeisesti ainakin m5x moottorin perään, käyköhän m47 pyörä myös:think Yksi m47n2 kytkin/vauhtis paketti olis melkein naapurissa sopurahaan.Originally posted by epee View PostKai tähän ketjuun voi laittaa kytkin juttujakin?
Pitäisi löytää talvipulkkaan joku budjetti kytkin m50 ja gs6-37dz laatikon väliin. Mulla on jo sre 618 asetelma ja luulin että pystysin käyttämään m20 vauhtipyörää, mutta tuota vauhtista ei ilmeisesti pysty tuon laatikon kanssa käyttämään? Onko tähän olemassa mitään edullista Bolt on pakettia mikä kestäisi vaikka 500nm? Vai teetänkö vaan uuden vauhtipyörän tuolle 618 asetelmalle.
Leave a comment:
-
Ok, kiitos selvennyksestäOriginally posted by Pazi88 View PostEikun paineasetelmat passaa aika hyvin ristiin bensojen kaksoismassoihin. En tiiä koko vauhtipyörästä.
Itse esim laitoin m47 koneisen X3:n paineasetelman ja kytkinlevyn omaan autoon 37DZ:n kanssa. Tuo paineasetelma on melko jytky verrattuna m52tu:n omaan, ja huhujen mukaan pitää yli 600Nm:
Leave a comment:
-
Eikun paineasetelmat passaa aika hyvin ristiin bensojen kaksoismassoihin. En tiiä koko vauhtipyörästä.Originally posted by poke View PostDieselin kaksoismassavauhtiksen esim M54:een?
Itse esim laitoin m47 koneisen X3:n paineasetelman ja kytkinlevyn omaan autoon 37DZ:n kanssa. Tuo paineasetelma on melko jytky verrattuna m52tu:n omaan, ja huhujen mukaan pitää yli 600Nm:
Leave a comment:
-
Vakio kaksoismassoihin voi laittaa myös diisselin kaksoismassa, millä saa pitoa eri malliin.
Leave a comment:
-
Kunnossa oleva suht tuore vakio kaksoismassapyörä kestää 500nm tai jopa enemmän, sitä en tiedä kuinka kauan tai riippuu kai vähän käyttäjästäkin
vakio kytkimeen sintterilevy nii eipä luistele
Leave a comment:
-
Kai tähän ketjuun voi laittaa kytkin juttujakin?
Pitäisi löytää talvipulkkaan joku budjetti kytkin m50 ja gs6-37dz laatikon väliin. Mulla on jo sre 618 asetelma ja luulin että pystysin käyttämään m20 vauhtipyörää, mutta tuota vauhtista ei ilmeisesti pysty tuon laatikon kanssa käyttämään? Onko tähän olemassa mitään edullista Bolt on pakettia mikä kestäisi vaikka 500nm? Vai teetänkö vaan uuden vauhtipyörän tuolle 618 asetelmalle.
Leave a comment:
-
Mulla.
Edit. Puhelinnumero poistettu.
Jos jollain tarve kiristimen paikan mittatiedoille niin privalla tavoittaaLast edited by Urpo_rotta; 29-05-2023, 20:08.
Leave a comment:
-
Laita nyt ainaki semmonen ettei ketjusta tai nokista roiskuva öljy lennä ikinä suoraan sinne huohottimeen
Leave a comment:
-
Tuli tehtyä reikä venakopan etuosaan huohottimelle, an10. Minkälainen loiske levy olisi hyvä eteen? Ideoita?kuvia?
Leave a comment:
-
Nostat puristusta niin sylinteripainekäyrä on piikkimäisempi ja täten rasittaa moottoria sekä mekaanisesti että myös olosuhteet jossa hallitsematonta palamista esiintyy ovat lisääntyneen lämpötilan takia todennäköisemmät.
Minun käsittääkseni kova sylinteripaine nostaa vääntöä kuten sanoit.
Yksi syy matalaan puristukseen koville tehoille on se että sylinteriin mahtuu enemmän seosta koska sen tilavuus kasvaa koko ajan kun puristussuhde laskee.
Leave a comment:
Leave a comment: