Originally posted by jannmann
View Post
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei niiitä milläää hinkattu ole..en kerennyt siirtyä vielä e85. Seokset ollu ok kokoajan niii en usko oikein siihenkään. Noooh eipä tässä auta masentua uuutta konetta kiiinni.
-
Milläs paineilla ajettu? Onko seos ollu ok? Kuten mrrk sanoi löytyy luultavasti rikkinäiset männänrenkaan välit. Ja vanos männät tosiaan, ei oo nv männissä taskuja.
Leave a comment:
-
Noi on vanos koneen männät. Todennäköisesti männänrenkaitten välit irti
Leave a comment:
-
Ei hajua, se oli vain teoria. Jotkut nyt hankaa mäntiä helmoista esim teräsvillalla ja liottaa ties missä kemikaalissa.Originally posted by ike24 View Postmitenhän se pitää pestä ettå se lähtee?
Ajoitko muuten e85:lla? Ei ole mahdollista, että liian rikas seos olis huuhdellut pytyt ja kuivuuttaan olis leiponut?
Leave a comment:
-
Onko mäntiä kootessa puhdistettu helmoista ?
Kaikki vauriot ilmeisesti pakokanavien puolella ?
Leave a comment:
-
Joo ihan normaalia. Kyllä se vesi sen verran hätäseen kiertää ettei nyt ihan kylmäksi jäähdy.Originally posted by Roisto View PostPitäskö olla ajon jälkeen toinen vesiletku kylmä ja toinen kuuma? Tutkailin ni molemmat kuumia, ylävesiletku kuumempi. Mielenkiinnon herätti se että normaalisti kuskin puolelle tulee pelkkää kuumaa (joo, ei oo kaikki ok, tiedän) niin huomasin että tulee kylmimmällä asetuksella pelkästään haaleaa. No ei sitä kuumaa tullu kyllä enää mistään kun pyörittelin rullia. Lämmöt kyllä tuntuu pysyvän kurissa, ei nouse yli puolen välin. Öljykorkissa ja -tikussa näytti olevan pelkkää öljyä. Oisko siellä sitte ilmaa järjestelmässä?
Ja mites sitte tuo puhallin ja kuskin puoli? Kylmällä normaalisti siis työntää kuumaa ja kuumalla pistää läpät kiinni, mikäs tuon vois tehdä?
Kovaa ajoa vain.
Leave a comment:
Leave a comment: