Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hietase
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Sillä saa kuitenkin korisarjan, alustan, kunnon penkit, tumman kattoverhoilun, yms.
    Makuasioita toki, mutta en ole koskaan päässyt jyvälle tuosta tummasta katosta. Moni sellaisen vaihtaa autoonsa jälkikäteenkin. Penkit, alustan ym. ymmärrän, mutta en tummaa kattoa

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Kumpikaan autoista ei mulla kyllä ollut M-sport, varsinkaan 3-sarjalaisissa en ymmärrä niiden hinnoittelua... mun (silloin) 150 tkm ajetun (ihan ok varusteet: pro navi, sähkösportit, panorama, comfortaccess, peruutuskamera yms) pyyntihinta alkoi 1:llä
    Valintojen maailma toki. Itse en edes kusaise M-sportittomiin päin. Ja Euroopan markkinoilla on oikeasti aika pieni hintaero käytetyissä. Sillä saa kuitenkin korisarjan, alustan, kunnon penkit, tumman kattoverhoilun, yms. EDIT: ja vanteet.

    Uutta autoa varustellessa se tottakai kirpaisee enemmän, mutta käytettyjen markkinoilla ei puhettakaan etteikö olisi M-sport. Aina.
    Last edited by pyroz; 31-08-2020, 19:48.

    Leave a comment:


  • Aksuuu
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Onhan se M-sport paljon paremman näköinen, siitä ei pääse minnekään. Mutta itse en ainakaan osannut perustella itselleni, että miksi niistä puskureista maksaisi 5-6t € lisää samalla vielä tiputtaen muita itselle tärkeitä varusteita pois. Ymmärrän toki, että joku sellaisen välttämättä haluaa (on itsellänikin M-sportteja ollut).

    Tollainen 330e LCI M-sport ois kyllä makea
    330e ois varmaa jo pihassa jos ois yhtää semmosta ajoa et vois edes vitsillä itelle perustella

    M sport ulkopaketti on ainakin vielä tässä iässä tärkee ja alcantara sisustukseen oon tykästyny kovin, nahat ei oikee innosta ja normi kankaat on semi kalsarit.

    Tää kaikki pitää huolen siitä et joutuu "ylihintaa" maksaa jokatapauksessa

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Aksuuu View Post
    Asiallisia vastauksia!

    Joo, äidin 330e LCI M sportil pari kertaa tullu ajeltuu nii siitä se kipinä varmaa tarttunu ja juur se et tuntuu kyl kätee hyvältä. Rengasmelu siinä kyllä runflateil aika armoton.

    Autolla on kaks kuskia niin sähkömuistit ois kyl iso plussa, semmosia kun ei juuri ole tarjolla
    Nyt kun alla on kohtuu karvalakki niin seuraavas tarvis olla paremmat varusteet.
    Onhan se M-sport paljon paremman näköinen, siitä ei pääse minnekään. Mutta itse en ainakaan osannut perustella itselleni, että miksi niistä puskureista maksaisi 5-6t € lisää samalla vielä tiputtaen muita itselle tärkeitä varusteita pois. Ymmärrän toki, että joku sellaisen välttämättä haluaa (on itsellänikin M-sportteja ollut).

    Tollainen 330e LCI M-sport ois kyllä makea

    Leave a comment:


  • Aksuuu
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Mä vaihdoin F10 530d x-driven (pre-lci) -> F31 320d LCI. Makukysymyksiä, mutta minulle tuo 3-sarjalainen sopii paremmin käteen. Ihan sama kummalla ajaa, niin hinnat kyllä tippuu molemmissa. Käyttökustannukset näissä mun omistamissa on toki aivan eri tasolla näissä (ylläri). Laittele vaikka privaa jos haluat ihan tarkkoja käyttökokemuksia

    Kumpikaan autoista ei mulla kyllä ollut M-sport, varsinkaan 3-sarjalaisissa en ymmärrä niiden hinnoittelua... mun (silloin) 150 tkm ajetun (ihan ok varusteet: pro navi, sähkösportit, panorama, comfortaccess, peruutuskamera yms) pyyntihinta alkoi 1:llä

    EDIT: Samaa mieltä ao pyrozin kanssa rengasmelusta, sen kanssa on joko elettävä tai sitten vaimennusmatto- ja rengasostoksille jos löytyy runflatit. Siinä on vitoseen kyllä eroa.
    Originally posted by pyroz View Post
    F31 huono puoli on rengasmelu edessä varsinkin RFT renkailla. 5er verrattuna sille ei vaan voi mitään ja se pitää hyväksyä.

    Muuten F3x LCI on varsin mainio auto. Tosin. jos pitää olla HUD ja sähköpenkit, niin se rajaa aika paljon autoja ulos. Saati jos ei saa olla sieltä kalliimmasta päästä. Pikkukoneisissa kolmosissa on todella vähän nahkapenkkejä ja sähköisiä penkkejä. Jos pystyy noista joustamaan niin alkaa löytyä muuten mukavilla varusteilla kohtuu hintaan.
    Asiallisia vastauksia!

