Lue tai luetuta jollakulla foorumilaisella ensin vikakoodit ettei ole niin että esim. kaasuläpän koneisto on finaalissa jolloin DDE ei suostu tekemään DPF-polttoa.
Kaasuläppä dieselissä? Jep, EU4-päästömalleissa on EGR:n edessä throttle valve, osa 16 täällä, joskin sillä on hiukan rajatumpi tehtävä kuin nimi antaa ymmärtää. Se suljetaan moottorin sammutuksen yhteydessä jotta kone pysähtyy nopeammin ja DFP regeneroinnin ajaksi jotta DPF:n lämpötilaa saadaan nostettua polttolukemiin.
Bemaristi-lehden numerossa 3/2012 oli juuri juttua että imupuolen ylipaine oli tunkenut E61 530d:n läppäkoneiston sähköohjauksen täyteen öljyä --> entinen läppäohjain.
WDS kertoo kaasuläpästä näin.
Jos sulla on EU3-päästötasoinen niin sitten ei ole läppää.
Threadissa on maininta läpistä kyllä, searchiin hakusanaksi throttle valve.
Kaasuläppä dieselissä? Jep, EU4-päästömalleissa on EGR:n edessä throttle valve, osa 16 täällä, joskin sillä on hiukan rajatumpi tehtävä kuin nimi antaa ymmärtää. Se suljetaan moottorin sammutuksen yhteydessä jotta kone pysähtyy nopeammin ja DFP regeneroinnin ajaksi jotta DPF:n lämpötilaa saadaan nostettua polttolukemiin.
Bemaristi-lehden numerossa 3/2012 oli juuri juttua että imupuolen ylipaine oli tunkenut E61 530d:n läppäkoneiston sähköohjauksen täyteen öljyä --> entinen läppäohjain.
WDS kertoo kaasuläpästä näin.
Jos sulla on EU3-päästötasoinen niin sitten ei ole läppää.
Threadissa on maininta läpistä kyllä, searchiin hakusanaksi throttle valve.
Comment