Harrastepelissä on sitä paukkua sitten jos pitää mennä kovempaa, mutta kokonaisuus tässä käyttiksessä ratkaisee.. 6-sylinterinen on kaikella tapaa luonteeltaan erilainen (positiivisessa mielessä), käyttöautona kulutuksessa ei ole juurikaan eroa ja ainakin itselläni 6-sylinterisen luotettavuudesta on vähän parempia mielikuvia. Vaikka siis tuo B47 on ilmeisen eri moottori, kuin N47.Mun mielestä myös dieselin virittämiset ja softaamiset on kyllä aivan turhaa hommaa.. Edellinen F31 330d oli ohjelmoitu (dpf paikallaan kuitenkin) ja kyllä mun mielestä tuo nykyinen F30 vakiotehoisena käyttäytyy mukavammin - voima tulee tasaisemmin ja ei ole kaupunkiajossa semmonen hiton empijä.
Samoin kaikki muut aikaisemmat 6-cyl dieselit on itselläni olleet ohjelmoituja.. Jatkossa ei enää semmosia.
jos nyt muka ahistaa niin lyöt jonkun ujon stage 1 softan kylkeen. Mutta vakionakin oikein pirteä. Saattais se harrasteautokin tuntua nopeammalta kun välillä ajaa kuolevaisten tehoilla

Leave a comment: