Originally posted by Veemu
View Post
megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Menee tinaamiseksi, jos haluaa käyttää orggis puolia isommilla latausajoilla tai sit käyttää pääteasteella olevia puolia. Siltä et siis välty
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Jep täälläkin piti kdfi:stä sytkäkivien virranrajoituskomponentit korvata Pazi88:n ohjeiden mukaan hyppylangoilla, että sai latausajat nostettua toimiviksi. Ei kyllä mikään paha homma jos se onnistuu tällaiselta aloittelevalta tinaajaltakin
E36 325i Sedan -90
Triumph Bonneville T100 "Scrambler" -09
Ex. Z3 Roadster 1.9 -96 Supercharged
Ex. E38 728iA -99
Ex. E30 316 -85
Ex. E34 530iA Touring V8 -95

Comment
-
Siinä sit saattaa käydä näin, jos puola päättää ihan kunnolla päästää toimintasavut pihalleOriginally posted by Puksuttaja View PostJep täälläkin piti kdfi:stä sytkäkivien virranrajoituskomponentit korvata Pazi88:n ohjeiden mukaan hyppylangoilla, että sai latausajat nostettua toimiviksi. Ei kyllä mikään paha homma jos se onnistuu tällaiselta aloittelevalta tinaajaltakin

Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Eli periaattessa pitäs rokkaa hyvin ku ohittaa virranrajottimet ja hommaa pääteasteelliset puolat?Originally posted by Pazi88 View PostSiinä sit saattaa käydä näin, jos puola päättää ihan kunnolla päästää toimintasavut pihalle
Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
Ei kun jos käytät pääteasteellisia puolia joudut ohittamaan koko "sytkäkiven"Originally posted by Veemu View PostEli periaattessa pitäs rokkaa hyvin ku ohittaa virranrajottimet ja hommaa pääteasteelliset puolat?
Jos taas käytät pääteasteettomia puolia saat latausajan "rajoittimen" Ohitetua tuolla tavoine36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
Jep. Pääteasteiden ohitus onnistuu nostamalla jalat ylös levyltä ja vetämällä hyppyjohto kuvassa vasemman jalan padiltä kiven päälle mistä se on tinattu kiinni. Kiven voi jättää paikalleen, mut toki sen voi poistaakkin, mut se voi jäädä tekemättä, jos ei oo smd tinaukseen vehkeitä.Originally posted by aaape View PostEi kun jos käytät pääteasteellisia puolia joudut ohittamaan koko "sytkäkiven"
Jos taas käytät pääteasteettomia puolia saat latausajan "rajoittimen" Ohitetua tuolla tavoin
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Mikä koodiversio? 3.4.2:ssa on liuku-valitsin "accel enrichment"-valikossa, jolla voi valita TPS-, tai MAP-pohjaisen kiihdytysrikastuksen välillä.Originally posted by jukkae View PostMiten saan MS2 Extra vehkeestä TPS pohjasen kiihdytysrikastuksen pois kokonaan päältä? Vai pitääkö valikossa vääntää vaan pompulat 0 kohtaan? Vai onko jossain joku millä aen saa määrättyä kokonaan pois päältä?sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Voisko joku selittää miten noi ms1 triggeri asetukset laitetaan...?
Esim nyt mun tapauksessa m20 hukkakipinällä. Trig pos A, B, C, ilmeisesti jokasen puolaparin sytytyskohdat eli anturin/triggerin kulma kun kyseinen puolapari ykk:ssa?? Miten mä selvitän niistä muut kuin A:n, sillee että on hampaalleen kohdillaan?
Mitä **ttua noi return pos on? Oon yrittäny vertailla muutaman muun projektitiedostoa mutten mä käsitä mitä ne pitää olla ja miksi...
Jos jollain on numerot valmiinsi m20 vakio dampperille + anturi vakio paikassa niin saa kertoa
E30 -90 M20 Turbo
sigpic
Comment
-
Vauhtivaunu on kirjottanu toisella foorumilla:Originally posted by Dille_ View PostVoisko joku selittää miten noi ms1 triggeri asetukset laitetaan...?
Esim nyt mun tapauksessa m20 hukkakipinällä. Trig pos A, B, C, ilmeisesti jokasen puolaparin sytytyskohdat eli anturin/triggerin kulma kun kyseinen puolapari ykk:ssa?? Miten mä selvitän niistä muut kuin A:n, sillee että on hampaalleen kohdillaan?
Mitä **ttua noi return pos on? Oon yrittäny vertailla muutaman muun projektitiedostoa mutten mä käsitä mitä ne pitää olla ja miksi...
Jos jollain on numerot valmiinsi m20 vakio dampperille + anturi vakio paikassa niin saa kertoa
Trig pos A=6, B=26, C=46. Trigger returneja ei pidä laittaa jos käyttää "time based" starttausennakkoa.E30 M50 Turbo
E39 lightweight jäärata
Mitsubishi Lancer Evo VII
Nissan Skyline R32 gts-t
Subaru Impreza n/a
Originally posted by mikkodTälläkin foorumilla on 100x hienompia projekteja kuin joku E30 M50 turbo projekti - joita muuten mahtuu 13 tusinaan.
Comment
-
Onko kellään tietoa/mahdollisuutta testata missä muodossa ms41:lle tulee nopeustieto abs boksilta se tulee mutta onko se jo megalle sopivassa muodossa vai tarviiko vielä muunnin piirin väliin? :think
Mega on ms3x ja auto e36e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
Suoraan nitrous-in nastaan (ilman pull-uppia) voit vetää signaalin abs boksilta/mittaristolta. abs boksilta tulee 48 pulssia/kierros ja mittaristolta 9.Originally posted by aaape View PostOnko kellään tietoa/mahdollisuutta testata missä muodossa ms41:lle tulee nopeustieto abs boksilta se tulee mutta onko se jo megalle sopivassa muodossa vai tarviiko vielä muunnin piirin väliin? :think
Mega on ms3x ja auto e36Last edited by Pazi88; 06-11-2018, 12:08.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
Comment