    Joo, äidin 330e LCI M sportil pari kertaa tullu ajeltuu nii siitä se kipinä varmaa tarttunu ja juur se et tuntuu kyl kätee hyvältä. Rengasmelu siinä kyllä runflateil aika armoton.

    Autolla on kaks kuskia niin sähkömuistit ois kyl iso plussa, semmosia kun ei juuri ole tarjolla
    Nyt kun alla on kohtuu karvalakki niin seuraavas tarvis olla paremmat varusteet.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Aksuuu View Post
    Jonkin verran tullu katseltuu f31 320d LCI jos semmosta laittais ens vuonna kun f10 poksahtaa 200tkm täyteen. Kuitenkaan tarjonta ei ole suomessa hääviä (M-Sport,alle 130tkm, prof.navi,HUD,sähköjakkarat ym.) Yli 30k tuntuu taas liian kovalta 3-sarjasta.

    Joten kyllä tää kelkka alkaa kääntyä siihen suuntaan et pidetään toi f10 pidempään ja ollaan tyytyväisiä. En tiedä olisiko f31 edes "oikea" suunta, jos on 5-sarjaan ehtinyt tottua. Jokin siinä vaan viehättää kun niitä on eksynyt kattelemaan.

    Vaikee on hyvää autoo lähtee vaihtamaan
    Arvonalenema on myös juttu joka laittaa mietityttään :think

    En tiä sopiko tää tähän topicciin yhtään enempää kun muihinkaan, tarvis varmaan olla Bemarin vaihtamisen sietämätön vaikeus topic
    F31 huono puoli on rengasmelu edessä varsinkin RFT renkailla. 5er verrattuna sille ei vaan voi mitään ja se pitää hyväksyä.

    Muuten F3x LCI on varsin mainio auto. Tosin. jos pitää olla HUD ja sähköpenkit, niin se rajaa aika paljon autoja ulos. Saati jos ei saa olla sieltä kalliimmasta päästä. Pikkukoneisissa kolmosissa on todella vähän nahkapenkkejä ja sähköisiä penkkejä. Jos pystyy noista joustamaan niin alkaa löytyä muuten mukavilla varusteilla kohtuu hintaan.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Aksuuu View Post
    Jonkin verran tullu katseltuu f31 320d LCI jos semmosta laittais ens vuonna kun f10 poksahtaa 200tkm täyteen. Kuitenkaan tarjonta ei ole suomessa hääviä (M-Sport,alle 130tkm, prof.navi,HUD,sähköjakkarat ym.) Yli 30k tuntuu taas liian kovalta 3-sarjasta.

    Joten kyllä tää kelkka alkaa kääntyä siihen suuntaan et pidetään toi f10 pidempään ja ollaan tyytyväisiä. En tiedä olisiko f31 edes "oikea" suunta, jos on 5-sarjaan ehtinyt tottua. Jokin siinä vaan viehättää kun niitä on eksynyt kattelemaan.

    Vaikee on hyvää autoo lähtee vaihtamaan
    Arvonalenema on myös juttu joka laittaa mietityttään :think

    En tiä sopiko tää tähän topicciin yhtään enempää kun muihinkaan, tarvis varmaan olla Bemarin vaihtamisen sietämätön vaikeus topic
    Mä vaihdoin F10 530d x-driven (pre-lci) -> F31 320d LCI. Makukysymyksiä, mutta minulle tuo 3-sarjalainen sopii paremmin käteen. Ihan sama kummalla ajaa, niin hinnat kyllä tippuu molemmissa. Käyttökustannukset näissä mun omistamissa on toki aivan eri tasolla näissä (ylläri). Laittele vaikka privaa jos haluat ihan tarkkoja käyttökokemuksia

    Kumpikaan autoista ei mulla kyllä ollut M-sport, varsinkaan 3-sarjalaisissa en ymmärrä niiden hinnoittelua... mun (silloin) 150 tkm ajetun (ihan ok varusteet: pro navi, sähkösportit, panorama, comfortaccess, peruutuskamera yms) pyyntihinta alkoi 1:llä

    EDIT: Samaa mieltä ao pyrozin kanssa rengasmelusta, sen kanssa on joko elettävä tai sitten vaimennusmatto- ja rengasostoksille jos löytyy runflatit. Siinä on vitoseen kyllä eroa.
    Last edited by rizzo; 31-08-2020, 14:27.

    Leave a comment:


  • Aksuuu
    replied
    Jonkin verran tullu katseltuu f31 320d LCI jos semmosta laittais ens vuonna kun f10 poksahtaa 200tkm täyteen. Kuitenkaan tarjonta ei ole suomessa hääviä (M-Sport,alle 130tkm, prof.navi,HUD,sähköjakkarat ym.) Yli 30k tuntuu taas liian kovalta 3-sarjasta.

