Originally posted by Vauhtivaunu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostEi siihen mitään absoluuttista rajaa ole. Ahdetussa tietenkin enempi mutta alkaapi olla tuo 5mm aika limiitillä.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostRallimiehiltä imetty tieto eli ei-ahdettuihin. Ja riippuu tosiaan männän materiaalista. Mutta olen antanut itseni ymmärtää että alle 5mm männänlaen paksuudessa ei pitäisi venttiilikoloja tehdessä mennä kuin hyvin perustellusta syystä ja tarkkaan materiaalin tuntien. Eli mieluummin enemmän kuin vähemmän :thinkMuistaa vielä sen että koloja tehtäessä ei jätä mitään super teräviä reunoja siihen mäntään
Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Jakajan peittotulppa
Valmistaako kukaan täällä M10 koneeseen virranjakajan paikalle tulevaa tulppaa? Eli kannessa olevasta kiinnikkeestä jakaja irti -> tulppa paikalleen. Netissä näyttää olevan sellaisia, missä olisi pieni O-rengas laitettu siihen tulppaan, jotta tulee varmasti tiivis.
Onko ehdotuksia tekijäksi/toimittajaksi?
Malli: http://www.02again.com/wp-content/up...butor-Plug.jpg
Comment
-
-
Originally posted by Neppo View PostValmistaako kukaan täällä M10 koneeseen virranjakajan paikalle tulevaa tulppaa? Eli kannessa olevasta kiinnikkeestä jakaja irti -> tulppa paikalleen. Netissä näyttää olevan sellaisia, missä olisi pieni O-rengas laitettu siihen tulppaan, jotta tulee varmasti tiivis.
Onko ehdotuksia tekijäksi/toimittajaksi?
Malli: http://www.02again.com/wp-content/up...butor-Plug.jpg-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
mäki voin tommosen askarrella jos saa privaan tarkat piirrustuksetPesut&kiillotukset + valtuutettu nanolex asennuspiste! jkautokiilto.fi puh:0442019970
E39 523i köyrinki
_____________________________________________
Ex: e30x2 e36x3 e34x4 e32x2 e39x6 e60x2 e28x1 e46x2 e38x1 e53x1 e91x1
Comment
-
-
Originally posted by bimmerjones View Postmäki voin tommosen askarrella jos saa privaan tarkat piirrustukset-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Moi ! elikkä ensimmäistä autoa ollaan rakentamassa ja hieman tarvis tietoa... eli auto on 85 vm e30 m10b18 koneella ja tarkoitus olis hieman virittää
- kannen madallus ja erittäin pieni imukanavien siistiminen
- cometic 1,3 mm paksu kansi pahvi
-uusi nokka akseli ??? camko 284 tai 294 , kumpi parempi ?
- pelti sarja ja loppu putkisto 2,5"
- 2kpl weber 40 tai 45mm dcoe
- jarrut eteen e36 325i ja taakse e30 m3 vetarit , tukivarret ja jarrut (paikoillaan jo)
- hydrauli käsi jarru
tavoitteet olisi takapyöriltä 160hp ja reilut 200nm, onko mitään mahdollisuuksia ?
ja miten hydraulikäkkärin katsastus tai päästöt uudella nokalla ? jos jollain tietoa virityksestä tai katsastuksesta (päästöt?) niin olisi mukava tietää
Comment
-
-
Originally posted by Niksu- View Postauto on 85 vm e30 m10b18 koneella ja tarkoitus olis hieman virittää
- kannen madallus ja erittäin pieni imukanavien siistiminen
Onko 1.6/1.8 kaasarikoneen kansi?sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
1,8 kansi ja tänään tuli mieleen kevyt turbotus jolloin jäisi nokka akseli ja kannen madallus pois... 0,8 bar ahtoja ja seos suhde mittari kone huoneeseen että ei pääse laihalle , noilla ahdoilla veikkaan jo 180 hp tehoja joten ei jäisi katsastuksessa tehoista kiinni , onko ketään joka olisi kaasari turboa leimannut ? päästöt vakio nokalla jäisi varmaan sallituiksi kun mitataan vain tyhjäkäynti päästöt...
Comment
-
-
Originally posted by Niksu- View Post1,8 kansi
Originally posted by Niksu- View Posttänään tuli mieleen kevyt turbotus jolloin jäisi nokka akseli ja kannen madallus pois... 0,8 bar ahtoja ja seos suhde mittari kone huoneeseen että ei pääse laihalle , noilla ahdoilla veikkaan jo 180 hp tehoja joten ei jäisi katsastuksessa tehoista kiinni , onko ketään joka olisi kaasari turboa leimannut ? päästöt vakio nokalla jäisi varmaan sallituiksi kun mitataan vain tyhjäkäynti päästöt...
Se "kevyt turbotus" on toimenpiteenä yhtä vaativa ja kallis kun mikä tahansa ahtimen asennus jos sillä meinaa ajaa yhtä kesää pidemmän ajan. foorumi on täynnä turbo-topicceja niistä voi lukea aiheesta enemmän.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostMitenkäs se oli tuon m10b16 lohkon porauksen kanssa, voiko porata 89mm kokoon?
1502 pitäisi moottori kattoa läpi talvella, jos samalla jotain woimanpaskoo ottaisi..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment