Originally posted by Hemi
View Post
Olishan sen öljymäärän voinut vaan täyttää oikealle tasolle letkun korjauksen jäljiltä, mutta kun romut oli olemassa/hommattuna niin siksi ne vaihdoin. Aikaisempikin öljynvaihto tapahtui noin 40tkm ajosuoritteella ei suunnitellusti koska pakki rupes v*ttuilemaan -> TCC solenoidi vaihtoon ja taas rokkaa.
Asiasta kukkaruukkuun, niin Powermaticin jannut oli sitä mieltä että Petro Canadan synteettiset lootaöljyt tulis vaihtaa 6HP26 lootaan 60-80tkm välein. Toi Tebiksen Fluid E on mun mielestä ihan mineraalilitkua, joten tuskin on yhtä pitkäikäistä kuin synteettinen öljy. Niin kuin aiemmassa postauksessani tuumailin, niin mutulla tolla Fluid E:lläkin olis tyrkännyt sen toisen mokoman 40tkm koska ei se öljy ollut olemukseltaan juurikaan siitä pänikässä olevassa uudesta öljystä muuttunut.
Comment