    Joten kyllä tää kelkka alkaa kääntyä siihen suuntaan et pidetään toi f10 pidempään ja ollaan tyytyväisiä. En tiedä olisiko f31 edes "oikea" suunta, jos on 5-sarjaan ehtinyt tottua. Jokin siinä vaan viehättää kun niitä on eksynyt kattelemaan.

    Vaikee on hyvää autoo lähtee vaihtamaan
    Arvonalenema on myös juttu joka laittaa mietityttään :think

    En tiä sopiko tää tähän topicciin yhtään enempää kun muihinkaan, tarvis varmaan olla Bemarin vaihtamisen sietämätön vaikeus topic

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Suorakuus View Post
    Voitko heittää pientä vinkkiä mikä noista on se sinun ex?
    https://m.nettiauto.com/bmw-alpina/d...unt=2&vifNav=Y

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by Suorakuus View Post
    Mitä on raati mieltä olisko tuommosen d3 ostamisessa mitään järkeä? Suomen tarjonta aika heikkoa ja toki harvinainen auto muutenkin. Itseä aina jotenkin kiehtonut tuo alpina merkkinä ja nykyisen tilalle e91 320d (380tkm) käyttöautoksi tuollainen voisi kiinnostaa jos pienillä kilsoilla olevan löytäisi. :think Teknisesti tuohan on aika perus 320d joten osien saatavuus ja hinta varmasti ei eroa nykyisestä kulkineesta. Toki kannattaako siitä alpinan merkistä ratissa sitten maksaa puolet enemmän vrt perus 320?

    Voitko heittää pientä vinkkiä mikä noista on se sinun ex?
    Ehdottomasti on järkeä, jos sellaista olet ajatellut ja nyt olisi mahdollista hankkia. Kuten itsekin totesit, niin BMW:hen nuo pohjautuu. Siitä, että kannattaako maksaa Alpinan merkistä enemmän, niin on jokaisen oma asia. Arvonsa tuollainen varmasti säilyttää paremmin, kun tavan 320d, kunhan vain pidät autoa hyvänä.

    Leave a comment:


  • Suorakuus
    replied
    Originally posted by vaappu View Post
    Siellä on eräs toinen D3 allekirjoittaneen vanha auto myynnissä. Avk.lle meni poro mällissä. Vuosia sitten.
    Jännä että ei mainita mitenkää ilmotuksessa..

    Eikös se Kuitenkin ollu niin että petoksen merkit täytää jos ei kerro että lunari peli?
    Mitä on raati mieltä olisko tuommosen d3 ostamisessa mitään järkeä? Suomen tarjonta aika heikkoa ja toki harvinainen auto muutenkin. Itseä aina jotenkin kiehtonut tuo alpina merkkinä ja nykyisen tilalle e91 320d (380tkm) käyttöautoksi tuollainen voisi kiinnostaa jos pienillä kilsoilla olevan löytäisi. :think Teknisesti tuohan on aika perus 320d joten osien saatavuus ja hinta varmasti ei eroa nykyisestä kulkineesta. Toki kannattaako siitä alpinan merkistä ratissa sitten maksaa puolet enemmän vrt perus 320?

    Voitko heittää pientä vinkkiä mikä noista on se sinun ex?

    Leave a comment:


  • ///MJ
    replied
    Originally posted by icecold View Post
    Mulla on, laitappa mulle privalla puhelinnumerosi niin ollaan yhteydessä.
    Meinasitko soitella

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    Ääääh.. pari vuotta kattellu saksan ja suomen tarjontaa g31 malleista.

    Lähinnä 520d nelikkoa etsin. Eipä oikein iskeny tähän mennessä mikään koska nykynen 530d on niin hyvä.

    Sit sattu sopivilla kilkkeillä oleva 540xd msport silmään ja oho.. jonnin verran sai perustella itselleen hankintaa mutta nojoo, kerranhan täällä vain eletään.

    Leave a comment:


  • N54
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    En usko. Sitten täyttää jos korjauksissa turvavarusteita jätetty asentamatta jne ja ohitettu valot näiltä. Ei autoa myydessä tietääkseni tarvitse mitään historiaa kertoa sen enempää.
    Ainakin liike jos myy niin täytyy kertoa jos on lunastettu, muut menee sitten normaalin käytön piikkiin.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    En usko. Sitten täyttää jos korjauksissa turvavarusteita jätetty asentamatta jne ja ohitettu valot näiltä. Ei autoa myydessä tietääkseni tarvitse mitään historiaa kertoa sen enempää.
    Taitaa olla lähinnä saksassa tosiaan noin tarkkaa jälkimaalausten sun muiden kertomisen kanssa. Suomi kun on vanhojen romujen kierrätysmaa niin täällä ois jokaisella myyjällä kerrottavaa jälkikäteen maalailluista osista yli 10v vanhoissa autoissa.

    Leave a comment:

Working...
X