Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • afafaf
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Joo tuo oli siis toinen mahdollisuus, rosteria tuohon tottakai tulis kun sitä saa reilusti alle kuluttajahintojen ostettua mutta siis tuo kokonaan tekeminenki on mahdollisuus, reilusti alle satasella värkkää sarjan kumminkin, ehkä kaksikin.
    Juu jos kokonaan tekee niin ne lvi käyrät ajaa hyvin asiansa..nehän on vissi luokkaa 1.50-2e/kpl,paljonko on tuo pakoaukon koko mitattuna?tuo 48mm kuulostaa ainaki isolta..eikös o-peksi tee 38mm nuo,eli 34mm sisämitta??
    Last edited by afafaf; 10-09-2015, 16:02.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Joo tuo oli siis toinen mahdollisuus, rosteria tuohon tottakai tulis kun sitä saa reilusti alle kuluttajahintojen ostettua mutta siis tuo kokonaan tekeminenki on mahdollisuus, reilusti alle satasella värkkää sarjan kumminkin, ehkä kaksikin.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Pakosarja b28 koneiseen, onko 42mm ok koko? Siitä pienempi on 34 ja isompi noin 48mm... kaikki siis noin 2.5mm seinämällä..nuo lviputket ja käyrät on niin naurettavan halpoja ja metritavaraa saan ilmaseks nuita kokoja niin sillä.

    joo näkyy suunnilleen sitä kokoa tuo vakiokin olevan

    entä onko tämmösistä virityksistä kokemusta, eihän tuo nyt niin kauhen pahalta näytä?


    tuo m52b28 alkuperäinen pakosarja on käsittääkseni ferriittistä rst,ja aika ohuella seinämällä,toki tukemalla ahtimen vois kestää ilman repeämiä,itsekki tutkin tuota mahdollisuutta..itse en ehkä sekoittais mustaa tavaraa tuohon,ferriittistä rst pakoputkimutkista leikata sopivat ja liimata kiinni

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Pakosarja b28 koneiseen, onko 42mm ok koko? Siitä pienempi on 34 ja isompi noin 48mm... kaikki siis noin 2.5mm seinämällä..nuo lviputket ja käyrät on niin naurettavan halpoja ja metritavaraa saan ilmaseks nuita kokoja niin sillä.

    joo näkyy suunnilleen sitä kokoa tuo vakiokin olevan

    entä onko tämmösistä virityksistä kokemusta, eihän tuo nyt niin kauhen pahalta näytä?

    Last edited by jukkae; 10-09-2015, 14:53. Reason: j

    Leave a comment:


  • Vinki
    replied
    On todella yleistä, ei syytä huoleen. Kannattaa se nyt varoiksi ponnistaa kumminkin.

    Mulla on 618-asetelman kanssa jousittamaton sintteri, eikä se ainakaan mitään ääntä pidä. Vääntöä on nyt suunnilleen 800nm eikä luista

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Ajattelin että sain ekan m50/m52 kannen joka ei olis halki jostain,no karstat pois,niin 3 tulpasta pakoseetiin halki,onko tuossa kohti vesi takana?käydessä ei ilmenny mitään ongelmia,jos tuo ponnistuksen pitää,niin kannattaako laittaa paikoilleen,onko kovinki yleisiä nuo tulpan reijän halkeamat?
    Last edited by afafaf; 25-07-2016, 06:08.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    Ok,onko nuo jousitetut pitkäikäsiä?,jotenki jääny mieleen et ne jouset läjähtää aika nopeesti,muuten ilmeisesti kestäny... eikös sulla ollu jäykkälevy?
    Ainakin niissä halpiksissa, mut en oo kuullu että merkkituotteissa ois ollu ongelmaa. Itte ajattelin kokeilla jousitettua, kun ei jaksa kuunnella tuota laatikon helinää aina kun koneella ryömittää.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by O-Peksi View Post
    -618 massalevyllä ei ainakaan 507hp/630nm M20:n perässä anna vielä mitään merkkejä luistosta. 240 Getrag sen sijaan antautui ekoissa penkityksen jälkeisissä katuvedoissa kakkosella, mutta se olikin odotettavissa.
    Jousitettu?pitääkö se levy olla joku spesiaali sasch tekele,ei sattus oleen sille numeroa

    Olishan mulla tuo m30 240mm kiinteä vauhtipyörä,mut sopivuus on startin jne..puolesta epäselvä..
    Last edited by afafaf; 06-09-2015, 20:03.

    Leave a comment:


  • O-Peksi
    replied
    -618 massalevyllä ei ainakaan 507hp/630nm M20:n perässä anna vielä mitään merkkejä luistosta. 240 Getrag sen sijaan antautui ekoissa penkityksen jälkeisissä katuvedoissa kakkosella, mutta se olikin odotettavissa.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Pitäs se massalevy riittää. Jousittamattomassa ja jousitetussa ei juuri muuta eroa ole, kuin kovalla vauhtiksella se jousittamaton helisyttää lootaa pikkukierroksilla. Jos pistät jousitetun, niin sachs tai luk. Pilipali merkkiset ei kestä.
    Ok,onko nuo jousitetut pitkäikäsiä?,jotenki jääny mieleen et ne jouset läjähtää aika nopeesti,muuten ilmeisesti kestäny... eikös sulla ollu jäykkälevy?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Pitäs se massalevy riittää. Jousittamattomassa ja jousitetussa ei juuri muuta eroa ole, kuin kovalla vauhtiksella se jousittamaton helisyttää lootaa pikkukierroksilla. Jos pistät jousitetun, niin sachs tai luk. Pilipali merkkiset ei kestä.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Kytkin arpomista,eli m20 vauhtis tulee ja -618 asetelma,mutta mikä levy..kuin se massalevy pitää,vai onko sintteri ainut vaihtoehto..mieluiten laittasin massalevyn mutta kertokaahan viisaammat alkaako se luistaan missä väännöissä,ja sit jousitettu vai jousittamaton..

    Paljonko tommonen m52b28 luovuttaa noin vääntöjä 1-1.3bar?

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Originally posted by afafaf View Post

    Sitten onko kukaan käyttäny moista valusarjaa m50/m52 +e30..kiinnostais että mahtuuko minkä kokoinen ahdin tuonne väliin taakse alas,meneekö esim.hx40 mittojen puolesta?

    http://www.google.fi/imgres?imgurl=h...FWOBcgodwEsG0A
    Lainataas vähän;

    Niin mites onko porukalla kokemuksia näistä? Voiko nuita periaatteesa kääntää ympäri vai onko heti kiinni lokarissa?

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    Onko m52 samat kiristysmomentit rk-laakeri pukeissa ku m50.ssä vai onko alulohkoilla eroja momenteissa?
    Osaisko joku vastata..pitäs alkaa vetään konetta nippuun,mut uskaltaako kiristää m50 momenttien mukaan?

    Leave a comment:


  • O-Peksi
    replied
    Tämmöistä ite käytin joskus:



    Nykyisin tosin pelkkä heittokellon magneettijalka tossa latassa kiinni, kun hukkasin tuon välikappaleen johonkin. Ja muutenkin vähän näppärämpi sen magneettijalan kanssa loikkia nokasta toiseen.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