Itse ainakin olen tykännyt tuosta v-band kiinnityksestä enemmäin kuin laippa kiinnityksestä, helppo irroittaa eikä tarvitse miettiä kuinka paljon vuotaa laipan välistä..
budjetti turboa rakennan m50b25+hx40 ja hukkaporttia täytyisi alkaa tilailemaan, että pääsee heppailemaan kiinni pakosarjaan. Mites tällänen pelittäis kyseisess kombossa?
Eihän mustan ja rst:n sekoituksessa ole muuta kun etsiä oikea hitsauslisäaine. MIG/MAG-hitsauksella harvemmin on kannattavaa tai onnistuu mutta puikolla tai TIG-hitsauksella ei ole mikään ongelma. Itselläkin on esabin rst/musta sekoituspuikkoa hyllyssä
Totta..Juu meneehän se rajapuikolla hitsata,mut aattelin vain et haluaako joku puikolla hitsata pakosarjan?
itse en ehkä sekoittais mustaa tavaraa tuohon,ferriittistä rst pakoputkimutkista leikata sopivat ja liimata kiinni
Eihän mustan ja rst:n sekoituksessa ole muuta kun etsiä oikea hitsauslisäaine. MIG/MAG-hitsauksella harvemmin on kannattavaa tai onnistuu mutta puikolla tai TIG-hitsauksella ei ole mikään ongelma. Itselläkin on esabin rst/musta sekoituspuikkoa hyllyssä
Joo 42 ois luultavasti valinta, sisämitta 37.
Lvi käyrä 90 astetta ohjehinta alle jotain 1.8e josta noin 60% pois vielä, 180 asteinen ovh 6e. Laippa ja kollektorit ilmaset jos tekee ite nekin..
Leave a comment: