Ite suosinu noita Denson iridiumea kun ei ole niin nirsoja seokselle
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vauhtipyöräksi hommattu ny m30 7kg versio ja kytkimeksi 765-race m535 jousitetulla massalevyllä ja e21 323 painelelaakerilla joka on siis sen 5mm noita muita malleja pitempi. Tuossa mittailin noita vauhtipyöriä ja asetelmia niin näyttäis noilla paketeilla olevan korkeuseroa 7mm. Tuon 5mm korkeamman painelaakerin kun laittaa ja työsylinterin tappia jatkaa sen saman 5mm niin pitäs haarukan kulmat olla kohillaan kun ovat vakiot. Onko tuolla 2mm erolla mikä jää jäljelle niin mitään käytännön merkitystä vai pitäskö se kiriä viä pois:think?
M30 vauhtipyörässä ei ollu paikkaa sille kampiakselin päässä olevalle "ohjuriholkille" pultinreiässä, voiko tuon vauhtipyörän laittaa kiinni ilman sitä vai onko sillä vaikutusta tuohon että tulee oikeaan kohtaan?
Onko noissa M30 vauhtipyörissä kytkinlevy samassa tasossa asetelman kanssa vai onko siinä upotusta/korotusta kytkinlevylle asetelman kiinnityspintaan nähden?
EDIT:
Ton (http://www.btcf.fi/forum/showthread....%F6r%E4&page=4) ku luki niin selvis että pitäs olla tasanen vauhtipyörä sopiva kun levy on 9,5mm paksu. Jotain ton verran se oli ilman että oli kasaan painettuna, vissiin millin viä painuu tuosta kasaan painettuna? 9,3mm massalevyn kanssa sitten ilmeisesti asetelmalle upotusta 0,3mm?
EDIT2:
Levy puristettuna 9,28mm paksu joten ilmeisesti tehtävä asetelmalle 0,3mm upotus että esijännitys riittävä?Last edited by Make H.; 22-04-2013, 23:55.
Comment
-
-
Originally posted by Rivikuus View PostTuohan vaikuttaakin aika hyvältä systeemiltä. Voikos paluuta tehdä öljypohjaan tai öljyntäyttökorkkiin?F31 320i
e36 325tic
e30 330tic
Comment
-
-
Originally posted by Vinki View PostÖljynsuodatinjalkaa vähän tutkimalla löydät öljynpaineanturin vierestä vapaan lähdön, jossa on tehtaan jäljiltä pelkkä tulppa. Itse ainakin otin ahtimelle öljynkierron siitä.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View Postentäs paluu onko helpompaa paikkaa ku tehä öljypohjaan?ainakin se öljy pitäs päästä vapaasti valumaan joten varmaa järkevin ainakin olis..
Comment
-
-
Originally posted by Rivikuus View PostVois olla ihan toimivat. Mites pumppu ja paineensäädin?
Pumppuna Boschin -044 ja paineensäätimenä Malpassi. Toi paineensäädin jakaa mielipiteitä, mutta ainakin tuo on toiminu..
Comment
-
-
Originally posted by J. Kuusisto View Postpaineensäätimenä Malpassi. Toi paineensäädin jakaa mielipiteitä, mutta ainakin tuo on toiminu..
Paineita ei kannata nostaa vakiosta, loppuu pumpun tuotto kesken ihan suotta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by mazajns View PostO-peksin autossa on jakopään kotelossa. Löytyy varmaan kuva topikista. Mulla on 1 sylinterin kohdalla Lohkossa laipalla putki läpi. jakopään kotelo ehkä helpompi.F31 320i
e36 325tic
e30 330tic
Comment
-
-
Visko tarkoituksena vaihtaa sähköflektiin, nyt sitten mietinnässä, että minkälaisen termostaatin hankkis sitä ohjaamaan? Missä lämpötilassa sen nyt olisi hyvä lähteä päälle? Onko väki paljon käyttänyt jotain tiettyä termaria? Flekti tulee syylärin takapuolelle, joten eikös se silloin kannata laittaa "imemään", ettei se ajoviimaa vasten puhaltele?
-TeroF31 320i
e36 325tic
e30 330tic
Comment
-
-
Originally posted by Vinki View PostVisko tarkoituksena vaihtaa sähköflektiin, nyt sitten mietinnässä, että minkälaisen termostaatin hankkis sitä ohjaamaan? Missä lämpötilassa sen nyt olisi hyvä lähteä päälle? Onko väki paljon käyttänyt jotain tiettyä termaria? Flekti tulee syylärin takapuolelle, joten eikös se silloin kannata laittaa "imemään", ettei se ajoviimaa vasten puhaltele?
-Tero
Ja tottakai se PITÄÄ laittaa imemään jos tulee syylärin ja koneen väliinVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment