Originally posted by Kal.ju
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S38B35, S38B36 ja S38B38 korjaukset ja huolto
Collapse
X
-
Öljysuodatin kupista jos juottaa öljypumppua, niin kaadetaanko öljy putkeen vai kuppiin.
Öljypohjan irtikäytön jälkeen jäänyt öljynpainevalo palamaan.
Edit. Öljyä ei tule öljynsuodattimelle kun startilla pyörittää ja olen juottanut vähän joka reiästä.
Mikäs nyt neuvoksi?Last edited by Tommi; 22-07-2015, 19:21.Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
-
Originally posted by Tommi View PostÖljysuodatin kupista jos juottaa öljypumppua, niin kaadetaanko öljy putkeen vai kuppiin.
Öljypohjan irtikäytön jälkeen jäänyt öljynpainevalo palamaan.
Edit. Öljyä ei tule öljynsuodattimelle kun startilla pyörittää ja olen juottanut vähän joka reiästä.
Mikäs nyt neuvoksi?
Comment
-
-
Originally posted by juttut View Postmitenpä ne kieroon pääsis menemään jos on jakopäässä kiristin ja jakokohillaan? samalla lailla se pyörii eteen ja taaksekkipäin ilman että venttiitit ossuu mihinkään2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
jos ei tuo muka onnistu niin sitten pitää öljypohja irroottaa uestaan ja käyttää öljypumppu irti ja sitten tippakannulla imupuolelta sisään ja pyörittää käellä pumppua ympäri samalla ku öljyä syöttää siihen. jos on päässy pumppu kuivaksi remontin aikana, tai mitä remonttia siihen koneesen on ennen öljynpaine ongelmaa tehty?
Comment
-
-
...
No. Sanotaan nyt näin, että olen räplännyt "muutamaa" venttiilikoneistoa. Sen kokemuksen valossa en neuvoisi ketään pyörittämään mitään jakopäätä vastapäivään. Tosin, kyllä sen jaon hyppäämisen kuulee ja tuntee pyöritellessä
Tosta öljypainehommasta.. Sehän on mahollista että pumppu ei syystä X lähde nostamaan kovin äkkiä öljyä jos kaikki on päässy huolella kuivaksi. Öljyjä täyttäessä voi koittaa painaa vaikka ruutalla mihinikinä kanavaan suodattimen jalassa joka johtaa pääöljykanavaan. Ja suotimen tai suodinkupin voi täyttää öljyllä.Last edited by petrolhead; 24-07-2015, 18:57.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View Post...
No. Sanotaan nyt näin, että olen räplännyt "muutamaa" venttiilikoneistoa. Sen kokemuksen valossa en neuvoisi ketään pyörittämään mitään jakopäätä vastapäivään. Tosin, kyllä sen jaon hyppäämisen kuulee ja tuntee pyöritellessä, mutta tässä tapauksessa vois kokeilla sitä muutaman kierroksen pyörittää väärinpäin jos sattuisi se pumppu öljyä imemään sen verran että nostaa painetta. ja tietenki pitää varmiista jakopään ajoitus jos on väärin päin konetta pyöritellyt.
Last edited by juttut; 24-07-2015, 19:01.
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View Post...
No. Sanotaan nyt näin, että olen räplännyt "muutamaa" venttiilikoneistoa. Sen kokemuksen valossa en neuvoisi ketään pyörittämään mitään jakopäätä vastapäivään. Tosin, kyllä sen jaon hyppäämisen kuulee ja tuntee pyöritellessä
Tosta öljypainehommasta.. Sehän on mahollista että pumppu ei syystä X lähde nostamaan kovin äkkiä öljyä jos kaikki on päässy huolella kuivaksi. Öljyjä täyttäessä voi koittaa painaa vaikka ruutalla mihinikinä kanavaan suodattimen jalassa joka johtaa pääöljykanavaan. Ja suotimen tai suodinkupin voi täyttää öljyllä.
Comment
-
Comment