Originally posted by Matuh
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		M50-turbo keskustelua osista 2021
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 On kyllä. Vaan ne alle 100W/10A spalit jättäsin kaupan hyllylle. Ei tee yhtään mitään niillä. Saa olla +200W/20A että alkaa jäähtymään edes yhtään järkevästi.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Yleensä pienellä ahtopaineella saisi olla hyvin virtaava portti ja hyvä pakosarjan suunnittelu vs kovalla pakopaineella riittää pieni portti jotenkin vain sijoitettuna.Originally posted by coldfox View PostOnko pakko olla noin iso? Luulin että pitäis olla pienempi jos ottaa enemmän koneesta irti.Autopalvelu MH-motor
 Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
 Maxxecu myynti ja asennus
 www.mh-motor.fi 0503218217
 Kulkineet:
 E6 2000 touring
 E6 2002 touring
 E30 318is ///Mtechnic 2
 E34 ///M5 nürburgring
 E34 S62b50 turbo dct
 E39 523i ///Msport
 F30 320d
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 80C termarin laitan kyllä. Kyllä se olisi parempi laittaa joku parempi jäähdytin sinne mutta e34 ei tunnu olemaan mitään parempaa ku vakio. Ei varmaan iso homma laittaa e36 alujäähy sinne mutta se vaatii ulkoisen paisarin..Originally posted by Matuh View PostOn kyllä spallissakin vetoja jos ostaa vähän paremman.
 
 Enemmän kyllä kiinni varmasti jääähdyttävän massan määrästä. Eli panostaisin kylläkin kunnon Jäähdyttimeen missä reilusti pinta-alaa ja sopivaan termostaattiin. Esim 80C
 Ja hyvään Tuulitunnelointiin/kotelointiin sille flektille.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Laita 540i osat. Toki vaatii sen tulipellin luo tulevan paisarinE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
 E34 525i -90 twinturbo 427/519
 
 N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
 VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
 Kysy jos tarvetta
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jos sun autossa ei ole eikä ole ollut ilmastointia, niin ilmastoidun mallin syyläri on jo vähän isompi. Tai kutoskoneisen E39 syyläri :thinkBMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
 BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
 Honda Civic EF 1989 Rio Red
 BMW E36 318i 1997 Ascot Grün
 Nissan R32 Skyline GT-R 1991 Gun Metal Gray
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mulla oli e34 + m50 turbo-kombossa ilmastoidun mallin orkkisjäähdytin, orkkisvisko ja tuulitunneli. Ei yhden yhtä lämpö-ongelmaa koskaan. Toki tuli uusittua myös ylipäänsä jäähdytysjärjestelmän kaikki osat.Originally posted by coldfox View PostSähköisen flektin meinasin laittaa ja maxxexu ohjaa lämpötilan mukaan.vehkeet levällään...
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 bcp7es 0.5mm kärkivälilläOriginally posted by cook View PostMitä tulppia olette käyttäneet m54 turboissa?Last edited by aaape; 07-06-2022, 04:46.e36 328i turbo (95)
 vw Caddy 1.9 (EKOdiesel) 
 e30 316 (m30)(87) projekti 
 
 EX.
 e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Se orggis visko on oikeasti todella tehokas jäähdyttämään kun on visko kunnossa.Originally posted by anttti View PostMulla oli e34 + m50 turbo-kombossa ilmastoidun mallin orkkisjäähdytin, orkkisvisko ja tuulitunneli. Ei yhden yhtä lämpö-ongelmaa koskaan. Toki tuli uusittua myös ylipäänsä jäähdytysjärjestelmän kaikki osat.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Olisko täällä jotain gurua auttamaan nöösipoikaa säätöongelmassa? Käytin äsken ahdetun matalapuristeisen m50:n dynolla ja vedot loppu 4500rpm kohdalla kun seinään. Seokset ja ahtopaineet pysyivät tasaisesti siellä missä pitää, mutta tehot lähti tuossa kohtaa suoraan suoraan alaspäin. Missä voisi olla vika? Vehkeessä on tupla imunokat. Oireilisikohan väärin ajoitettu pakonokka näin? Mielestäni laitoin mittakellolla molemmat auki reilu millin @ YKK..
 Comment

Comment