Originally posted by ruupanen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jasu View PostKaikissa M20B25 männissä on venoille syvennykset. Lähinnä männän muodon takia.
M30 IMM myös taitaa olla plug & play.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostOk. Tällä kertaa tuli mieleen kymysys suuttimista: m50b25 suuttimia näissä tunnuttu käyttävän, M30 suuttimet menee isoiksi? Sattus vaan moiset olee ylimääräsenä.
M30 IMM myös taitaa olla plug & play.
Jotkut isot versiot tosin toimii suoraan, ainakin e30 M3 imm toimi fuck&pray m20 vanhemman motronicin kanssa ilman piirilevyn vaihtoa.
Onhan niitä m30 suuttimiakin erikokoja.
M50 on tosin modernimmat ja hiljaisemmatkin.Last edited by JJT; 05-10-2011, 21:55.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostJos laitat m30 imm:n m20:n niin todennäköisesti piirilevyn joudut vaihtamaan alkuperäisestä siihen m30:n mittariin.
Jotkut isot versiot tosin toimii suoraan, ainakin e30 M3 imm toimi fuck&pray m20 vanhemman motronicin kanssa ilman piirilevyn vaihtoa.
Onhan niitä m30 suuttimiakin erikokoja.
M50 on tosin modernimmat ja hiljaisemmatkin.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostOk. M30 suuttimia ois B30, sekä B34 koneisista. M50 ei vaan oo tällä hetkellä yhtään purussa, joten siks noita M30 suuttimia tässä sottaillaan.Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMikä polttoaine, moottorinohjaus, tehotavoite, turbo jne..?
E98 tota toista paskaa en tankkaa ikinä megasquirtti, 350/500hp nuille korville! ahtimeksi alustavasti suunniteltu hx 40 superia :think lukemieni perusteella 8:1 rutut olisivat hyvät ?Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View PostE98 tota toista paskaa en tankkaa ikinä megasquirtti, 350/500hp nuille korville! ahtimeksi alustavasti suunniteltu hx 40 superia :think lukemieni perusteella 8:1 rutut olisivat hyvät ?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View Post8:n ja 9:n välimaastoon kun menee, niin ok. Mitkä männät ja veivit suunnitteilla? Entä nokka?
tämän hetkisen rahatilanteen takia tarkotus pitää pudjetti prokkiksena tietysti kaikki ylimääräinen mikä löytyy tähän tulee uppoamaan! mikä noitten etan orkkis mäntien halkasija on? tai lähinnä mielessä että mitkä muut männät sinne passaisivat samoin veivit? joku sanoi ettei m50 veivit olisi käypät etan kampuran kanssa? ja pitääkö tuo paikkaansa että 11,0:1 on puristukset 86 eteenpäin??
525e up to 1986 11,0:1
525e from 1986 10,2:1Last edited by alaska; 13-10-2011, 00:52.Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Olen tätä ketjua yrittänyt lukea mutta ei oo silmiin osunut sopisko m50b20 sisuskalut m20b20. Männän halkaisiahan on sama mutta kiertokangen pituuksissa on eroa, eli sopisikohan mahdollisesti samanlainen kompinaatio kuin 2,5l:sissa eli vanos m50b20 männät ja non vanos kanget, ilman ongelmia ja järkevillä puristuksilla.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View Post83,98mm on orkkis männän halkaisija. Jos meinaat tuota -731 kantta käyttää, niin ei kovin helposti löydy sopivaa mäntä/veivi kombinaatiota.
Kyllä ne M50 veivit sinne sopii, mutta niiden kaveriksi on vaikea löytää mäntiä.
En osaa noista puristuksista sanoa, miksi sitä ihmettelet?
-731 kansi lähtee vesilintuna pitkin kaislikon reunaa! ja puristuksista ihan vain mielenkiinnon vuoksi! oon tullu siihen tulokseen että puristukset mielummin alle 8,5:1 kun yli tuon joten mimmoisella kokoonpanolla tuollaiset puristukset mahdollinen toteuttaa? jos nyt mietitään että tuo etan kampura ja m50veivit eli männät jäävät kysymysmerkiksi ? ja oliko m50 koneen veiveissä eroja? vanos ja ei vanos koneessa?Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Post-731 kansi lähtee vesilintuna pitkin kaislikon reunaa! ja puristuksista ihan vain mielenkiinnon vuoksi! oon tullu siihen tulokseen että puristukset mielummin alle 8,5:1 kun yli tuon joten mimmoisella kokoonpanolla tuollaiset puristukset mahdollinen toteuttaa? jos nyt mietitään että tuo etan kampura ja m50veivit eli männät jäävät kysymysmerkiksi ? ja oliko m50 koneen veiveissä eroja? vanos ja ei vanos koneessa?
Etan 9.0:1 männät ja etan 130mm veivit -885 kannen kanssa. Rutut alle 8.5:1 (kestävyydestä ei tietoa). Mulla olisi kyllä sopivat männät myynnissä, mutta taitaa olla liian kalliit.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostM50B25 vanos 140mm ja ilman 135mm.
Etan 9.0:1 männät ja etan 130mm veivit -885 kannen kanssa. Rutut alle 8.5:1 (kestävyydestä ei tietoa). Mulla olisi kyllä sopivat männät myynnissä, mutta taitaa olla liian kalliit.
eli ei tarvitsisi sorvia männille näyttää mutta järkevää kombinaatiota ei m50 veiveillä saisi kasattua?Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
Comment