Ex 535d ainakaan mitenkään häiritsevän kovaa ääntä pitänyt "korvausputkea polttaessa", huomasi sen kyllä äänestä että taitaa olla poltto käynnissä, mut eeei nyt kyllä vitullisesta mekkalasta voi samana päivänäkään puhua. Liekö 30d sitten yhdellä ahtimella äänekkäämpi tms.. kokeilemalla tosiaan selviää mitä 20d sanoo
Ensimmäinen 100 km takana korvausputkella. Vaikka pieni kone onkin niin taas tuntuu äkäiseltä En kuullut polttoyrityksiä vielä mutta ajellaan nyt ennenkuin voi tarkemmin kommentoida. Ohjelmaan ei ole vielä koskettu.
moror! mulla on 2007 325d, mittarissa 125 tkm. particlefilter valo palanut joku 1kk/ 1000km, enkä ole saanut tehtyä asialle vielä mitään - paitsi huudatin autoa motarilla 1h, mikä ei tepsinyt. mulla ei ole tuttuja, jotka voisi laittaa piuhat kiinni tarkempaa analyysia varten ja ei varmaan maksa vaivaa viedä sen takia merkkihuoltoon. tai kannattaako mielestänne alkuun maksaa merkkihuollossa 100 eur siitä, että varmistavat, että poltto tapahtuu? lueskelin tätä foorumia yli tunnin (ja sain luettua vain murto-osan kaikista vastauksista) mutta ymmärsin tällä lukemisella, että helpointa (tai pikemminkin halvinta) olisi varmaan poistaa koko pdf pönttö? tässä ei varmaan kovin suuria riskejä ja mahdolliset komplikaatiot saa varmaan viimekädessä hoidettua vaihtamalla uusi pönttö? tai oikeastaan vielä yksi kysymys - kumpi on parempi vaihtoehto, poisto vai pesu?
mutta ennen kaikkea. asun helsingissä. voisko joku vinkata, missä työ kannattais teettää (poisto tai pesu)?
Mitenkäs tommosessa e83 3,0d -04 vehkeessä onko siinä tuota dpf-systeemiä?
NO EI jos kyseessä on se sama auto mihin sitä webastoa suunnittelet. Eli katsoppas
se lähettämäni varustelista läpi ekarivi EU 3 = S169A pakokaasunormi.
Ei sisällä partikkeli suodatinta ELLEI joku pölvästi ole Saksassa hommannut vihreää EU4
tarraa lasiin ja siitä syystä JÄLKIASENNETTU retrofit sarjana ns. tyhmä pönttö ilman mitään lämpötila/paine valvontoja. Tuo autohan on tehtaalta lähtenyt Italiaan uutena joten väittäisin 99% varmuudella että EI ole PDF pönttöä
__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Mistä lähtien näissä 530D on ollut Katti/dpf samassa pöntössä? ja jos on samassa pöntössä niin onko auton keskivälissä silti joku pönttö. Itsellä 4/2005 valmistettu joten onko siinä yhdistetty jo?
Mistä lähtien näissä 530D on ollut Katti/dpf samassa pöntössä? ja jos on samassa pöntössä niin onko auton keskivälissä silti joku pönttö. Itsellä 4/2005 valmistettu joten onko siinä yhdistetty jo?
Olisiko LCI tullut jotain 4/2007. Sinulla on erillinen pönttö auton alla.
Olisiko LCI tullut jotain 4/2007. Sinulla on erillinen pönttö auton alla.
Eikös toi tullut ns. tekniikkapäivityksen mukana jo 9/05, silloin tuli myös starttinappi, piezo suuttimet koneeseen ja 231 HV.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
LCI tuli 3/2007, mutta ekat auto on valmistettu jo helmikussa 2007,
tämmöinen on joskus minunkin omistuksessa ollut:
VIN WBAPX91070CU58062
Type code PX91
Type 535D (EUR)
E series E61 (MUE)
Series 5
Type TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M57Y
Displacement 3
Power 210
Drive HECK
Transmission AUT
Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76)
Upholstery EXCL.LEDER NAPPA ERW./SCHWARZ (NASW)
Prod.date 23.2.2007
Esittelyautoja, oli "loaded"...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Siitä 123d Maxitune käppyrää. 286,5 heppaa ja 519,4Nm. DPF ja EGR OFF (en oo viel tulpannu, softas 5%)
Vakiona oli 214 hepoa ja 424,9Nm.
Kulutus maantie 4.5litraa ja motari mittari @120 5.3litraa
Tankilliset ollu 5.6 - 6.0 litraa sekalaisessa motari / kaupunki.
Ollut erittäin tyytyväinen tuohon Ecotunen settiin. Viel ecotune mapilla 234hp @4450rpm ja 483Nm @2400rpm.
Ja dynot tietty Neste Prodieselillä. Ja ei pölläyttele yhtikäs. Erittäin asiantuntevaa palvelua Stanilta ja vastaa meiliinki erittäin kiitettävästi. Suosittelen
Napalmi Tietotekniikka Oy - Tietokonehuolto ja kauppa Hyvinkäällä www.napalmi.com
Noni sieltähän tuli kivasti.
Onko vakio rööri alla vielä tuon dpf killerin kanssa. Kasvoiko pakoäänet, nostettiinko ahtoja.
Onko jollain faktaa mikä näissä 123:ssa "ahdistaa" ensimmäisenä tuollaisen esim. Scyberin tekemän muutoksen jälkeen. Ahdin vai suuttimet vai joku muu.
Itse en ole vielä nähnyt yli kolmen sadan tehoja 123:ssa oikeastaan missään perusmuutoksilla tehtynä. Tosin vääntökin alkaa olla maximissaan vaihdelaatikolle noilla lukemilla veikkaisin.
Kohta sitä näkee paljon omasta on kadonnut hevosia, samalla pitää tiedustella EPDM:ltä tehojen nostoa.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Noni sieltähän tuli kivasti.
Onko vakio rööri alla vielä tuon dpf killerin kanssa. Kasvoiko pakoäänet, nostettiinko ahtoja.
Onko jollain faktaa mikä näissä 123:ssa "ahdistaa" ensimmäisenä tuollaisen esim. Scyberin tekemän muutoksen jälkeen. Ahdin vai suuttimet vai joku muu.
Itse en ole vielä nähnyt yli kolmen sadan tehoja 123:ssa oikeastaan missään perusmuutoksilla tehtynä. Tosin vääntökin alkaa olla maximissaan vaihdelaatikolle noilla lukemilla veikkaisin.
Kohta sitä näkee paljon omasta on kadonnut hevosia, samalla pitää tiedustella EPDM:ltä tehojen nostoa.
Ihan vakioputkella. Ja äänistä tuli aivan mahtavat, turbot erottuvat parkkihallissa ajellessa ja tuli voimapörinä kiihdytyksiin. Muuten siisti oma itsensä. Ahtoja ei pääse seuraamaan, pitäis olla ahah mittari.
Uskon että mikäli uusi isompi välijäähy niin helposti voisi 300 ottaa irti.
Harinen (Nuorempi) sanoi että eihän tuo ole mistään muusta kuin muutaman prosentin säädöstä kii etteikö se 300 siellä olis. Vääntö on ihan tarpeeks takarenkaille näilläkin jo.
Napalmi Tietotekniikka Oy - Tietokonehuolto ja kauppa Hyvinkäällä www.napalmi.com
Comment