Originally posted by vaappu
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En usko. Sitten täyttää jos korjauksissa turvavarusteita jätetty asentamatta jne ja ohitettu valot näiltä. Ei autoa myydessä tietääkseni tarvitse mitään historiaa kertoa sen enempää.
-
Siellä on eräs toinen D3 allekirjoittaneen vanha auto myynnissä. Avk.lle meni poro mällissä. Vuosia sitten.Originally posted by Suorakuus View PostMikähän on kun nettiautossa olevat samat alpina d3 pyörii myynnissä kuukaudesta toiseen? Pienillä kilsoilla ja muutenkin siistin näköisiä, onko pyynnit vaan liian kalliita verrattuna johonkin perus m sport? Ei tuollasen ylläpitokaan luulisi mitään kallista olevan kun tekniikka pommin varma m47? Toki hitaasti näyttää kaikki alpinat vaihtavan omistajaa.:think
Jännä että ei mainita mitenkää ilmotuksessa..
Eikös se Kuitenkin ollu niin että petoksen merkit täytää jos ei kerro että lunari peli?
Leave a comment:
-
Perusvarusteiltaan monesti todella karvalakkeja, reippaasti kalliimpi kun tavan malli.
Leave a comment:
-
Mikähän on kun nettiautossa olevat samat alpina d3 pyörii myynnissä kuukaudesta toiseen? Pienillä kilsoilla ja muutenkin siistin näköisiä, onko pyynnit vaan liian kalliita verrattuna johonkin perus m sport? Ei tuollasen ylläpitokaan luulisi mitään kallista olevan kun tekniikka pommin varma m47? Toki hitaasti näyttää kaikki alpinat vaihtavan omistajaa.:think
Leave a comment:
-
Ihan hyvä vaihtoehto, katsotaan tuleeko mitään muuta vastaan...
Leave a comment:
-
Kannattaa hakea ulkomailta. Kaveri on tätä omaansa myynyt jo 5kk ja hinta alkaa olla lähellä omakustannusta kohta. Lähti yli 40k€ hinnasta liikkeelle.Originally posted by E39Fin View PostMini cooper S hankkiminen suomesta on osoittautumassa melko vaikeaksi valikoiman puuteen takia (tai henk koht nirsouden). Pitäisi saada R53 facelifti alle, mieluusti multifunction ratilla ja panoramakin mun käyttöön olis ihan plussa. Ei vaan montaa vaihtoehtoa ole tai jos sellainen on niin hinta karkaa verrattuna muista maista tuomiseen.
https://www.nettiauto.com/mini/john-...works/11243505
Leave a comment:
-
Mini cooper S hankkiminen suomesta on osoittautumassa melko vaikeaksi valikoiman puuteen takia (tai henk koht nirsouden). Pitäisi saada R53 facelifti alle, mieluusti multifunction ratilla ja panoramakin mun käyttöön olis ihan plussa. Ei vaan montaa vaihtoehtoa ole tai jos sellainen on niin hinta karkaa verrattuna muista maista tuomiseen.
Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/bmw/328/11383675Originally posted by ///MJ View PostJos jollain olisi myydä hyvä E36 328i cabrio niin saa laittaa viestiä
Leave a comment:
-
Jos jollain olisi myydä hyvä E36 328i cabrio niin saa laittaa viestiä
Leave a comment:
-
meilläkin on F30 ja siihen ei kyllä saa mitään tavaraa mukaan. toinen auto oli peugeot mutta tarvittiin isompi enkä itsekkään tykkää yhtään F11:sta joten tuli hankittua E70 X5, tästähän tulee melkein kuin pakettiauto kun kaataa penkit
meillä oli muutama vuosi sitten E71 X6 mutta ei siinä mitenkään omasta mielestä ollut niin paljon tilaa, 4henkinen eikä muistaakseni edes saanut takapenkit kaadettua. muutenkin on takakontti tosi korkealla ja omasta mielestä epäkäytännöllinen
X6 antama kyyti on kyllä mahtava
Leave a comment:
-
Sinäpä sen sanoit.. N55 yhdisteltynä X6:een tai F31:een ja vielä pitäis pysyä siinä 30k hintaluokassa, niin ei ole kyllä helppo tehtävä tämä.Originally posted by miyli View PostSuosittelen kokeilemaan n55, tosin tarjontaa on aika vähän F3x korissa.
Noh, onneksi tässä ei ole kiire asian kanssa, kun on autoja piha täynnä..
Leave a comment:
-
Onhan tuo bemarin 6 diesel kyllä mukava moottori käyttöautossa, varsinkin kevyessä f3x korissa, mutta ei se N55 6 bensakaan huono ole ja tämä osoittautunut aika luotettavaksi moottoriksi ilman korkeapainepumppu/suutinvikoja. Suosittelen kokeilemaan n55, tosin tarjontaa on aika vähän F3x korissa.
Itsekkin harkinnut bensa käyttistä nykyisen 430D Xdriven tilalle vähäisten ajojen takia ja tullut käytyä kokeilemassa 330e ja 320i G sarjalaisia missä tuo b48 moottori. No ei oikein kyllä sytyttänyt kumpikaan. kyllä 6 dieselin vääntö vaan on niin hyvä ja ajettavuus vaivatonta verrattuna näihin bensa nelosiin. Samoin kun lyöt tallan pohjaan nelos bensalla, moottori huutaa vaan ja mitään ei tapahdu
330e sähköllä ajaessa on kyllä ihan mukava, mutta se kun ei kauan riitä.
Itse taidan päätyä n55 tai b58 moottoriseen käyttikseen sitten kun se aika tulee että dieselistä pitää/haluaa luopua.
No nää on makuasioita ja omia valintoja jokaisella, mutta pääasia että jokainen tykkää omasta valinnastaan on se sitten 4,6 tai 8 moottori
Leave a comment:
-
Tässä tätä kutvosen softausta ihmetellyt itsekin ...... ja päädyin pitämään vakiona juurikin tuon ihan soivan nyky luonteen vuoksi, mielessä enempikin vastuspäähän keskittyminen eli loisi edelleytyksiä 'helpompaan' tehon ulostuloon. Yksi aika paljon vaikuttava asia on hyrrävoimia ja jousitusta rasittavien painojen vähentäminen, toinen nyt mieleeni tullut on tuon dfp:n poisto, mitä mahtaa tulla hummia lisää tuohon 313 hepan kutosdieseliin ? Vaikka en niiden hummien perään sinänsä ole vaan turhan moottorin 'ahdistamisen' poistamiseen.Originally posted by kmn View Post
Mun mielestä myös dieselin virittämiset ja softaamiset on kyllä aivan turhaa hommaa.. Edellinen F31 330d oli ohjelmoitu (dpf paikallaan kuitenkin) ja kyllä mun mielestä tuo nykyinen F30 vakiotehoisena käyttäytyy mukavammin - voima tulee tasaisemmin ja ei ole kaupunkiajossa semmonen hiton empijä.
Leave a comment:
Leave a comment: