Announcement

Collapse
No announcement yet.

megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Veemu
    BTCF Member
    • Jan 2014
    • 269
    • Helsinki

    Olikos se nyt niin että kdfi v1.4 ei oikeen tahdo pelittää muilla kun orkkis puolilla? Meneekö tinaamiseks, että saa pelittämään esim vag puolilla ja isoilla latausajoilla
    Last edited by Veemu; 25-07-2018, 02:22.
    Käyttis: e91 325i
    Projekti: E36 M50 turbo

    Comment

    • ooopeee
      BTCF Member
      • Dec 2011
      • 2109
      • Kouvola

      Originally posted by Veemu View Post
      Olikos se nyt niin että kdfi v1.4 ei oikeen tahdo pelittää muilla kun orkkis puolilla? Meneekö tinaamiseks, että saa pelittämään esim vag puolilla ja isoilla latausajoilla
      Sillä pelaa pääteasteettomat puolat ja pazi oli vissin onesta jotain virranrajoittimia ohittanut purkin sisältä.
      VW passat 1.9tdi 4motion
      E36 "328" cabrio

      Comment

      • Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11095
        • Oulu

        Menee tinaamiseksi, jos haluaa käyttää orggis puolia isommilla latausajoilla tai sit käyttää pääteasteella olevia puolia. Siltä et siis välty

        Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

        Comment

        • Puksuttaja
          BTCF Member
          • Mar 2012
          • 592
          • Kirkkonummi

          Jep täälläkin piti kdfi:stä sytkäkivien virranrajoituskomponentit korvata Pazi88:n ohjeiden mukaan hyppylangoilla, että sai latausajat nostettua toimiviksi. Ei kyllä mikään paha homma jos se onnistuu tällaiselta aloittelevalta tinaajaltakin
          E36 325i Sedan -90
          Triumph Bonneville T100 "Scrambler" -09

          Ex. Z3 Roadster 1.9 -96 Supercharged
          Ex. E38 728iA -99
          Ex. E30 316 -85
          Ex. E34 530iA Touring V8 -95

          Comment

          • Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11095
            • Oulu

            Originally posted by Puksuttaja View Post
            Jep täälläkin piti kdfi:stä sytkäkivien virranrajoituskomponentit korvata Pazi88:n ohjeiden mukaan hyppylangoilla, että sai latausajat nostettua toimiviksi. Ei kyllä mikään paha homma jos se onnistuu tällaiselta aloittelevalta tinaajaltakin
            Siinä sit saattaa käydä näin, jos puola päättää ihan kunnolla päästää toimintasavut pihalle


            Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

            Comment

            • Veemu
              BTCF Member
              • Jan 2014
              • 269
              • Helsinki

              Originally posted by Pazi88 View Post
              Siinä sit saattaa käydä näin, jos puola päättää ihan kunnolla päästää toimintasavut pihalle

              Eli periaattessa pitäs rokkaa hyvin ku ohittaa virranrajottimet ja hommaa pääteasteelliset puolat?
              Käyttis: e91 325i
              Projekti: E36 M50 turbo

              Comment

              • aaape
                BTCF Member
                • Aug 2009
                • 617
                • Muaninka

                Originally posted by Veemu View Post
                Eli periaattessa pitäs rokkaa hyvin ku ohittaa virranrajottimet ja hommaa pääteasteelliset puolat?
                Ei kun jos käytät pääteasteellisia puolia joudut ohittamaan koko "sytkäkiven"

                Jos taas käytät pääteasteettomia puolia saat latausajan "rajoittimen" Ohitetua tuolla tavoin
                e36 328i turbo (95)
                vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
                e30 316 (m30)(87) projekti

                EX.
                e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d

                Comment

                • Pazi88
                  Moderator
                  • Jan 2007
                  • 11095
                  • Oulu

                  Originally posted by aaape View Post
                  Ei kun jos käytät pääteasteellisia puolia joudut ohittamaan koko "sytkäkiven"

                  Jos taas käytät pääteasteettomia puolia saat latausajan "rajoittimen" Ohitetua tuolla tavoin
                  Jep. Pääteasteiden ohitus onnistuu nostamalla jalat ylös levyltä ja vetämällä hyppyjohto kuvassa vasemman jalan padiltä kiven päälle mistä se on tinattu kiinni. Kiven voi jättää paikalleen, mut toki sen voi poistaakkin, mut se voi jäädä tekemättä, jos ei oo smd tinaukseen vehkeitä.

