1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Toi oma 740 rupes koliseen ja rapiseen,kiristintä ropattu ja hiukan shimmattukkin,mutta vaikuttais edelleen ääntävän venttiilikopan alta.
Perjantaiehtoosta tuli ruvettuun hiukan entraamaan,kun ei oikeen tykännyt enää käydä laitalaisesti,saa nähdä miten paranee imusarjantiivisteiden vaihdolla ja uusilla tulpilla.
Jakopää ja venttiilikopat olikin joskus käytetty auki,sen verran liimaa ja silikoonia käytetty kasaamiseen. Hantin puolen nokasta vaan näytti toinen laahain olevan palasina,eli kai tollakin on saksassa ajettu vain hyvillä öljyilla,lyhyillä öljynvaihtoväleillä ja sen kummiemmin kaasuttamatta
Bensanpaineensäätimelle menevä letkukin oli liki lytyssä,saattaa silläkin olla ollut vaikutusta ajoittaiseen sammumiseen käynnistämisen jälkeen.
Mulla oli ja on Volvossa samantapanen vika,että sammui useasti melkeen heti kun käynnisti,mutta toisella starttauksella jäi jo hörisemään.
Edit2:
Ajettiin su pihalle,kävi huonosti ja ma piti laittaa koneeseen kiinni,jos näkyisi vikakoodeja,vaan ei käynnistynyt.
Saattaa heikosti luvata,mutta lähinnä vaan startatessa pyörii tyhjää.
Kampi- ja nokka-akselin sekä kaasuläpän tunnistimet aikalailla ilmoitutuissa arvoissa (mitattu vielä vertailun vuoksi toisesta koneesta)
Imm mitattu kammalta eikä siinäkään sen mukaan vikaa
mites kun tuo inpa näyttää kaasuläppäanturille vähän outoja,uus osa vaihettu vaan samalta tuo näyttää.muutamat kuvat tossa liitteenä..
onkos b30 ja b40 tuo ecun numero sama eli DM338DS0?
mites kun tuo inpa näyttää kaasuläppäanturille vähän outoja,uus osa vaihettu vaan samalta tuo näyttää.muutamat kuvat tossa liitteenä..
onkos b30 ja b40 tuo ecun numero sama eli DM338DS0?
Ainoastaan toi prosenttimääränen kohta näyttää järkeviä ja loogisia arvoja, eli siitä katot toimiiko se anturi. Ja automaattia vartenhan se tarkkatieto on, että en tiedä onko manuaalilootasissa tossa ollenkaan mitään. Ehkä paras kun kurkkaat digital puolelta tunnistaako se IDLE-tilan. Jos täppä on musta tyhjäkäynnillä, niin kaasuläpän tunnistin toimii.
no juu muovit on pois päältä jo. entäs nuo sähköt venttilikoppien päällä? irrotanko ne neljä pulttia mitkä pitää suutintukkia ja mihin koneen suojamuovi tulee kiinni vai pystyykö pelkät sähköt siirtämään jotenkin? en ainakaan huomannut mitään muuta millä ne lähtisi.
no juu muovit on pois päältä jo. entäs nuo sähköt venttilikoppien päällä? irrotanko ne neljä pulttia mitkä pitää suutintukkia ja mihin koneen suojamuovi tulee kiinni vai pystyykö pelkät sähköt siirtämään jotenkin? en ainakaan huomannut mitään muuta millä ne lähtisi.
Comment