Pikkuisen taas vastustaa.. Eilen rupesin autoa starttaamaan ja yhden kerran hörähti ja ei lähtenyt käyntiin enää sen jälkeen.. Sen jälkeen kone pyöri kun tyhjää vain..
Kaikki imuventtiilit ovat painuneet kasaan. Hyvin todennäköisesit myös pakopuolelta. Eli jako hyppäsi reilusti yli..
Olisikko mahdollista, että ketjun kiristimen sisältä olisi öljy päässyt valumaan pois, kun pieni öljyvuoto näkyi olevan ketjunkiristimen alla?
Ketjun kiristin päästänyt öljyt pihalle sisältään, käynnistys vaihdeessa ketjun kiristimen jousi ei jaksa pitää ketjua tarpeeksi kireällä, ja koska sisässä on ilmaa niin se painuu kasaan ja ketju löystyy liikaa.
Jos tämä olisi syyllinen niin minkätakia pystyssä olevat m50 koneet eivät ole hajonneet startatessa. sieltä nimittäin pääsee samanlailla öljyvalumaan pois.
Paikaan on m50b25 lohko josta otettu noin 2mm pois
2,8kampiakseli
Wiseco männät
spm kanget
Kaksi imu nokkaa
Vai onko kyseessä vain kaikkien sattuma yhteen sattua
Eli kun lohkoa on plaanattu 2mm pois niin ketju jää jo valmiiksi löysemmlle
Siihen kun lisätään vielä käytetyt ketjut, hammasrattaat ja valmiiksi vähän kuluneet ketjun kiristimet...
sen lisäksi vielä ketjunkiristimen sisällä ilmaa..
Tarvitseeko lohkon pinta plaanata aina uusiksi sen jälkeen kun käyttää athenan pahvia? Vai riittääkö pelkkä kannen plaanaus ?
Kaikki imuventtiilit ovat painuneet kasaan. Hyvin todennäköisesit myös pakopuolelta. Eli jako hyppäsi reilusti yli..
Olisikko mahdollista, että ketjun kiristimen sisältä olisi öljy päässyt valumaan pois, kun pieni öljyvuoto näkyi olevan ketjunkiristimen alla?
Ketjun kiristin päästänyt öljyt pihalle sisältään, käynnistys vaihdeessa ketjun kiristimen jousi ei jaksa pitää ketjua tarpeeksi kireällä, ja koska sisässä on ilmaa niin se painuu kasaan ja ketju löystyy liikaa.
Jos tämä olisi syyllinen niin minkätakia pystyssä olevat m50 koneet eivät ole hajonneet startatessa. sieltä nimittäin pääsee samanlailla öljyvalumaan pois.
Paikaan on m50b25 lohko josta otettu noin 2mm pois
2,8kampiakseli
Wiseco männät
spm kanget
Kaksi imu nokkaa
Vai onko kyseessä vain kaikkien sattuma yhteen sattua
Eli kun lohkoa on plaanattu 2mm pois niin ketju jää jo valmiiksi löysemmlle
Siihen kun lisätään vielä käytetyt ketjut, hammasrattaat ja valmiiksi vähän kuluneet ketjun kiristimet...
sen lisäksi vielä ketjunkiristimen sisällä ilmaa..
Tarvitseeko lohkon pinta plaanata aina uusiksi sen jälkeen kun käyttää athenan pahvia? Vai riittääkö pelkkä kannen plaanaus ?
Comment