                  Instagram, YouTube kanava
                  ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                  Comment

                  • jukkae
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 3506
                    • 70800

                    Miten saan MS2 Extra vehkeestä TPS pohjasen kiihdytysrikastuksen pois kokonaan päältä? Vai pitääkö valikossa vääntää vaan pompulat 0 kohtaan? Vai onko jossain joku millä aen saa määrättyä kokonaan pois päältä?

                    Comment

                    • Vauhtivaunu
                      BTCF Member
                      • Jun 2008
                      • 2714
                      • P-Karjala

                      Originally posted by jukkae View Post
                      Miten saan MS2 Extra vehkeestä TPS pohjasen kiihdytysrikastuksen pois kokonaan päältä? Vai pitääkö valikossa vääntää vaan pompulat 0 kohtaan? Vai onko jossain joku millä aen saa määrättyä kokonaan pois päältä?
                      Mikä koodiversio? 3.4.2:ssa on liuku-valitsin "accel enrichment"-valikossa, jolla voi valita TPS-, tai MAP-pohjaisen kiihdytysrikastuksen välillä.
                      sigpic


                      Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

                      Comment

                      • jukkae
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 3506
                        • 70800

                        Juuri tuon löysinkin.

                        Comment

                        • Dille_
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2010
                          • 226
                          • Järvenpää

                          Voisko joku selittää miten noi ms1 triggeri asetukset laitetaan...?

                          Esim nyt mun tapauksessa m20 hukkakipinällä. Trig pos A, B, C, ilmeisesti jokasen puolaparin sytytyskohdat eli anturin/triggerin kulma kun kyseinen puolapari ykk:ssa?? Miten mä selvitän niistä muut kuin A:n, sillee että on hampaalleen kohdillaan?

                          Mitä **ttua noi return pos on? Oon yrittäny vertailla muutaman muun projektitiedostoa mutten mä käsitä mitä ne pitää olla ja miksi...

                          Jos jollain on numerot valmiinsi m20 vakio dampperille + anturi vakio paikassa niin saa kertoa
                          E30 -90 M20 Turbo
                          sigpic

                          Comment

                          • EmH
                            BTCF Member
                            • Jul 2008
                            • 1540
                            • Pohjois-Savo

                            Originally posted by Dille_ View Post
                            Voisko joku selittää miten noi ms1 triggeri asetukset laitetaan...?

                            Esim nyt mun tapauksessa m20 hukkakipinällä. Trig pos A, B, C, ilmeisesti jokasen puolaparin sytytyskohdat eli anturin/triggerin kulma kun kyseinen puolapari ykk:ssa?? Miten mä selvitän niistä muut kuin A:n, sillee että on hampaalleen kohdillaan?

                            Mitä **ttua noi return pos on? Oon yrittäny vertailla muutaman muun projektitiedostoa mutten mä käsitä mitä ne pitää olla ja miksi...

                            Jos jollain on numerot valmiinsi m20 vakio dampperille + anturi vakio paikassa niin saa kertoa
                            Vauhtivaunu on kirjottanu toisella foorumilla:

                            Trig pos A=6, B=26, C=46. Trigger returneja ei pidä laittaa jos käyttää "time based" starttausennakkoa.
                            E30 M50 Turbo
                            E39 lightweight jäärata
                            Mitsubishi Lancer Evo VII
                            Nissan Skyline R32 gts-t
                            Subaru Impreza n/a
                            Originally posted by mikkod
                            Tälläkin foorumilla on 100x hienompia projekteja kuin joku E30 M50 turbo projekti - joita muuten mahtuu 13 tusinaan.

                            Comment

                            • Dille_
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2010
                              • 226
                              • Järvenpää

                              Originally posted by EmH View Post
                              Vauhtivaunu on kirjottanu toisella foorumilla:

                              Trig pos A=6, B=26, C=46. Trigger returneja ei pidä laittaa jos käyttää "time based" starttausennakkoa.

                              Minä kiitän.
                              E30 -90 M20 Turbo
                              sigpic

                              Comment

                              • aaape
                                BTCF Member
                                • Aug 2009
                                • 617
                                • Muaninka

                                Onko kellään tietoa/mahdollisuutta testata missä muodossa ms41:lle tulee nopeustieto abs boksilta se tulee mutta onko se jo megalle sopivassa muodossa vai tarviiko vielä muunnin piirin väliin? :think
                                Mega on ms3x ja auto e36
                                e36 328i turbo (95)
                                vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
                                e30 316 (m30)(87) projekti

                                EX.
                                e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