Olis tarkotus kasvattaa vääntöjä tuossa m20b20 moottorissa. Koneessa olis valmiiksi kiinni 65mm kaasuläppä,m20b25 imusarja, m20b20 kansi josta kanavia siistitty ja dme1.3. Löytyiskö sopivia mäntiä jos olis tarkotus käyttää 81mm iskunpituutta? tilavuuttahan tulisi sitten 2442? vai olisko parempi käyttää b23 mäntiä ja kampiakselia? Mikäs olis paras vaihtoehto? Vai rupeenko rakentamaan m20b25 moottorista toista moottoria?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Osaisko tietäjät sanoa mitkä männät kyseessä?"
KS:n männät näyttäs olevan, mutta ruttuista ei tarkkaa tietoa.
Olisko tuo tieto oikeaa:e30techsigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
-
-
Löytyykö keltään nurkista Hartgen h26 prommia dme1.3:seen. Myös alpinan 2.7 piiri kelpaa? Kopiot kelpaa yhtä hyvin ellei paremmin. Myös muut mielenkiintoiset prommit jotka soveltuvat ns H26 modiin kiinnostaa. Ja jos joku muistaa niin paljon on rutut tuossa originel Hartge H26:sta?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostLöytyykö keltään nurkista Hartgen h26 prommia dme1.3:seen. Myös alpinan 2.7 piiri kelpaa? Kopiot kelpaa yhtä hyvin ellei paremmin. Myös muut mielenkiintoiset prommit jotka soveltuvat ns H26 modiin kiinnostaa. Ja jos joku muistaa niin paljon on rutut tuossa originel Hartge H26:sta?
L-jet moottori on 2,554 l ja motronic 2,490.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostL-jet H26 koneessa 10:1. Motronic versiota en muista.
L-jet moottori on 2,554 l ja motronic 2,490.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostL-jet moottori on 2,554
Hartge käytti noissa 2,3-kampuralla tehdyissä koneissa Fiatin 84mm:n mäntää. Etsii sellaiset, sorvaa päältä siivun veks ja sillä siisti. Nuo Fiatin männäthän olivat tasalakiset..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostSaanko nusasta sitä kuuluisaa Eikös se ollut 2552cm3
Hartge käytti noissa 2,3-kampuralla tehdyissä koneissa Fiatin 84mm:n mäntää. Etsii sellaiset, sorvaa päältä siivun veks ja sillä siisti. Nuo Fiatin männäthän olivat tasalakiset.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostFiatin mäntä oli Mahlen 84V60, jostain 1.8L kiukaasta. Tasalakiset olivat kyllä, mutta muistatko että oliko niissä Hartgen toimesta parin millin venakolot venttiileille?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostFiatin mäntä oli Mahlen 84V60, jostain 1.8L kiukaasta. Tasalakiset olivat kyllä, mutta muistatko että oliko niissä Hartgen toimesta parin millin venakolot venttiileille?
T3, niinpäs olikinMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View Post
1. Mitä sytytys tulppia kannattas käyttää?
2. Minkälaista öljyä suosittelisitte moottoriin?projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
Tuollainen on...
Originally posted by pekka_hirvonen View PostLöytyykö keltään nurkista Hartgen h26 prommia dme1.3:seen. Myös alpinan 2.7 piiri kelpaa? Kopiot kelpaa yhtä hyvin ellei paremmin. Myös muut mielenkiintoiset prommit jotka soveltuvat ns H26 modiin kiinnostaa. Ja jos joku muistaa niin paljon on rutut tuossa originel Hartge H26:sta?
ja alumiini runkojalkaan on stansattu Hartge ja se H26 joten niiden perusteella
kyseinen boxi on aito...en ole kurkannut sisään ja miten se prommi kopioidaan
ettei se orginal mene pilalle...Kuvassa Männät Mahle NO: 1 K 41 494 Chroming 086/ Mitoilla 84.10/84.06mm ja luokitellut kuutiot 2498cc, vs- moottoriin nokka 288/288/110 Schrick no: 056 01 880-00
Puristussuhde laskettu nesteellä joka jäi maltilliseksi 11.8:1 näillä mennään...Last edited by 325E; 03-11-2017, 23:42.
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostTuollainen on kai omaan boksiin tehty kun Hartge tarroja on kannessa 2kpl
ja alumiini runkojalkaan on stansattu Hartge ja se H26 joten niiden perusteella
kyseinen boxi on aito...en ole kurkannut sisään ja miten se prommi kopioidaan
ettei se orginal mene pilalle...Kuvassa Männät Mahle NO: 1 K 41 494 Chroming 086/ Mitoilla 84.10/84.06mm ja luokitellut kuutiot 2498cc, vs- moottoriin nokka 288/288/110 Schrick no: 056 01 880-00
Puristussuhde laskettu nesteellä joka jäi maltilliseksi 11.8:1 näillä mennään...
Alkuperäiset rututhan ovat h26:ssa 10 pintaan kaikissa malleissa ainekin tämän dokumentin mukaan http://www.rtsauto.com/wp-content/up...0/06/H27SP.jpg . Mietin et onko sulla nyt vähän liikaa ruttuja tuolle moottorinohjaukselle :think Vai meinaatko mennä jollain muulla moottorin ohjauksella. Ja vielä mielenkiinnostaa kannesta onko b20 vai b25 kansi? Paljonko sait palotiloille kokoa? Ja lohkon tyyppi kiinnostais myös koska jostain olin lukevinani että noita olis tehty dieselin lohkoonki jossain vaiheessa?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Tuo on...
Originally posted by pekka_hirvonen View PostPrommin kopioiminen ei ole kovinkaan rakettitiedettä. Avataan kotelo ja otetaan ic-piiri ja laitetaan se prommaus laitteiseen. Mulla on käytössä Dme1.3 ja olen melko varma että tuossa H26 on joku muu aiempi motronic. Viisaammat vois vahvistaa? Perhana kun noista hartgeista on tiedot vähän kortilla... Perustuuko sun auto 323:seen vai 325:seen?
Alkuperäiset rututhan ovat h26:ssa 10 pintaan kaikissa malleissa ainekin tämän dokumentin mukaan http://www.rtsauto.com/wp-content/up...0/06/H27SP.jpg . Mietin et onko sulla nyt vähän liikaa ruttuja tuolle moottorinohjaukselle :think Vai meinaatko mennä jollain muulla moottorin ohjauksella. Ja vielä mielenkiinnostaa kannesta onko b20 vai b25 kansi? Paljonko sait palotiloille kokoa? Ja lohkon tyyppi kiinnostais myös koska jostain olin lukevinani että noita olis tehty dieselin lohkoonki jossain vaiheessa?
Jos kiinnostaa voit tulla katsoo projektia niin kerron tarkemmin miten mikäkin on tehty ja miten on hyvä tehdä...Lahdesta tänne on 25km...
Comment
-
Comment