M52TU kyllä pitäisi olla käypänen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
Originally posted by Skarpa View PostM52TU lohko on tosiaan saman korkuinen kuin M54, mutta ei siinä M52TU jakokopassakaan taida anturitelinettä olla.e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Originally posted by aaape View PostOn siinäTaitaa sitten olla vuosimallieroja, kun itsellä on kyllä tullut vastaan tuplavanos M52:ia ilman anturitelinettä. Niissähän on anturi lohkon takapäässä niinkuin m54:ssäkin.
Comment
-
-
Olisiko kellään tiedossa ohjeita M52 moottorin johtosarjan kytkemisestä E34 korin sähköihin?BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Comment
-
-
Originally posted by niiksu View PostOlisiko kellään tiedossa ohjeita M52 moottorin johtosarjan kytkemisestä E34 korin sähköihin?
Kaikista helpoin on käyttää M50 sähköjä -> plug & play. Jos en vääri muista niin tarvii M50 dampperin.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostKaikista helpoin on käyttää M50 sähköjä -> plug & play. Jos en vääri muista niin tarvii M50 dampperin.
Mutta kun ne olevat M50 sähköt tarviis nyt sen M50 kanssa vielä.BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Comment
-
-
Originally posted by niiksu View PostJuu, tää on tiedossa, kun melkein kaikissa topiceissa noin tehty
Mutta kun ne olevat M50 sähköt tarviis nyt sen M50 kanssa vielä.
Last edited by Skarpa; 18-10-2021, 08:09.
Comment
-
-
Äkkiseltään en osannut keksiä oikeita hakusanoja, niin kysytäänpä täällä:
Onks mitään käytännön merkitystä tuolla M50/M52 lohkon ja vaihteiston välisellä peltilevyllä, jos viskaa vaa pois välistä?
Lähinnä, et onko miten tiukille mitoitettu romut tuonne.
M52B25TU+ZF 5V loota (280Z? oisko ollut).
Vaihteistoa työntäessä paikoilleen tipahti se peltilevy toiselta ohjaimelta alas, ja siinä kun en oikeen jaksanu alkaa vaihteistoa uudestaan punnertamaan, niin välistä vaa työnsin paikoilleen.. jonka jälkeen lootaa sit piti pulttien kanssa vejättää kun oli kohdillaan (jostain syystä tässä on ihan älyttömän tiukka silmälaakeri, pois ottaessakin piti raudalla vejättää irti)
Ilmeisesti se pelti oli tipahtanu uudestaan vähän välistä, ja siti vääntyny vituillee koko hökötys, kun startti ei menny paikoilleen, vaan otti siihe peltiin kiinni.
Startti väänti sitä peltiä alas painollaan, minkä vuoksi oli aika herkkä tippumaan alas se pelti.
Eipä oo ikinä aiemmin tämmöstä käynyt, eikä kyllä oo kun toinen kerta kun menee näin vittumaiseksi yks laatikon asennus.
Vaikkakin nyt pukkien päällä tusaa, ja käsinee piti työntää loota paikoilleen.
Ei riittäny kärsivällisyys enää tälle iltaa mitenkään kasata tota loppuun, niin huomenna saattaa jotai motivaatiota olla nykästä loota takas lattialle ja nypätä se peltiläpyskä pois välistä lähitulevaisuuden vitutuksen vähentämiseksi.Last edited by Juho_; 25-10-2021, 20:51.
Comment
-
-
Juu silläpä juurikin kyselin, että onko miten tiukille mitoitettu et tuleeko jotai ongelmia jos sen pellin ottaa pois.
Pääsee sinne kyllä lika muutenkin, kun aukko on tossa kopan alapuolella mistä mm. öljy pääsee valumaan ulos.
Noh, pitää koittaa ite mitä tapahtuu. Entinen tuo pelti on nyt jokatapauksessa.
Näkeepähän sitten mitä siellä on tapahtunut et tuo pelti on päässy noin vääntymään.
Comment
-
-
apuja kaivattaisiin johtosarjojen kanssa m52elikkäs koppa on e36 320 alkujaan m50,siihen ois tulossa m52b25 pata ja itellä ois e39 johtosarja, saako sitä mitenkään päin istumaan tuohon koriin ja onko miten työläs saada sillä sarjalla pelaamaan? tuntuu nuo m52 e36 johtosarjat olevan koko maapallolta loppu kun tässä puolvuotta on sitä etsitty
m50 vanos sarjoja kyllä ois tarjolla mutta se ei tainnut m52 kansa pelata?530Da touring -99
Ex323i turbo Coupe M-Sport -97
EX S13 200sx m52 turbo
e36 320i m52b25 turbo
Instagram
Comment
-
-
Originally posted by tommii_96 View Postapuja kaivattaisiin johtosarjojen kanssa m52elikkäs koppa on e36 320 alkujaan m50,siihen ois tulossa m52b25 pata ja itellä ois e39 johtosarja, saako sitä mitenkään päin istumaan tuohon koriin ja onko miten työläs saada sillä sarjalla pelaamaan? tuntuu nuo m52 e36 johtosarjat olevan koko maapallolta loppu kun tässä puolvuotta on sitä etsitty
m50 vanos sarjoja kyllä ois tarjolla mutta se ei tainnut m52 kansa pelata?
sen korille tarpeellisen liittimen. satunnainen setti googlest ko. swappiin:
https://www.brunosteering.com/produc...iring-adapter/Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Postno tee semmosesta joku tän tyylinen itse? moottorilles väärästäkin johtosarjasta saat
sen korille tarpeellisen liittimen. satunnainen setti googlest ko. swappiin:
https://www.brunosteering.com/produc...iring-adapter/
Suorasta johdosta voi tehdä vaikka uuden Siemensin johtosarjan kun osaa.
Kysyjä ei käsittääkseni tarkoittanut tuollaista, vaan käykö e39 M52 johtosarja e36 koriseen kun moottorin vaihtaa. Ulkomuistista mitä kattelin aikanaan oman e39:n M52 koneen johdotusta, sanoisin että ei helposti. Joutuu katkomaan johtoja ja liittämään johtosarjan sisälläkin ja nämä vain koska tuumailin kannattaako paaliin menevän e39:n johtosarjaa pelastaa. Tulin tulokseen ettei siitä saa mitään sellaista korvausta että kannattaisi vaivautua.
En ole ollut kiinnostunut asiasta koska itse en edes miettisi minkälaisen johtosarjan laittaisin, koska vaihtaisin moottorinohjaimen kun se on helpompi toimenpide ainakin minulle. Laittaa sen bemarin johtosarjan joka helpoimmin moottoriin ja koriin istuu.
Koska Speeduinolla pääsee helpommalla. Sellaisen kun saa kaikkiin M50, M50Tu ja M52 johtosarjoihin ja kusee poikki antiikkiset motronicit ja siemensitNyt eletään jo 2020-lukua jos ei joku sitä vielä ole huomannut
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Comment