Originally posted by janne320d
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW & Hiukkassuodatin (DPF)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
-
Originally posted by janne320d View PostKertokaapas nyt mikä tuolla sitten mättää,tarkoitu oli kiikutta tuo oma vaunu tuonne lähiaikoina:thinkJaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Mulla tiistaina ohjelmoitiin findieselillä ja samalla tyhjennettiin dpf. Kone siis m57n2 ja dpf on siis heti turbon jälkeen katin yhteydessä. Tehoja n. 290-300 ja vääntöjä 650nm 2000-3500 rpm. Yläkierroksilla on jonkinlainen rajoitin, ei antanut sinne lisätä syöttöjä kunhan se vielä löydetään niin päästään kyllä yli 300hv.
Autolla ajettu 193tkm ja idrive näytti, että dpf vaihtoon ois ollut vielä 29tkm silti dpf oli ollut täysin puhdas. Ilmeisesti lämmöt olleet kunnossa kun vielä noilla kilometreillä ei tukossa ollut vai onko niin, että näissä joissa dpf on lähempänä konetta ei menekkään niin helposti tukkoon?BMW E61 530xda -06
Comment
-
-
Originally posted by rawpower View PostMulla tiistaina ohjelmoitiin findieselillä ja samalla tyhjennettiin dpf. Kone siis m57n2 ja dpf on siis heti turbon jälkeen katin yhteydessä. Tehoja n. 290-300 ja vääntöjä 650nm 2000-3500 rpm. Yläkierroksilla on jonkinlainen rajoitin, ei antanut sinne lisätä syöttöjä kunhan se vielä löydetään niin päästään kyllä yli 300hv.
X35D suuttimet?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostEiköhän tuossa ala ensin ahdin ahistamaan...
X35D suuttimet?BMW E61 530xda -06
Comment
-
-
Originally posted by rawpower View PostMulla tiistaina ohjelmoitiin findieselillä...Yläkierroksilla on jonkinlainen rajoitin, ei antanut sinne lisätä syöttöjä kunhan se vielä löydetään niin päästään kyllä yli 300hv.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by rawpower View PostMulla tiistaina ohjelmoitiin findieselillä ja samalla tyhjennettiin dpf. Kone siis m57n2 ja dpf on siis heti turbon jälkeen katin yhteydessä. Tehoja n. 290-300 ja vääntöjä 650nm 2000-3500 rpm. Yläkierroksilla on jonkinlainen rajoitin, ei antanut sinne lisätä syöttöjä kunhan se vielä löydetään niin päästään kyllä yli 300hv.
Autolla ajettu 193tkm ja idrive näytti, että dpf vaihtoon ois ollut vielä 29tkm silti dpf oli ollut täysin puhdas. Ilmeisesti lämmöt olleet kunnossa kun vielä noilla kilometreillä ei tukossa ollut vai onko niin, että näissä joissa dpf on lähempänä konetta ei menekkään niin helposti tukkoon?ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia
Comment
-
-
Originally posted by anttiva View PostMillä ohjelmalla saa e60 pakkopolton kytkettyä päälle?
Tuntuu että saa koko ajan olla jotain ropaamassa tuon E91 kanssa.. Tällä kertaa DPF failure.. Vikakoodeissa herjaa liian suuresta vastapaineesta, (abgasgegendruck zu hoch ja uber maximum, 1100-1200mbar.)
Tuhkaa vikakoodin mukaan olis vaan 5g ja muuta mössöä 60-80g, vaihtelee lukukertojen välillä.
Jäähdytysnesteen lämmöt nousee hyvinkin 88 asteeseen ja ylikin jos oikein kenkii kun keula tukittu. Pakolämmöt huiteli motarilla jossain 300-340 asteessa, KATilla hiukan korkeammat kuin DPF:llä. Hehkutkin varmaan toimii kun lähtee -20 asteessakin käyntiin mukisematta eikä jätä vikakoodeja.. Edellinen omistaja oli pessyt DPF:n ~25-30tkm takaperin, voipi olla että silloin homma ei ole mennyt ihan putkeen..
Jääkö tässä muuta vaihtoehtoa kuin pestä/puukottaa/vaihtaa pönttö. Millaisia kokemuksia on tuon M57N2:n yhdistelmäpöntön pesusta? Tuota polton pakotusta nyt voisi vielä kokeilla, mutta tuskin se ihmeitä tekee..
Auto kuitenkin liikahtaa hyvin, ei huomaa ainakaan tehohäviötä, mutta kait se tukossa on kun se itse niin kertoo...Skoda Octavia & Yamaha FZS 600 -02
Ex. E91 330d -07
Comment
-
-
Originally posted by Homebrew View PostDIS ilmeisesti. Mutta mistä valikosta sieltä tuo löytyy?
Tuntuu että saa koko ajan olla jotain ropaamassa tuon E91 kanssa.. Tällä kertaa DPF failure.. Vikakoodeissa herjaa liian suuresta vastapaineesta, (abgasgegendruck zu hoch ja uber maximum, 1100-1200mbar.)
Tuhkaa vikakoodin mukaan olis vaan 5g ja muuta mössöä 60-80g, vaihtelee lukukertojen välillä.
Jäähdytysnesteen lämmöt nousee hyvinkin 88 asteeseen ja ylikin jos oikein kenkii kun keula tukittu. Pakolämmöt huiteli motarilla jossain 300-340 asteessa, KATilla hiukan korkeammat kuin DPF:llä. Hehkutkin varmaan toimii kun lähtee -20 asteessakin käyntiin mukisematta eikä jätä vikakoodeja.. Edellinen omistaja oli pessyt DPF:n ~25-30tkm takaperin, voipi olla että silloin homma ei ole mennyt ihan putkeen..
Jääkö tässä muuta vaihtoehtoa kuin pestä/puukottaa/vaihtaa pönttö. Millaisia kokemuksia on tuon M57N2:n yhdistelmäpöntön pesusta? Tuota polton pakotusta nyt voisi vielä kokeilla, mutta tuskin se ihmeitä tekee..
Auto kuitenkin liikahtaa hyvin, ei huomaa ainakaan tehohäviötä, mutta kait se tukossa on kun se itse niin kertoo...
Difference pressure above particle filter 157.54 mbar
Abgasgegendruck vor Particle filter 1142.15 mbar
Environment pressure 964.92 mbar
Comment
-
Comment