M60 kysymyksiä

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lorttoni
    replied
    Kyllä se varmaan paskana oli mittasin ni tuli ohmi arvoksi 540 eikös sen pitäis jossain alle 500 olla mitä joskus jostain kattonu??

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by lorttoni View Post
    Onko kokemuksia schmiedmannin kampiakselin asento tunnistimesta onko toimiva vai pitääkö hakea oikee marmoritiskiltä... ??
    tilaat tosiaan alkuperäisen smidiltä! tarvike antureita ei kannatalaittaa mihinkään bmw merkkiseen kikottimeen ei toimi.

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Originally posted by lorttoni View Post
    Onko kokemuksia schmiedmannin kampiakselin asento tunnistimesta onko toimiva vai pitääkö hakea oikee marmoritiskiltä... ??
    Tilaat sieltä alkuperäisen.

    Leave a comment:


  • lorttoni
    replied
    Onko kokemuksia schmiedmannin kampiakselin asento tunnistimesta onko toimiva vai pitääkö hakea oikee marmoritiskiltä... ??

    Leave a comment:


  • Morkai
    replied
    Originally posted by lorttoni View Post
    Sanokaad mijä on vialla ku 5000rpm jälkee rupee nykii ihan pirustu tehot hävii ja tuntuu ampuvan putkeen.. tulpat on vaihdettu ei auttanu.. joku anturi varmaankin vai???
    Kampiakselin asentotunnistin. Jättää kyllä vikakoodin jos kesken vedon nykäsee rajusti. Tarvike ei sitten toimi puolessa tapauksista.

    Leave a comment:


  • lorttoni
    replied
    Sanokaad mijä on vialla ku 5000rpm jälkee rupee nykii ihan pirustu tehot hävii ja tuntuu ampuvan putkeen.. tulpat on vaihdettu ei auttanu.. joku anturi varmaankin vai???

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Apukuskinpuolella jakoketjukotelossa ylhäällä, pyöreä natsa josta lähtee johto. Yhdellä pultilla kiinni.

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Kertokaas nyt tyhmälle, että missä M60B40 motissa sijaitsee nokan asentotunnistin? Joskus oli joku kuva, josta muistaakseni selvisi antureiden paikat M60 mottiin, mutta en puusilmänä sitä nyt mistään löydä enkä nopealla lukaisulla löytänyt M60 "käsikirjasta" anturin paikkaa.

    Nettikin on täynnä kampiakselin asentotunnistimen vaihdon ohjeita, muttei nokka-akselin.
    Oliko se oik. puolen kannessa, kaasuläpän puolella?

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Kertokaas nyt tyhmälle, että missä M60B40 motissa sijaitsee nokan asentotunnistin? Joskus oli joku kuva, josta muistaakseni selvisi antureiden paikat M60 mottiin, mutta en puusilmänä sitä nyt mistään löydä enkä nopealla lukaisulla löytänyt M60 "käsikirjasta" anturin paikkaa.

    Nettikin on täynnä kampiakselin asentotunnistimen vaihdon ohjeita, muttei nokka-akselin.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Vahva muistikuva, M12x28 12.9.
    Ite tilasin kl varaosilta, löytyy hyllystä. Kato osanumero automaatin vetolevystä (siis siitä kuvassa missä on vetolevy realOEMssä, yms.). Tiukkuus tais olla 105Nm ja vaikka lukitteen laittaa kaveriksi.
    Kiitos pikasesta vastauksesta, just ehdin ennen kun meni kiinni

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Mikäs on m6x koneissa vauhtipyörän kiinnityspulttien koko? Siis pituus ja halkasija ja kierre. Vanhat meni jo roskiin ja real ei nopeella silmäyksellä kerro.
    Vahva muistikuva, M12x28 12.9.
    Ite tilasin kl varaosilta, löytyy hyllystä. Kato osanumero automaatin vetolevystä (siis siitä kuvassa missä on vetolevy realOEMssä, yms.). Tiukkuus tais olla 105Nm ja vaikka lukitteen laittaa kaveriksi.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Mikäs on m6x koneissa vauhtipyörän kiinnityspulttien koko? Siis pituus ja halkasija ja kierre. Vanhat meni jo roskiin ja real ei nopeella silmäyksellä kerro.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Morkai View Post
    BKR6EK ja BKR6EQUP taitaa olla sekä M60, että M62 vakiotulppa. Eivätkä noi oikein muilla tasasesti käykään. En heti usko, että noiden suhteen tulis ongelmia.
    Meinasin juuri tulla sanomaan samaa että eikös noissa ole samat tulpat.

    Leave a comment:


  • Morkai
    replied
    BKR6EK ja BKR6EQUP taitaa olla sekä M60, että M62 vakiotulppa. Eivätkä noi oikein muilla tasasesti käykään. En heti usko, että noiden suhteen tulis ongelmia.

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Mitkähän tulpat tuohon m60\62 sekasiköön laittais? Vaikuttaako putistussuhteen nousu tähän asiaan? Briskistä on ollut puhetta mutta ovat aika kalliit. Yksi vaihtoehto on laittaa m60 tai m62 suositellut vakiotulpat.

    Jos jollakin on asiaan minkäänlaista kokemusta niin tänne vaan.
    m60 tulpilla ajoin ites 11/1 puristeisella m60 ja ei ollut kipinän kanssa ongelmia.

    Leave a comment:

Working...
X