Tuossa ois tarkoitus laitattaa m20b27 jakopää lähipäivinä. Nyt autossa siis isot suuttimet ja kovat pa-paineet ja puhdas re85 tankissa. Saatasko tuolla jakopäällä mitään kivaa aikaan ja miten..?
Tässähän ei ole koneen etuosassa sitä triggeriä, vaan automaatin yhteydessä anturit tms:think Myös "säälittävä" (säädettävä) nokkapyörä löytyy hyllystä, muttei siitä kuulemma mitään iloa ole, onko näin?
Eli onko nyt ajoitusta mahdollista roplata vai onko muka mahdoton tehtävä:think
Flexifuel RE85 vs. bimmeri
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onkos kukaan tätä asentanut ja testaillut toimivuutta? http://www.bioboxi.fi/ :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Bmw Master View PostMistä nuo suutinten tuotot näkee?
Originally posted by Bmw Master View PostJa mistä ne suuttimet järkihintaan löytää?
Leave a comment:
-
Mistä nuo suutinten tuotot näkee? M52b28tu on eri suutin kuin m54b30, eli onkohan tuo 3litrasen suoraan sopiva ja isompi tuotoltaan? Ja mistä ne suuttimet järkihintaan löytää? Ongelma on nyt, että aika helposti sytyttää vikavalon vaikka toimiikin ok.Last edited by Bmw Master; 05-05-2013, 12:09.
Leave a comment:
-
Jaahas... Nyt muutama napsu m20b27 ilmamäärämittaria rukattu + toiset mokomat lisää tänään - vedot lisääntyneet hyvin. Siitä huokeaa vinkkiä vanhoihin katiskoihin
Leave a comment:
-
Mainosta nyt flexfuel ajonevoasi kuin 80-luvun tarraturboa:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=273136
Eli kunnon hieno kromiefektinen f-f-f-flexfuel-lätkä takaluukkuunLast edited by jakeluvesimies; 23-04-2013, 18:04.
Leave a comment:
-
Originally posted by FbonE View Posttarkoitus olisi käyttää vakio ohjausta jotenka toimiiko edes yhdistelmä?
Ohjaus tarkoitus pitää vakiona jotenka onko mahiksia saada toimimaan.
Tuosta suuttimet:
Leave a comment:
-
Harkintoja E85 käyttöön...
Nykyiset M50B25 vanos vakio 190cc/min@3,5bar
Uusi ? 247cc/min@3,5bar?
Mistä mahdolliset suuttimet?
Tuohan tuo 30% kasvamisen, tarkoitus olisi käyttää vakio ohjausta jotenka toimiiko edes yhdistelmä?
Ohjaus tarkoitus pitää vakiona jotenka onko mahiksia saada toimimaan.
Sori kännissä ja en jaksa käyttää hakua enempää ja pitkään ollut harkinnassa, kelannut tätä osiota edes takaisin.
Leave a comment:
-
Mitäs tollainen vanha motronic tykkäisi, jos tyrkkäisi sanotaan vaikka 1kOhm vastuksen lämpötila-anturin jatkoksi? Mitä kaikkea se säätää "pieleen":think
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostJos tuo etsimäsi 161cc/min pitää paikkansa niin silloin nuo on 30% isommat. Mittojensa puolesta käy koska ovat normi ev6-sarjan boschit.
Pellin alta löytyi Siemens Dekan 1427240 (sama kuin bmwfansin 13537546244), jotka ovat ilmeisesti EV1-sarjalaisia ja tuotto 208cc/min @ 3.5 bar. E46fanaticsin 161cc/min @ 3bar oli siis väärää tietoa!
Liitteenä on kuva Siemensin suuttimista. Onko ympyröidyllä suuttimen päällä väliä vai voiko tilalle laittaa tavallisen tynkäpäällä olevan EV1-suuttimen?
Leave a comment:
-
Mitenkähän näillä N52,53,54 koneilla uskaltaa ajella RE:llä? Kyseessä 3.0l e93. Mitähän suoraruisku tykkää? M54 meni ainakin mukisematta komeasti 50/50 seoksella.
Leave a comment:
-
Originally posted by nbb View PostVoiko tämän tulkita siten, että suuttimet olisivat yhteensopivia M52TUB25-moottorin kanssa? Netistä löytyy todella huonosti tietoa aiheesta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dunky View Post~9€ kpl... Nämä huutonetin suihkuttimet...
Eikun huutamaan
Leave a comment:
Leave a comment: